Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaapi varmaan siirtyä jo päiväpinoihin, on niin kovin pitkiä nuo puoliviikon pinot. Tosi kiva, kun ihmiset jaksaa kirjoitella ahkerasti!

Poklolle ja kewalle tervetulotoivotus!

(.): Viikonloppu meni taas aikalailla pahoinvoidessa, onneksi ei sentään ole enää kokopäiväistä. Syödä vaan pitäisi koko ajan. Painoa on tullut tästä syystä jo n. 5 kg lähtötilanteesta. Huoh.

Vähän on mieli maassa, miehen kanssa kinaa ja telkkarikin hajosi... Np-ultrakutsu sentään tuli pe! 15.3. on sen aika. :) Enää pari viikkoa, hui sentään. Vähän pelottaa tuo np-ultraan meno, esikon kanssa oli yli rajan se turvotus ja kävin istukkanäytteessä. Kaikki oli kuitenkin ok ja säikähdyksellä selvittiin. Mietityttää nyt, että mitenköhän tällä kertaa menee.

Tuutupii ja Sintti rv 10+1 (Jee, kaksinumeroisiin viikkoihin!)

Vierailija
2/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille iskii flunssa! Poika yskii ja räkisee ja kitisee, aivan kamalaa. Itselleni kurkku kipeä ja nenä tukossa. Ei voi mitään lääkkeitä otta ja tee ei maistu, joten juon litra-kaupoilla lämmintä mustaherukka mehua... Ensi yöksi ajattelin laitta muksun sängyn päätyn pussilisen silputtua valkosipulia, luin jostain että haju on karmea mutta auttaa.

Mies menee kahdeksi viikoksi matkoille ja ollaan taas kahdesta. Aikaa tulee sairastuessa pitkäksi, itse haluais vaan makoilla mutta pakko on ulkona käytä koiran takia. Avoin päiväkoti myös hiihtolomalla kiinni, ei vois kyllä sinne kipeänä mennäkään.

Pahoinvointi jatkuu ja se ainainen syöminen tuntuu tosi pahalle. Jos nyte ne laskelmat pitää paikkansaa, sitten vielä kaksi viikkoa tämmöistä oloa.

Tilasin H&M-istä äitiyshousut ja pitkiä toppejä, joku täällä vinkkaisi kerros-pukeutumisestä. Olen pitkä ja kaikki paidat kyllä jää lyhyeksi jos se mahaa rupee kasvamaan. Saa sitten palautta jos ei mielyttä tai sopii.

Nyte ruuanlaittoon ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille,

kewa ja toukka 11vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Olipa kiva lukea viikonlopun tekstejä kun taisi olla ensimmäinen (??) kerta kun oli vain positiivisia juttuja. Tai ainakin niin, ettei mitään pahaa ollut tapahtunut!

Apulanta jäin nyt sitten multa väliin perjantaina. Eipä sinne kannattanut lähteä kun koko päviä meni sohvan pohjalla.. Kaverit houkuttelivat mun miehen sinne sitten, joten eipä mennyt lippu hukkaan. Kieltämättä vähän harmitti jäädä kotiin, mutta hyvä näin.

Väsymys alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, ainakin toivottavasti!! Samoin kuin pahoinvointikin. Ostin perjantaina niitä inkivääri tabletteja, greippejä sekä rennieitäkin. Kaikki mahdollinen apu siis. Rennie ei auttanut, joten närästystä se ei ole, mutta tuntuu siltä että se inkivääri saattoi tosiaan auttaa.. Ihan vähän kävi huono olo eilenkin, mutta ei ollenkaan siinä mittakaavassa kun aiemmin. Sitten alkoikin vähän tulla huoli.. Eli rintoja on tullut puristeltua ja koiteltua tämän tästä.. Juu, on ne arat. Varsinkin nyt kun niitä on tosiaan vatvonut jatkuvasti. Tyhmä minä!!

Kestääkö se rintojen arkuus muuten loppuun saakka vai kuin? Eilen aina välillä nipisti masusta, ei kovin kovaa, mutta kuitenkin hieman enemmän kun alkupään " kuukautistunne" .. Lienee kohtu kasvamassa?

Tää tuntuu välillä niin hölmöltä.. Mä olen aina tottunut siihen että mulla on vastaus joka asiaan jnejne ja tän vauva jutun kanssa olen aivan pihalla!! Onneksi on sisko jolta voi kysyä.

