Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Ootko paljon yhden yön juttuja harrastanut?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran. Ei oikein ollut mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö muiden inkkareiden kanssa kanoottiin, vai jäätkö sammuneen leiritulen ääreen yksin itkemään?
Koen olevani ihan älykäs, kiitos kysymästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua?
En nyt sentään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö muiden inkkareiden kanssa kanoottiin, vai jäätkö sammuneen leiritulen ääreen yksin itkemään?
Ihan älykäs ja vastailet täällä. Eipä oikein nyt vakuuta.
Onko sinusta olemassa eroottisia kuvia tai videoita? Jos on, niin omaan käyttöön vai jollekulle lähetettyjä? Kuinka pitkälle niissä on menty?
Kykenetkö ratkaisenaan toisen asteen yhtälön ilman googlen avustusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tästä sivusta seuraten tulee olo, ettei setämiehet oikein edes keksi miten itsevarmalle nuorelle naiselle osaisi kunnolla ilkeillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla :) Sitä paitsi olethan sinäkin täällä, joten miten voit määritellä minun älykkyyttäni?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta olemassa eroottisia kuvia tai videoita? Jos on, niin omaan käyttöön vai jollekulle lähetettyjä? Kuinka pitkälle niissä on menty?
On. Parille miehelle olen joskus lähettänyt. Kaikenlaisia on, ihan alusvaatekuvista videoihin jossa laitan dildoa anaaliin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap käynyt seksiklubeilla Suomessa tai ulkomailla?
En ole :D
Hakuatko lähteä? (Käytännössä näitä on Helsingissä sekä Kirkkonummella.)
Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap käynyt seksiklubeilla Suomessa tai ulkomailla?
En ole :D
Hakuatko lähteä? (Käytännössä näitä on Helsingissä sekä Kirkkonummella.)
Missä asut?
Ei oikein kuulosta mun jutulta. En nauti ihmispaljoudesta
Onko sinulle koskaan lääkäri työntänyt sormea peräaukkoosi. Jos on miltä tuntui?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle koskaan lääkäri työntänyt sormea peräaukkoosi. Jos on miltä tuntui?
Eturauhastutkimus taitaa olla yleisempi miehillä
Todista, että olet nainen, niin ehkä saat järkevämpiä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Parille miehelle olen joskus lähettänyt. Kaikenlaisia on, ihan alusvaatekuvista videoihin jossa laitan dildoa anaaliin :D
No jopas, et olekaan ihan toivoton tapaus. Kysyn vielä kerran: jos 48-v hyvinvarustettu ja hyväkroppainen mies olisi valmis antamaan kovaa kullia kakkoseen olisitko valmis siihen, alistumaan ja ottamaan loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Todista, että olet nainen, niin ehkä saat järkevämpiä viestejä.
Milläs minä sen todistan? Ja miksi ketään miestä kiinnostaisi esittää naista netissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas, et olekaan ihan toivoton tapaus. Kysyn vielä kerran: jos 48-v hyvinvarustettu ja hyväkroppainen mies olisi valmis antamaan kovaa kullia kakkoseen olisitko valmis siihen, alistumaan ja ottamaan loppuun asti?
Ehkä, jos kyseessä olisi ketä tahansa muu kuin sinä