Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Eikö ketään tällä sivustolla oikeasti kiinnosta keskustella seksistä (lukuunottamatta pappoja, jotka yrittää miehisellä älykkyydellään selittää minulle, miksi nuoren naisen pitäisi harrastaa seksiä 50-vuotiaan kanssa)
Ihmetyttää nyt hieman, kuka tulee seksipalstalle puhumaan matematiikasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että koska sulla "parasta ennen" päiväys menee umpeen?
En ole lihakimpale, olen elävä ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään tällä sivustolla oikeasti kiinnosta keskustella seksistä (lukuunottamatta pappoja, jotka yrittää miehisellä älykkyydellään selittää minulle, miksi nuoren naisen pitäisi harrastaa seksiä 50-vuotiaan kanssa)
Älykäs nainen on erittäin seksikäs.
Mitä Pähkinäsaaren rauhassa sovittiin?
Vierailija kirjoitti:
Puhua seksistä lapsen kanssa. Lapsihan sinä vielä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin opettaa sinulle persoonapronomien käyttöä samalla kun työntelisin kaluani sisuksiisi, ja ehkä muutakin.
Joko alat olla kuumana kokeneelle ja älykkäälle miehelle?
Kiitos tarjouksesta, mutta osaan kirjoittaa. Opeta vaikka kieliä tai historiaa, niin saatan harkita.
Ps. Olen 19-vuotias, mulle 25-vuotias on ihan tarpeeksi kokenut. Tuskin itsekään laittaisit ketään 30 vuotta itseäsi vanhempaaHmm, kielikurssiin tai historian opetuksiin tarvitsisimme aika monta sessiota. Minulla ei taida olla aikaa sellaiseen.
Ymmärrät varmaan että nämä ikäkysymykset seksiasioissa ei mene aivan tasa-arvoisesti sukupuolten välillä. On melko tavanomaista että hyvinkin nuoret naiset hakeutuvat kokeneempien miesten seuraan ja toisaalta kesk
Kysehän oli nyt siitä onko minulla aikaa ryhtyä kielten ja historian opettajaksi tälle nuorelle neidille kiihkeiden anaalisessioidemme aikana. Tarjous on tavallaan kiehtova mutta myös haastava kuten varmaan jokainen ymmärtää. En sano että välttämättä mahdoton, jos myös esileikki ym lämmittely käytetään hyödyksi ja itse akti on tehokasta opetusta kliimaksiin saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm Sinua silti kiinnosti tarpeeksi lukea koko ketju lapsesta seksipalstalla? Oletko kenties pedofiili?
Missä olit kun Berliinin muuri murtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm Sinua silti kiinnosti tarpeeksi lukea koko ketju lapsesta seksipalstalla? Oletko kenties pedofiili?
En lukenut kuin viimeisen sivun, koska tällaisia vähäjärkisiä kyselyitä tulee tänne viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi vähän sisällökkäämpi ketju, niin saattaisin kysyä että joko on vastailu saanut pientä kihelmöintiä aikaan. Vaan eipä taida olla tällä kertaa tarpeen...
Valitettavasti tämä ketju kertoo enemmän kyselijöistä, tai ehkä enemmänkin herättää kysymyksen, että miten kukaan voi haluta antaa itsestään sellaisen kuvan kuin muutamasta persoonasta syntyy?
Miltä tuntuu olla jalat gynen telineillä?
m37
Saako mies runkata lastinsa kasvoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lihakimpale, olen elävä ihminen :)
Pantava lihakimpale sinä olet.
Mikä oli kulttuurivallankumous ja missä se tapahtui?
Mitä mieltä olet sen tuloksista?
Vierailija kirjoitti:
Saako mies runkata lastinsa kasvoillesi?
Saa ;)
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
Odotatko sitä hetkeä kun on ensimmäinen kerta?
Vierailija kirjoitti:
Missä olit kun Berliinin muuri murtui?
Pilkkeenä isäni silmäkulmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
Selkeä mies provolija kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m37
En ole ikinä ollut
Odotatko sitä hetkeä kun on ensimmäinen kerta?
No enpä oikeastaan. Tulee sitten kun tulee