Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle koskaan lääkäri työntänyt sormea peräaukkoosi. Jos on miltä tuntui?
Eturauhastutkimus taitaa olla yleisempi miehillä
Etkö sä mies olekin?
Tuntuiko se sormi hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö muiden inkkareiden kanssa kanoottiin, vai jäätkö sammuneen leiritulen ääreen yksin itkemään?
Koen olevani ihan älykäs, kiitos kysymästä
Ihan älykäs ja vastailet täällä. Eipä oikein nyt vakuuta.
Olen lomalla :) Sitä paitsi olethan sinäkin täällä, joten miten voit määritellä minun älykkyyttäni?
Järjenvalon puute on yhtä paha kuin auringonvalon määrä joulukuussa.
Voimme kyllä lähteä yhdessä äo-testeihin, jos asia on sinulle noin tärkeä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle koskaan lääkäri työntänyt sormea peräaukkoosi. Jos on miltä tuntui?
Etkö sä mies olekin?
En ole. Enkä ole ikinä lääkärikäynneissä kokenut olevan mitään seksuaalista. Anaaliseksistä toki muuten pidän, jos sitä tässä kysyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista, että olet nainen, niin ehkä saat järkevämpiä viestejä.
Milläs minä sen todistan? Ja miksi ketään miestä kiinnostaisi esittää naista netissä?
Etköhän fiksuna "naisena" keksi keinon.
Mitä tarkoittaa derivointi?
Tiedän, joudut taas käyttämään googlea.
Millä perusteella pidät itseäsi älykkäänä?
Se, että sanoin, että mitä tahansa saa kysyä, ei tarkoita, että jaksaisin vastata kaikkeen
Sen kun ajattelette että olen Jorma 50v, tai vajaaälyinen, mutta kysykää nyt jotain aiheeseen liittyvää :)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut aina kiitettäviä arvosanoja koulusta yrittämättä, olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky, opin nopeasti ja sisarukseni ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Tämä ei nyt kuitenkaan ollut keskustelun aihe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut aina kiitettäviä arvosanoja koulusta yrittämättä, olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky, opin nopeasti ja sisarukseni ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Tämä ei nyt kuitenkaan ollut keskustelun aihe
On paskapuhetta, että tulisit toimeen kaikkien kanssa. Se käy hyvin selville, kun lukee vastauksiasi?
Valehtele uskottavammin.
Miten jakaisit 100% itsesi osalta?
Vanhan sanonnan mukaan osa prosenteista menee älyyn ja loput ulkonäköön. Miten sinun kohdallasi asia on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paskapuhetta, että tulisit toimeen kaikkien kanssa. Se käy hyvin selville, kun lukee vastauksiasi?
Valehtele uskottavammin.
Lol
Hei nuori nainen. Lupaan etten ala ahdistelemaan sinua tai vonkaamaan mitään kuten nämä jotkut urpot täällä. Kysyn vain yhden kerran myisitkö käytetyt pikkuhoususi? Vaikka ne punaiset.
Voisin opettaa sinulle persoonapronomien käyttöä samalla kun työntelisin kaluani sisuksiisi, ja ehkä muutakin.
Joko alat olla kuumana kokeneelle ja älykkäälle miehelle?
Pystytkö olemaan päivääkään ilman puhelinta kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jakaisit 100% itsesi osalta?
Vanhan sanonnan mukaan osa prosenteista menee älyyn ja loput ulkonäköön. Miten sinun kohdallasi asia on?
Onpa typerä sanonta. Tiedän ulkonäöstä huolehtimattomia tyhmiä ja kauniita fiksuja ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä mies olekin?
En ole. Enkä ole ikinä lääkärikäynneissä kokenut olevan mitään seksuaalista. Anaaliseksistä toki muuten pidän, jos sitä tässä kysyt
Mitä mieltä sitten olet miehistä joiden eturauhasen lääkäri on tunnustellut?
Vierailija kirjoitti:
Hei nuori nainen. Lupaan etten ala ahdistelemaan sinua tai vonkaamaan mitään kuten nämä jotkut urpot täällä. Kysyn vain yhden kerran myisitkö käytetyt pikkuhoususi? Vaikka ne punaiset.
En :) Nämä on sitä paitsi mun lempi alushousut
Käytätkö usein sanontaa niin ku?
Järjenvalon puute on yhtä paha kuin auringonvalon määrä joulukuussa.