Mun perjantainen vapaa meni vähän käsille, pomo soitteli jatkuvasti ja sen vaimo taas laittoi koko ajan meiliä.. Joten päätinpä etten mene tänäänkään töihin. Aamupäivän tässä teen etäduunia ja loppupäivän pidän vapaata. Mulla on kampaaja, jippiiiii!!!

Hehheh, tässä lähistöllä on palvelutalo jossa on kampaamo. Kävin siel viime kesänä ja latvojen tasaus ja pari mustaa raitaa maksoivat 20 eukkia... =D Ja nyt kun pitäis blondata juurikasvu (kiva, näköjään muuten hormoonit tummentaa omaa hiustakin) ja taas ottaa muutama raita ja leikata niin hinta-arvio on n. 40 eukkia.

Olen maksanut samasta operaatiosta aivan hyvillä mielin 170 euroa aikaisemmin. Nyt käyn ilman muuta tuolla. Mä ja mummot =D

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille.

Colatoffee ja Joululahja K-P 10+4 (muistaakseni)

Vierailija
4/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kyllahan taa aika alkaa jo kulua! Ja pikkuhiljaa alkaa pelotkin vaheta, muttei ne kylla vielakaan kokonaan oo havinneet!

Joku kyseli menna viikolla missa pain asustelen? Mulla on pahoja kokemuksia palstakyylista; joten sanotaan vaan etta valimeren rannalla, samoilla asteilla Italian kanssa! Etta se tasta.

Viikonloppu meni rauhallisesti, en rajahtany likoillekaan paria kertaa enemman; yllattavaa! Ja nekin siita tavallisesta; laksyjen luvuista! Hirveet maarat pyykkia pesin, onneks ilmat suosii jo olla ulkosallakin...

Lauantaina oli kolmosen synttarit, jotka meni ihan rauhallisen mukavasti sukulaisten kaydessa.

Joten eipa tassa omassa navassakaan sen kummempia muutoksia; kasvusuunnassa ja sehan on paa-asia! Hiukan vihlaisi lauantaina, mutta kolmen kerran jalkeen meni ohi sekin, kasvukipuja?

Voikaa siis hyvin

- levinia ja hope rv 11+2 -

Vierailija
5/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni täälläkin leppoisasti. Tytön kanssa ulkoiltiin ja katselin tietty kisoja. Olo on huomattavasti parempi, tytöstäkin huono vointisuus loppui 11 viikon maissa. Huomasin ällistyksekseni että kovasti jo hengästyin kun tyttöä ja kauppatavaroita lykkäsin kaupalta kotiin lauantaina. Mitenköhän zippi sitä on sitten kesäkuumalla, plaah.

Eiliset päiväunet meni ketuille kun puhelin soi juuri kun olin nukahtanut. Tyhmä minä kun en laittanut sitä äänettömälle. Ja sitten tyttö jo heräsikin reilun tunnin unien jälkeen joten ei saanut äiskä unta ei. Nauttikaa nyt te joilla ei vielä lapsia ole siitä että saatte huilata miten haluatte. Minä olin aamulla lähettämässä miehen ja tytön kuuta kiertävälle radalle. Yölläkin piti tyttöä käydä peittelemässä tai pissattamassa tai tai tai... liian monta kertaa kuitenkin. Tahtois nukkua kellon ympäri eikä tuollaiset 22-5.20 riitä, varsinkaan kun ne oli sellaisia pätkiä vain. Huoh! Ensi yöksi määrään kyllä miehen hyppyvuoroon, joku ihme kausi menossa tytöllä kun tällä tavalla heräilee. Alkoi 5 kk iässä nukkua yöt läpeensä joten tämä on ihan hullua kun joutuu nyt valvomaan. Tai ei tarvitse valvoa mutten osaa enää yhtä nopeasti nukahtaa uudelleen kuin silloin.

Mukavaa tosiaan oli että viikonloppuna oli hyviä ja iloisia uutisia. Flunssaa ja sairauksia on ihan normaalistikin, tiedätte mitä tarkoitan. Ei siis sitä että kiva kun joku on kipeä, lähinnä sitä että kiva kun kaikki sissit ovat pysyneet kyydissä.

Sellaista, jospa nyt taas tekisi töitäkin välillä

t: typykkä

Vierailija
6/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton väsymys vaivaa.. Osa lienee johtuu ulkoilun puutteesta, mutta eipä ole kovin tehnyt mieli lenkkeillä noissa pakkasissa.. Josko ne lukemat nyt tulisivat alaspäin.. Juuri siis heräsin päiväunilta.. Ensi yöksi töihin..

