Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta

Vierailija
22.12.2024 |

;)

Kommentit (425)

Vierailija
81/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin opettaa sinulle persoonapronomien käyttöä samalla kun työntelisin kaluani sisuksiisi, ja ehkä muutakin.

Joko alat olla kuumana kokeneelle ja älykkäälle miehelle?

Kiitos tarjouksesta, mutta osaan kirjoittaa. Opeta vaikka kieliä tai historiaa, niin saatan harkita. 

Ps. Olen 19-vuotias, mulle 25-vuotias on ihan tarpeeksi kokenut. Tuskin itsekään laittaisit ketään 30 vuotta itseäsi vanhempaa

Vierailija
82/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista, että olet nainen, niin ehkä saat järkevämpiä viestejä.

Milläs minä sen todistan? Ja miksi ketään miestä kiinnostaisi esittää naista netissä?

No tosiaan. Näyttää tämän ketjun perusteella monia miehiä enemmän kiinnostavan esittää netissä ääliötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö olemaan päivääkään ilman puhelinta kädessä?

Pystynkö? Kyllä. Teenkö sitä? En.

Vierailija
84/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nuori nainen. Lupaan etten ala ahdistelemaan sinua tai vonkaamaan mitään kuten nämä jotkut urpot täällä. Kysyn vain yhden kerran myisitkö käytetyt pikkuhoususi? Vaikka ne punaiset.

En :) Nämä on sitä paitsi mun lempi alushousut

Ok kiitos. En ala jankuttamaan mutta kysyn varmuudenvuoksi vielä myisitkö jotkut toiset pikkuhoususi? 

Vierailija
85/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella pidät itseäsi älykkäänä?

Olen saanut aina kiitettäviä arvosanoja koulusta yrittämättä, olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky, opin nopeasti ja sisarukseni ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Tämä ei nyt kuitenkaan ollut keskustelun aihe 

Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta.

Hyvä, osaat lukea. Katso vielä hieman ylemmäs sivua, niin huomaat palstan alueen, missä tämä keskustelu on :)

Vierailija
86/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle koskaan lääkäri työntänyt sormea peräaukkoosi. Jos on miltä tuntui?

Eturauhastutkimus taitaa olla yleisempi miehillä 

Etkö sä mies olekin?

Tuntuiko se sormi hyvältä?

En ole. Enkä ole ikinä lääkärikäynneissä kokenut olevan mitään seksuaalista. Anaaliseksistä toki muuten pidän, jos sitä tässä kysyt 

Mitä mieltä sitten olet miehistä joiden eturauhasen lääkäri on tunnustellut? 

Eipä tällainen asia tule kovin usein esille tutustuessa mieheen. Ehkä pitäisin hieman outona miestä, joka tämän kertoisi minulle

Vierailija
87/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö usein sanontaa niin ku?

Joskus

Vierailija
88/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jakaisit 100% itsesi osalta?

Vanhan sanonnan mukaan osa prosenteista menee älyyn ja loput ulkonäköön. Miten sinun kohdallasi asia on?

Onpa typerä sanonta. Tiedän ulkonäöstä huolehtimattomia tyhmiä ja kauniita fiksuja ihmisiä

Miten sinun kohdallasi asia on?

Vierailija
89/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan sanonnan mukaan osa prosenteista menee älyyn ja loput ulkonäköön. Miten sinun kohdallasi asia on?

Onpa typerä sanonta. Tiedän ulkonäöstä huolehtimattomia tyhmiä ja kauniita fiksuja ihmisiä

Vähän vaikea sanoa, koska ihmisen ulkonäkö ja älykkyys ei korreloi suhteessa toisiinsa 

Vierailija
90/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö olemaan päivääkään ilman puhelinta kädessä?

Pystynkö? Kyllä. Teenkö sitä? En.

Kuulut siis ehkä noin 99% enemmistöön länsimaiden asukkaista, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
91/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea sanoa, koska ihmisen ulkonäkö ja älykkyys ei korreloi suhteessa toisiinsa 

Kyllä se joskus korreloi. Katso nyt vaikka missejä.

