Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa, ilman sormuksia.

Vierailija
21.12.2024 |

Eräs pariskunta on ollut pitkään naimisissa. Aluksi kumpikin käytti sormuksia koko ajan. Sitten jäi sormus pois mieheltä. Viimeksi, kun tapasin heidät, oli myös rouvan sormukset poissa. Heistä tulee vaikutelma, että suhde voi hyvin. Useampi lapsi, joista vanhin täysi-ikäinen ja omillaan, ja nuorinkin yläkouluikäinen.

Mikä voisi olla syy, miksi eivät käytä sormuksia? Sen ymmärrän, jos töissä ei voi käyttää, mutta ei käytä vapaa-ajallakaan, edes juhlissa. Jos sormus on liian pieni, voisi sen isontaa, tai väliaikaisesti pitää esim. kaulaketjussa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tuon tietää, eikä sitä tarvitse toisille selitellä. Itse luovuin sormusten käytöstä pahimpaan korona-aikaan käsihygienian vuoksi. Enkä ole enää ottanut sormuksia uudelleen käyttöön.

Minä myös. Varon tauteja edelleen. 

Vierailija
22/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli nuorena sormus hirveän tärkeä. Tunsi itsensä niin aikuiseksi, kun oli vihkisormus

No raskauksien aikana jäi kaappiin, kun sormet turposivat. Ja sitten ei enää muistanut niitä laittaa sormeen. 

Enää ei ole sellaista tarvetta esitellä ihmisille, että hei, mää oon naimisissa ja aikuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa sormuksen kanssa vaan mieheni kanssa. Liittoon tarvitaan paljon enemmän kuin sormukset. Ammatti on kummallakin sellainen että sormusta ei voi pitää, ja en pidä muutenkaan paljon koruja. Ei meistä kumpikaan koe tarpeelliseksi vauhkota mistään sormuksesta, parempi sen olla korurasiassa ettei häviä kun sitä joutuisi vähän väliä repimään irti sormesta.

Kysymys kuuluu ap, mitä sulle aidosti kuuluu muiden sormukset? Jos ne on sulle joku rakkauden merkki, olet hyvin pinnallinen, sorry.

Vierailija
24/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt miten joku nainen kyllä jaksaa Ouran sormusta pitää, mutta ei merkkiä aviosuhteesta.

Vierailija
25/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimiskeskustelut kuuluu seksipalstalle.

Vierailija
26/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviosuhde on suhde ihmiseen, ei sormukseen.

Vierailija
27/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus maksoi viisinumeroisen summan. Pelkään että hukkaan sen. Paremmassa tallessa kotona kassakaapissa.

Vierailija
28/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus maksoi viisinumeroisen summan. Pelkään että hukkaan sen. Paremmassa tallessa kotona kassakaapissa.

Ruplina?

Tarkistusluku 666. Huih!

Vierailija
29/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt miten joku nainen kyllä jaksaa Ouran sormusta pitää, mutta ei merkkiä aviosuhteesta.

Tuosta herää ajatus, että mielellään halutaan flirttiä muilta miehiltä.

Vierailija
30/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pidetä sormuksia. Miehen harrastus sellainen että joytuu ains ottamaan sormuksen pois ja kerran jo hävitti sen, joten jättänyt laittamatta sormeen kokonaan. Itselläni sormet paksuuntuneet eikä enää tunnu hyvältä sormus. Todin just löysin yhden äidin vanhan sormuksen joka sopi sormeen ja nyt on taas vasemmassa nimettömässä sormus.

Vierailija
31/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että joku jaksaa kytätä toisen sormuksia. Mulla on vihkisormus muutenkin oikeassa nimettömässä niin kuin uskonnossa kuuluu ollakin. Ap: n mielestä en olisi naimisissa. Miten vähän ap tietää maailmasta.

Vierailija
32/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruplina?

Tarkistusluku 666. Huih!

Dollareina.

Vierailija
33/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sormusta vuosikausiin, sormet ovat urheiluharrastusten takia paksuuntuneet  enkä enää toista kertaa viitsinyt vaihtaa suurempaan sormukseen.

Vaimoni käytti sormusta ainakin osan ajasta senkin jälkeen, kun itse lopetin, mutta itse asiassa en edes tiedä, käyttääkö hän vihkisormusta nykyisin. Jotain sormuksia hänellä on sormissaan ainakin välillä, mutta en juurikaan kiinnitä huomiota siihen, että millaisia ja missä sormissa. En ole oikein sormusihmisiä, en käyttämisen enkä muiden tarkkailun osalta.

Vierailija
34/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sormien nivelet turvonneet niin, ettei sormukset mene sormeen.

Nuorempana ajattelin, että kihla- ja vihkisormuksilla karkottaisin ihailijoita, ja estää iskuyrityksiä. Mutta ei se pidä paikkaansa. 

Vierailija
35/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sormukset mahdu enää. Liian pienet. 

Vierailija
36/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kytätä sormuksia. Eri kulttuureissa ja uskonnoissa on eritavat, ja jokainen saa olla pitämättä tai pitää sormuksia. Osalla on esim tatuointi.

Vierailija
37/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummallakaan ei ole sormuksia. Kun menimme kihloihin 40 vuotta sitten, niin pidimme sormuksia vähän aikaa, mutta sitten jäivät pois. Kun menimme naimisiin, niin emme hankkineet sormuksia ollenkaan. 

38/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut sormusta, koska dysmelia - ei ollut sormea mihin sen olisi voinut pujottaaa.

Vierailija
39/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummankaan töissä ei vointu käyttää sormusta, niin ne jäi sitten kokonaan pois. Kokeilin kyllä äskettäin, kun korulaatikkoa selasin ja hyvin mahtui sormeen 16.5 kokoinen sormus.

Vierailija
40/75 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei oo koskaan käyttänyt vihkisormustaan. Joskus äiti käytti juhlissa, mutta iän myötä sormet turvonneet eikä ole sitä suurennuttanut. Jos joskus menen naimisiin en käytä sormusta, koska en muutenkaan niitä juuri koskaa käytä, ehkä joskus johonkin juhliin muistan laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän