Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummolta saa aina villasukat lahjaksi, mutta mitä mummolle?

Vierailija
21.12.2024 |

Aittakaa vähän. 

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukarkkeja, sininen Mynthon-säästöpakkaus, Hyasintti ja Erioil-käsirasvaa.

Vierailija
22/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mummo ja ihan parhaita lahjoja on olleet pieni kaiutin ja se pieni vara-akku vai mikä sen nimi nyt onkaan siis puhelimeen.

Viime kesänäkin tykkäsin kuunnella ulkona pihakiikussa äänikirjoja, kun äänen sai kuulumaan kaiuttimesta paremmin.

Ei ollut mikään kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori. Ei vanhankaan suu tuohesta ole, sanotaan.

Vierailija
24/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehteja, joutähti, itse leivottu kahvikakku, tärkeä valokuva kehystettynä, "lahjakortti" että tulet joku kerta ruokatarvikkeiden kera mummon luo, teet ruoat (vaikka makaronilaatikkoa) jälkkäreineen, puhutte maailman asioista, siivoat jäljet ja halaat mummoa.

Vierailija
25/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon mummosta. Itse - olen mummo - ilahtuisin vaikka hyvästä käsivoiteesta, sukkalangoista, leffalipuista, juusto plus viikunahillo -paketista, urheilukaupan lahjakortista, lahjakortista hotellin tai ravintolan brunssille, esimerkiksi. Tietysti paras lahja olisi aikaa läheisten kanssa. 

Vierailija
26/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit ensi kesäksi! Tai nätti uimapuku.

T: Eila88v.

Vierailija
27/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prismasta piponeule pakkauksen.  Kaikki tarvittava neulomiseen.

Vierailija
28/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän mummo tykkäisi?

Omalleni annan yleensä joulukukan, yleensä teen asetelman itse ja koristeita olen kerännyt ja kuivannut jo syksyllä (esim varpuja, käpyjä, jäkälää, naavaa). 

Tänä vuonna keräilin ruusun terälehtiä ja ajattelin tehdä mummolle jalkakylvyn niistä ja pinkistä, karkeasta himalajan suolasta, jota olen joskus askartelua ajatellen ostanut. Paketoin ne pieneen nättiin lasipurkkiin. Tämä toimisi vaikka ostamalla kuivatun vihdan ja riipimällä koivun lehtiä karkean merisuolan sekaan. Koivun lehdillä kerrotaan olevan paljon terveysvaikutuksia.

Jos mummo tykkää kutoa, anna jotain siihen liittyvää? Lahjakortti käsityökauppaan (ja lupaat tarvittaessa olla kuskina), lankoja tai lankakori (olikohan oikea termi, siis sellainen missä kerä pysyy sisällä kutoessakin).

Vierailija
29/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä aurinkoon joulun jälkeen niin shoppailuseura kelpaa. Uusia vaatteita alesta lomalle ja muuten.

Vierailija
30/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kivan tuoksuinen parfyymi vaikka.

Vierailija
31/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummo oli innoissaan, kun anneettiin sellainen aidon munan näköinen dildo. 

Vierailija
32/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää konjakkia. Mummo77

Vierailija
33/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti on aina hyvä

Vierailija
34/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mummoikäinen ja toivoisin joululahjaksi lämpimiä legginsejä.Pidän niitä pitkien housujen alla.

Mä ostin just Litkusta kahdet velourlegginsit. On muuten hiton lämpimät ja pehmeät päällä. Mummo 65v

Vierailija
35/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput elokuviin ja tarjoudut seuraksi?

Mummo elokuvissa? 🤣

Kävi viimeksi silloin kun Tauno palo oli jossain pääosassa. 

Vierailija
36/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirusti villalankaa

Vierailija
37/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mummo 40- vai 90-vuotias?

Jos on neulova mummo, niin varmaan neulontatarvikkeet tai langat olisivat mieluisia.

Ei kannata, neulovalla mummolla on jo tarvittavat tarvikkeet ja todennäköisesti on tarkka, mistä langoista haluaa neuloa. Minusta ei koskaan kannata antaa jollekin tosi-harrastajalle siihen harrastukseen liittyviä juttuja, jos ei satu tietämään tasan tarkkaan mitä haluaa. Useinmiten ne hankinnat on hutiostoja, mitä itsellä on jo parempi tai sitten ei tarvitse sitä annettua juttua lainkaan tai on muuten vääränlainen.

Vierailija
38/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkukori. Ei vanhankaan suu tuohesta ole, sanotaan.

Kiva lahja, mutta siinä on aina joku tuote, mikä ei miellytä. Mutta voihan sellaisenkin itsekin koota, kotoa voi vaikka löytyä korikin.

Vierailija
39/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty villakeriä, jotta mumma voi taas tehdä seuraavaksi jouluksi niitä villasukkia.

Vierailija
40/109 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mummo 40- vai 90-vuotias?

Jos on neulova mummo, niin varmaan neulontatarvikkeet tai langat olisivat mieluisia.

Olisi kyllä ihana lahja

Neulova mummo

Olet olevinasi neulova mummo, mutta sinulla ei ole neulontatarvikkeita tai lankoja???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän