Muusikon leima deittisovelluksissa
Pitääkö paikkaansa että moni nainen ei arvosta miestä, joka mainitsee harrastavansa musisointia? Mulle se oli pienoinen järkytys, kun 25 vuoden saksofonin soittoni ja parin muun soittimen pitkäaikainen ja-pinnainen treeni tuntuukin olevan monista turhaa ja ei-miesmäistä... Vai ajatteletteko nykymuusikon tarkoittavan baarisoittajaa, joka saa kun haluaa, tai räppikakkatietokonenörttimuusikkoa?
Kamppailulajitaustasta en viitsi mainita, koska moni näkee sen aggressiivisena, vaikka onkin itsepuolustuslaji.
Kommentit (25)
Mulle olisi valtava plussa. Vieläpä saksofoni, yksi hienoimpia soittimia! Ei harrastukset tietenkään itsessään mihinkään riitä, mutta mielenkiinto kyllä heräisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo järkytti, niin ehkä kannattaisi hakea seuraa jotain muuta kautta. Nuo deittisovellukset nyt on mitä on. Tai sitten opettelet suodattamaan ja ottamaan huumorilla.
Arvasin että tuohon sanaan tarttuu joku :) Mutta mieti nyt oikeasti. Soitat 25 vuotta lähes joka päivä väh. tunnin. Lapsena pakko-opiskelua. Sitten A-luokan orkestereista Ö-luokan bändeihin ja vähän tasokkaampiinkin kokoonpanoihin. Taot taot taot ja oot tosi hyvä soittajana. Alat jo myymään omia sovituksia maailmalle. Sitten kun kerrot deittisovelluksessa, että soitat fonia, niin eka kommentti on: "hyi yök!". Onhan se tragikoomista 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo järkytti, niin ehkä kannattaisi hakea seuraa jotain muuta kautta. Nuo deittisovellukset nyt on mitä on. Tai sitten opettelet suodattamaan ja ottamaan huumorilla.
Arvasin että tuohon sanaan tarttuu joku :) Mutta mieti nyt oikeasti. Soitat 25 vuotta lähes joka päivä väh. tunnin. Lapsena pakko-opiskelua. Sitten A-luokan orkestereista Ö-luokan bändeihin ja vähän tasokkaampiinkin kokoonpanoihin. Taot taot taot ja oot tosi hyvä soittajana. Alat jo myymään omia sovituksia maailmalle. Sitten kun kerrot deittisovelluksessa, että soitat fonia, niin eka kommentti on: "hyi yök!". Onhan se tragikoomista 😁
Ap
Ei kai kukaan oikeasti ole sanonut että hyi yök? Tai no, voisin kuvitellakin että joku sellainen sanoisi, joka itse on tullut nuorena pakotetuksi saksofonitunneille. Muuten en kyllä käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi vaan kuvitella millainen tyhjä tekoripsi matkustelu-viini nainen on tuota mieltä
Ja minä en ymmärrä sarkasmia, tajusin nyt vasta.
Lapsoset, älkää päihtykö liikaa tai teistä tulee ihan spedejä.