Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla jalat gynen telineillä?
m37
En ole ikinä ollut
Selkeä mies provolija kyseessä.
Kyllä te olette vainoharhaisia. Ei 19-vuotiailla mitään gynen tarkastuksia ole, jos erityistä syytä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
niintotta!
pelletrolli..!
Vierailija kirjoitti:
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.
Siis mikä tässä saa sellaisen kuvan, että olisin trolli? Olisin halunnut puhua seksistä, kun päivällä panetti, mutta kaikki maailman idiootit on tullut pilaamaan tämän keskustelun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
Kyllä te olette vainoharhaisia. Ei 19-vuotiailla mitään gynen tarkastuksia ole, jos erityistä syytä ei ole
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että koska sulla "parasta ennen" päiväys menee umpeen?
En ole lihakimpale, olen elävä ihminen :)
Pantava lihakimpale sinä olet.
On mua seksikkääksi pikkulutkaksi ennenkin kehuttu, mutta tuo on uusi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.
Siis mikä tässä saa sellaisen kuvan, että olisin trolli? Olisin halunnut puhua seksistä, kun päivällä panetti, mutta kaikki maailman idiootit on tullut pilaamaan tämän keskustelun
Olisit pannut. Nussittuna nukkuisit paremmin!
Jotenkin outoa, että palstalla, jossa suurin osa ihmisistä on naisia, mua epäillään trolliksi sen takia että olen nainen. Ei hyvää päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.
Keskustelu ei ole kummoista, kun et vastaa kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jouluihminen
Olen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.
Olisit pannut. Nussittuna nukkuisit paremmin!
No eipä tee mieli ihan ketä tahansa panna, eikä sopiva mies kävellyt tänään vastaan
Jeesus kuinka urpoja ihmisiä sivustolla on. Liekö ap edes nainen ja vanhat pedo äijät kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että palstalla, jossa suurin osa ihmisistä on naisia, mua epäillään trolliksi sen takia että olen nainen. Ei hyvää päivää
Ne todisteet asiasta puutuu vieläkin.
Menepä Nico nyt onanoimaan itsesi uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.
Keskustelu ei ole kummoista, kun et vastaa kysymyksiin.
Olen vastannut kaikkiin mihin viesteihin, paitsi niihin, joissa hoetaan jotain kysymyksiä tyylillä Minä vuonna pähkinäsaaren rauha julistettiin??.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta olemassa eroottisia kuvia tai videoita? Jos on, niin omaan käyttöön vai jollekulle lähetettyjä? Kuinka pitkälle niissä on menty?
On. Parille miehelle olen joskus lähettänyt. Kaikenlaisia on, ihan alusvaatekuvista videoihin jossa laitan dildoa anaaliin :D
Ja pidät itseäsi älykkäänä...
voisin panna sua takaapäin ja läiskiä samalla nahkavyöllä perseelle ja selkää. kiinostaisiko kyseinen touhu? ja oletko koskaan kokeillut?
Pahoittelut setämiesten puolesta, emme me kaikki tuollaisia ole.
Se nyt vaan on niin, että tietyssä iässä on se Pähkinäsaaren rauha aina mielessä.
et.
ole..
(piruntrolliPelle!)
OLET.