Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa lapsiarkea

Vierailija
22.12.2024 |

Taas se nähdään. Aina, ihan aina kun on lomat on mies hermot kireällä. Ei vaan kestä normaalia elämää, sitä että lapsia täytyy kasvattaa, että heillä on tarpeita ja pitää olla rytmit ja rutiinit. 

Parhaiten on mennyt, mitä enemmän mies on poissa ja olen lasten kanssa yksin. Ei kukaan jaksa jatkuvaa passiivis-aggressiivisuutta. Tekee kyllä paljon lasten kanssa, mutta aina naama väärinpäin. Että kivaa joululomaa vain.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin käsi sydämellä sanoa että avioero oli lottovoitto. Enää ei tarvitse kuunnella ja katsella päivät pitkät äksyilevää miestä ja siihen päälle tarjota seksiä päivän päätteeksi. Olen niin energinen nyt, iloinen ja rentoutunut että en uskonut tällaista olevan. Ja lapsetkin on tyytyväisiä.

Ei kai avioero mikään lottovoitto ole? Lottovoitto on sattumaa, ero on aina mahdollista ja ihan omissa käsissä.

Vierailija
42/45 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne lapset täytyy tehdä niin pienellä ikäerolla. Yksikin pieni lapsi huonontaa parisuhdetta, saati sitten kaksi pientä. Tuo on varmaan suurimpia syitä miksi pienten lasten vanhempien eroprosentti hipoo pilviä. Harvan pariskunnan henkinen hyvinvointi kestää tuollaista. Vaikka siellä neuvolassa sanotaankin, että lapset kannattaa tehdä peräkkäin, niin tuota neuvoa kannattaa ihan arkijärkeä käyttämällä kyseenalaistaa.

Mites ennen wanhaan oli 12 lasta ja pärjättiin,oli työtä, itse kaikki tehtiin, ei mukavuuksia ja valmiiksi pilkottuja tuotteita, leipä viljeltiin itse jne. Pyykkivedetkannettiin järvestä.. että hohhoijaa näitä nykyketaleita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee hyvin taas, että äitiä syyllistetään. Isästä ei sanota sanaakaan, mutta äitiä kyllä mollataan että paskan isän oot lapsillesi valinnut. 

Ja tiedoksi heille, joilla nyt on se oma maailman ihanin puoliso ja lasten isä jonka kanssa kaikki on helppoa ja pystyy puhumaan asioista. Jotkut miehet ovat tälläisiä ennen lapsia, sit itse ovat aloitteellisia lastensaantiin ja sit kun lapsia tulee, ulkoistavat itsensä koko hommasta. Eli mies voi muuttua aivan ääripääksi siitä, mitä hän oli ennen lapsia.

Vierailija
44/45 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki helpottuu kun lapset kasvavat....

Vierailija
45/45 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki helpottuu kun lapset kasvavat....

Eipä se aina noin mene. Ex muuttui ainakin pahemmaksi, kun lapset kasvoivat. Ei hermoja mihinkään, ja vaikka olisi ollut hyvä päivä kaikin puolin ex niin suu viivana vain tuijotti ja hyvä kun puhui edes jotain. Niin tylyksi muuttui ettei voi käsittää, kun näin jälkeen ajattelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi