Joulu on arvokas juhla. Millaisissa vaatteisiin aiot sonnustautua jouluaattona?
Kommentit (48)
Ollaan hotellissa ja syödään illallinen ruokasalissa jossa muitakin joten minulla on hame ja kaunis pusero. Miehellä puku, valkoinen paita, ei solmiota. Jos oltaisiin kotona niin oltaisiin rennosti.
Perus kalsarit + puffiliivit ja villasukat
Yksin kotona, joten harmaan collegehousut, joku t-paita ja huppari.
Vierailija kirjoitti:
Stringeihin ja nänniteippeihin.
Niin minäkin!
M53
Perheellä kotona ja rennot kotilökärit kaikilla.
Valkoinen pörröinen lyhythihainen pusero ja lyhyt valkoinen hame jouluaattona. Hiukset kiharrettuna ja hopeiset riippuvat korvakorut.
Joulupäivänä valkoinen vartalonmyötäinen mekko, jossa hentoja muistia kuvioita. Hiukset laitan ylös ja  hopeiset design nappikorvakorut.

Vierailija kirjoitti:
Stringeihin ja nänniteippeihin.
Jos olet nainen niin onko kuvia ?
Merinokerrastoon koko joulun. Laitan haalrin päälle kun vien koirat. Ollaan vain kaksin.
Tummanpunainen trikoomekko, ainoa vähänkään jouluisemman värinen, mitä omistan. Tuskin ehdin pahemmin hiuksiin panostaa, mutta meikkaan. Tytär teki jouluksi mulle jouluisen helminauhan ja korvakorut. Jos oltain vain omalla porukalla, niin voisin vönyä oloasussa, mutta meille tulee sukulaisia joulunviettoon, niin täytyy vähän yrittää. Nostattaahan se tunnelmaa, kun kaikki ei ole kuten arkena.
Pyjamat, kuvana pyjamapaidassa on Cthulhu tonttulakki päässä
Vierailija kirjoitti:
Samat rönttöset kuin arkenakin. Pitäisi ostaa uudet housut kun on enää vaan rikkinäisiä. Vaan ei ole varaa.
Etkö osaa korjata rikkinäisiä vaatteita?
Monokuma kigurumin ajattelin päälleni laittaa ja siinä chillailla koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona jouluna, joten varmaan trikooyöpaita, leggingsit ja villasukat.
🤮🤮🤮
Tonttulakki ja kylpytakki. Avantoon ei yksin.
Pieruverkkarit, villasukat, flanellipaita ja siihen päälle kulahtanut fleecetakki.
Joku vähän siistimpi paitapusero ja farkut.
T-paita, fleecehousut ja villasekoitesukat. Ei yksinäinen muuta tarvitse. Sitten vain nauttimaan notkuvan joulupöydän antimista kolmeksi päiväksi!
Joka kommentista selviää kommentoijan ikä, sukupuoli ja ekososiaalinen tausta sekä parisuhdetilanne ja asumismuoto.
Mulla on telkkari päällä.