Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistiset vanhemmat aiheuttaneet mielenterveysongelmia ja nyt vaikea löytää parisuhdetta

Vierailija
22.12.2024 |

Kiitos 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetelly. Miten pari suhdetta löydetään?

muille tuntuu olevan aivan luontaista vaan etsiskellä pari suhdetta jotenkin? Mutta miten se tapahtuuu..

Vierailija
2/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhealla vaivalla muutenkin pitänyt yrittää kasvattaa itsensä ihmiseksi kiusaamisen jäljiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat siis hoitoalalla? Jos olen palstaa lukiessa oikein ymmärtänyt.

Vierailija
4/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa.

Mitä tavallisempi ja keskinkertaisempåi ihminen sitä helpompaa, mutta jos joku ominaisuus vähän poikkeaa, menee vaikeaksi. Voi olla että kotikaupungistasi löytyy vain 1-2 sopivaa omasta ikäluokasta ja todennäköisyys sille että nämä ovat vapaana on pieni.

Joten täytyy vaan tavata ihmisiä, etsiä sitä sopivaa. JA hyväksyä pienet puutteet ihmisissä. TÄydellisiä ei ole olemassakaan.

Vierailija
5/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muille tuntuu olevan aivan luontaista vaan etsiskellä pari suhdetta jotenkin? Mutta miten se tapahtuuu..

Miksi pitäisi löytää pari suhdetta, eikö yksi riitä  ?

Vierailija
6/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi löytää pari suhdetta, eikö yksi riitä  ?

No riittäis kyl oikee hyvin mut miten sellasen löytäis..

Vierailija
7/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joskus parisuhdeongelmissa syy olla peilissä. Ei syy ongelmiin aina ole vanhemmissa. T. Vanhempi. 

Vierailija
8/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen löytäminen on aina vaikeaa.

Mitä tavallisempi ja keskinkertaisempåi ihminen sitä helpompaa, mutta jos joku ominaisuus vähän poikkeaa, menee vaikeaksi. Voi olla että kotikaupungistasi löytyy vain 1-2 sopivaa omasta ikäluokasta ja todennäköisyys sille että nämä ovat vapaana on pieni.

Joten täytyy vaan tavata ihmisiä, etsiä sitä sopivaa. JA hyväksyä pienet puutteet ihmisissä. TÄydellisiä ei ole olemassakaan.

Ei tarvitse olla kuin hyvännäköinen, niin parisuhteen löytää sormia napsauttamalla, oli sitten mies tai nainen. Kaikenlaiset persoonallisuskriteerit heitetään romukoppaan, kun ihminen ihastuu toisen ulkonäköön.

Vierailija
9/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sinkkuna eläminen on vaihtoehto,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme