Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Bugaboot
09.04.2008 |
Onko kokemuksia Bugaboon rattaista? Mistä mallista? mitä ootte tykänneet? Oon jo kauan aikaa niistä haaveillut, niiiiin hienot, mut en oo vielä tohtinut ostaa.. Mikä ois pohjoisin paikka mistä niitä saa, en viitsisi lähteä edes tampereelta asti hakemaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Bugaboosta on varmaan aikaisempiakin keskusteluja, mutta, meilla on ollu Camelonit kaytossa about vuoden. Emme asu Suomessa, eli ei ole lumikokemusta. Niihin saa nykyaan talvirenkaat, jotka on vahan tukevammat kuin normaalit eturenkaat.
Itse olen megatyytyvainen, kevyet, pienet, ketterat, kapeat, mahtava jousitus, erittain hyva kuomu (kaytan kesakuomua, jossa kunnon ilmastointiaukot), ihan riittava tavarakori. Istuin on mukava, koska se on kuppimainen, sopii hyvin pienikokoiselle lapselle/vauvalle (6kk eteenpain voi kayttaa istuinta, muistaakseni).
Istuin ja vauvakoppa tulee samaan runkoon, eli ei tule sailytysongelmia tilan puolesta.
Jos jotain negatiivista, niin kun rattaat kasataan, pitaa istuinosa/koppa ottaa irti. Eli, tyolas, jos liikkuu paljon esim. taksilla (asumme Aasiassa), mutta omalla autolla liikkujalle ei kait suurempi ongelma.
Lisavarusteista mulla on footmuff (joka oli talvella kaytossa, en tieda pakkasenkestavyytta), aurinkovarjo, kesakuomu ja mukiteline. Meille tarpeellisia nykyisessa asuinmaassamme.
Suunnitelmissa ostaa Buga Beet, kokemuksia yritin huudella, mutta ne on niin uudet, ettei taida loytya. Olisin ostanut nama Cameleonin tilasta, jos ne olisivat olleet vuosi sitten jo markkinoilla. Sopivat meidan kayttoon loistavasti.
www. seimi.fi myy nettikaupassa Bugan rattaita :-)