Väitit olevasi älykäs. Älykäs ihminen osaisi vastata noinkin helppoon kysymykseen.

Osaatko integroida. Tiedän, tarvitset taas googlen apua.

Vierailija
92/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin opettaa sinulle persoonapronomien käyttöä samalla kun työntelisin kaluani sisuksiisi, ja ehkä muutakin.

Kiitos tarjouksesta, mutta osaan kirjoittaa. Opeta vaikka kieliä tai historiaa, niin saatan harkita. 

Ps. Olen 19-vuotias, mulle 25-vuotias on ihan tarpeeksi kokenut. Tuskin itsekään laittaisit ketään 30 vuotta itseäsi vanhempaa

Hmm, kielikurssiin tai historian opetuksiin tarvitsisimme aika monta sessiota. Minulla ei taida olla aikaa sellaiseen. 

Ymmärrät varmaan että nämä ikäkysymykset seksiasioissa ei mene aivan tasa-arvoisesti sukupuolten välillä. On melko tavanomaista että hyvinkin nuoret naiset hakeutuvat kokeneempien miesten seuraan ja toisaalta keski-ikäisiä miehiä aina kiinnostaa nuori kiinteä kumppani. Tietysti nuori voi tuntua lapselliselta kokeneelle miehelle mutta fiksu nuori nainen voi tarjota ihan hyvääkin seuraa, muutenkin kuin seksin suhteen

Vierailija
93/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö peräpukamista puhua avoimesti?

Vierailija
94/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä mitenkään varautunut vaihdevuosiin?

Vierailija
95/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet ketjusta vaikuttaa siltä, että pari ylispelleä on tajunnut, että kerrankin ovat jutuissa ihan oikean naisen kanssa, joka ei ole tekoäly jossain appsissa. Sen verran viuhuu derivointia ja integrointia ja muuta omaa egoa pönkittävää termistöä, että teinin tuulettamattomassa huoneessa leijuvan testosteronin sekaisen hien aromi puskee ruudun läpi tänne asti.

Vierailija
96/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kielikurssiin tai historian opetuksiin tarvitsisimme aika monta sessiota. Minulla ei taida olla aikaa sellaiseen. 

Ymmärrät varmaan että nämä ikäkysymykset seksiasioissa ei mene aivan tasa-arvoisesti sukupuolten välillä. On melko tavanomaista että hyvinkin nuoret naiset hakeutuvat kokeneempien miesten seuraan ja toisaalta keski-ikäisiä miehiä aina kiinnostaa nuori kiinteä k

Elät siis kuvitelmissa, että nuoret, kauniit ja älykkäät naiset kiinnostuisivat keski-ikäisisistä teinin tasolle jääneistä ukoista, ja sen takia et ymmärrä sanaa ei? 

Vierailija
97/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi kyllä kiinnostamaan, että vaikka olisinkin keski-ikäinen, miten vaihdevuosiin pitäisi ihan käytännössä varautua? Entä miten miehet varautuu testostereonin laskuun? 

Vierailija
98/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan että nämä ikäkysymykset seksiasioissa ei mene aivan tasa-arvoisesti sukupuolten välillä. On melko tavanomaista että hyvinkin nuoret naiset hakeutuvat kokeneempien miesten seuraan ja toisaalta kesk

Sulle olisi pieni reality check kyllä paikallaan.

Vierailija
99/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi kyllä kiinnostamaan, että vaikka olisinkin keski-ikäinen, miten vaihdevuosiin pitäisi ihan käytännössä varautua? Entä miten miehet varautuu testostereonin laskuun? 

Naisena sun tilisi tietää tällainen asia.

Vierailija
100/425 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysyjästä tiedä, mutta molemmissa tapauksissahan taitaa monesti seksihalut hiipua. Paras tapa varautua olisikin varmaan harrastaa seksiä mahdollisimman paljon niin kauan kuin vielä ehtii 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän