Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Laitanko uuniin makkaraa vai pizzaa? Kenties hiukan molempia?
Vierailija kirjoitti:
Laitanko uuniin makkaraa vai pizzaa? Kenties hiukan molempia?
Olen vegaani, joten todennköisemmin pizzaa
Miksi kutsut itseäsi naiseksi vaikka sinua vuoden vanhempi Luciakin on kuulemma tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan harrastanut kimppaa / kiinnostaisiko kokeilla, 2n+m / 2m+n?
Hmm Noh olisihan se kiva, jos poikaystävä toisi toisen miehen mukaansa ;)
Naisista en ole kiinnostunut
Millasia juttuja tällaisessa kimpassa saattaisi tapahtua? Kenties ainakin ns. sandwitch? Laittaisitko poikaystävän hetkeksi katsomaan vierestä, kun annat vieraalle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsut itseäsi naiseksi vaikka sinua vuoden vanhempi Luciakin on kuulemma tyttö?
Miksi sinua häiritsee se, millä nimityksellä itseäni kutsun? Koen itseni naiseksi :) Tytöttely on halventavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua häiritsee se, millä nimityksellä itseäni kutsun? Koen itseni naiseksi :) Tytöttely on halventavaa
Sitähän minäkin. Palstavassarit ovat siis halveksuneet Luciaa kun ovat tytötelleet häntä täällä.
Kylläpä AP:ta homottaa näin joulunakin. Sairas hınttı olet.
Vierailija kirjoitti:
En jostain syystä pysty enää lainaamaan tuota eturauhastutkimuskyselijää, mutta en näe lääkärin tutkimuksissa mitään seksuaalista. Eihän sekään tee lesbosta heteroa, jos gynekologina on mies. Joko tämä aihe olisi loppuunkäsitelty?
Kiitos aihe on loppuun käsitelty mutta taisit aloittaa itse puhumaan eturauhas tutkimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä AP:ta homottaa näin joulunakin. Sairas hınttı olet.
Olen hetero, mutta mun mielestä homoseksuaalisuus on ihan fine, ja tommoset kommentit tökeröjä. Oletko kenties itse homo, kun näet niitä joka puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan harrastanut kimppaa / kiinnostaisiko kokeilla, 2n+m / 2m+n?
Hmm Noh olisihan se kiva, jos poikaystävä toisi toisen miehen mukaansa ;)
Naisista en ole kiinnostunut
Millasia juttuja tällaisessa kimpassa saattaisi tapahtua? Kenties ainakin ns. sandwitch? Laittaisitko poikaystävän hetkeksi katsomaan vierestä, kun annat vieraalle?
Minä en todennäköisesti laittaisi poikaystävääni tekemään mitään. Eri asia on, mitä hän laittaisi minut tekemään tai tekisi itse/ antaisi toisen miehen tehdä minulle ;)
Mulla ei siis kyllä ole tällä hetkellä poikaystävää (mitä nyt tapailen yhtä miestä), mutta olen sub, ja ainakin tämä mahdollinen tuleva poikaystävä on tosi dominoiva. En jotenkin pystyisi kuvittelemaan kimppaa kahden random miehen kanssa, mutta kiihottava ajatus, että poikaystävä toisi toisen miehen panemaan minua
Jos olisin sinun mies, saattaisin laittaa vieraan panemaan sinua takaapäin ja samalla saisit imeä minua. Haluan olla suussasi kun laukeat vieraalle.
Löytyykö lelulaatikosta satisfyer? Mitä muita leluja? Entä mikä on suosikki?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinun mies, saattaisin laittaa vieraan panemaan sinua takaapäin ja samalla saisit imeä minua. Haluan olla suussasi kun laukeat vieraalle.
Ohoh ;)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy. Lisäksi ihan perus vibra, anaalitappeja ja kolme eri kokoista dildoa. Perus vibra on lemppari, sekä keskikokoinen dildo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy. Lisäksi ihan perus vibra, anaalitappeja ja kolme eri kokoista dildoa. Perus vibra on lemppari, sekä keskikokoinen dildo :)
onko mitään isoa dildoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko mitään isoa dildoa?
On jelly jortikka :D Olen kyllä ehkä pari kertaa käyttänyt, vähän turhan iso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko mitään isoa dildoa?
Vaimollani jellu my lord mikä on tosi paksu ja kohtalaisen vaikea saada sisään mutta saa sillä voimakkaita orkkuja ja on todella kiihottavaa käyttää sitä vaimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko mitään isoa dildoa?
Vaimollani jellu my lord mikä on tosi paksu ja kohtalaisen vaikea saada sisään mutta saa sillä voimakkaita orkkuja ja on todella kiihottavaa käyttää sitä vaimoon.
siis jelly
::D