Kerroimpa sitten eilen illalla muille lapsille, että vauva on tulossa.. Ottivat asian hymy huulin vastaan!

Nyt kahvin keittoon, jotta herää.. Ja pyykit odottaa!

Vierailija
7/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpäs töissä kirjautumaan tänne, rekisteröinti ei onnistunut. Ultran jälkeen ollaan sitten kerrottu vähän useammalle, omille vanhemmilleni, jotka saavat ensimmäisen lapsenlapsen ja mieheni äidille sekä hänen veljen perheelleen. Kaikki olivat kyllä onnellisen yllättyneitä, vaikka anoppi olikin kuulemma huomannut mun vatsan pyöristyneen. Onneksi tämä vaiva tuntuu olevan muillakin täällä, vaikka useiden " virallisten tietojen" mukaan, ei pitäisi vielä näkyä mitään ulospäin:)

Huono-olo ja väsymys alkaa täälläkin pikku hiljaa väistymään, oli aivan ihana keli eilen ja jaksoin pitkästä aikaa lähteä lenkille -kyllä sitä oppii nauttimaan pienistä asioista:) Ovat minullakin kyllä verrainnollisia toisiinsa, viime yönä tuli nukuttua huonosti kiinalaisten naapureiden pitäessä jotain iskelmä-iltaa ja tänään on ollut vähän huonompi olo, kuin viime aikoina keskimäärin. Onneksi meillä on piakkoin muutto edessä:) Autoista taisi olla jotain puhetta jo aiemmin, meillä on Citroen C3, eli ei mikään tilaihme, mutta lapsikin on vasta ensimmäinen, joten tällä yritetään ainakin jonkin aikaa pärjätä. Onhan autossa kuitenkin 4 ovea ja peräkontti:)

Mutta ei tämän enenpää tänne, kohtahan sitä pääsee jo kotia, joten jos vielä vähän hommia jatkaisi:)

Hyvää viikon alkua kaikille!

Poklo + papu rv 10+5

Vierailija
8/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni joudun poistumaan joukostanne. Keskenmeno alkoi viime viikolla Usa:ssa ja tänään pääsin Suomessa lääkäriin, jossa keskenmeno varmistui. Suru on suuri, mutta onneksi tämä raskaus sai alkunsa helposti, joten toivon mukaan mekin onnistumme vielä joskus tulevaisuudessa saamaan vauvan. Toivon hyvää jatkoa kaikille teille. Toivottavasti teillä sujuu kaikki parhain päin!

Vierailija
9/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi otan osaa menetykseesi. Hoida nyt itsesi kuntoon ja toivotaan, että pian olet taas raskaana!

Itse vähän uskallan jo " hengittää" raskauden kanssa. Kävimme tänään np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Kovasti pikkunen liikuskeli ja niskaturvotuskin oli normaali eli 0,9. Kyllä siinä tippa tuli linssiin. Eellinen keskenmeno kuitenkin välillä mielessä ja pelkona... Mutta mieli kuitenkin rauhoittui suuresti ja tuleehan tälläviikolla 12 vko täyteenkin, et jospa me nyt onnistuttais.

Kaikille mukavaa viikkoa!

Uma81 11+3

Vierailija
10/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia: mä jotenki ajattelin että asutte Englannissa.

Essille pahoittelut keskenmenosta!

Mulla alkaa jännitys iskeä.Huomenna on eka neuvola ja sitte np-ultra.Saa nähdä kuuluuko sydänääniä neuvolassa ku on tota masua j a paljon.Sitte jos ne ei aamulla kuulu ni jännitän vielä enemmän ultraa.

Meillä pojulla on vieläkin korvatulehdus:( on jo 2 kuuria syöny siihen eikä lähde pois.Tänään alkoi kolmas kuuri.Poju on tosi känkkä ja itkuinen,haluaa olla kokoajan sylissä.En oikeen jaksais kokoaikaa kantaa.

eipä muuta ihmeellistä.Tuleekohan uni ens yönä.

AuringonTytär rv 12+1

Vierailija
11/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaus sinulle. Itselläni oli km marraskuussa ja nyt jo täällä listailen. Toivottavasti saatte pian toivomanne vauvan! Voimia sinulle.

terv peikkoäet