Vieraannutetut lapset eivät muista isäänsä edes tekstiviestillä jouluna
Hyvin on heidän äitinsä onnistunut lasten aivopesussa isäänsä vastaan.
Kommentit (169)
Mikäs himo siittäjällä poikasia kohtaan on?
Hirveä tilanne :(. Kaverillani samanlainen tilanne, heillä tosin vieraannuttaja on isä ja äiti on vieraannutettu lapsista täysin. Aina todella väärin lapsia ja kaikkia asianosaisia kohtaan.
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sinä olet?
Kiinnostaa kuka levittää juttuja toisten yksityiselämästä,
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sinä olet?
No, pöljä, SE ISÄ tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti
Olet SAIRAS!
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti
💕💕💕💕
Pitäiskö sun mennä terapiaan kun jatkuvasti pitää täällä kirjoittaa. Miksi et haasta oikeuteen niin voit ehkä saada oikeutta. Täältä hakemalla se ei onnistu. Ja kyllä ne lapset lopulta sun tykö tulee jos ne haluaa.
Kuuntelepa ap mummon viisasta neuvoa ja lähde rakentamaan yhteyttä ex-puolisoosi ja lapsiisi sen pohjalta. Mummon sydämellinen viisaus on ratkaissut paljon kiperämpiäkin ihmissuhdeongelmia kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun mennä terapiaan kun jatkuvasti pitää täällä kirjoittaa. Miksi et haasta oikeuteen niin voit ehkä saada oikeutta. Täältä hakemalla se ei onnistu. Ja kyllä ne lapset lopulta sun tykö tulee jos ne haluaa.
Et siis ollenkaan ymmärrä miten vieraannuttaminen toimii. Lapset saattavat tulla takaisin, mutta voi käydä myös niin, että vieraannuttaja on saanut heille vahvasti sen käsityksen, että toinen olisi paha ja pelottava. Ettei missään nimissä kannata olla tekemisissä. Lapset nimittäin oppivat kertomaan vieraannuttajan tarinaa ja jos se jatkuu tarpeeksi pitkään, saattavat he unohtaa alkuperäisen. Toisaalta vieraannuttaja voi olla niin manipuloivat, ettei Lapset uskalla nousta häntä vastaan, vaikka haluaisivat. He tietävät pääsevänsä helpommalla, jos he ovat vieraannuttajan puolella.
Jokatapauksessa voimia kaikille vieraannutetuille. Tunne on varmasti kamala ja sitä verrataankin lapsen katoamiseen. Koittakaa kuitenkin uskoa hyvän voittoon.
Niin sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan lapsissa ja heidän äidissä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
Suomessa ei taida olla sellaista instanssia, joka huolehtisi lasten oikeuksista? Keksiikö joku mikä huolehtisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä "oikeutta"? Mulla on on oikeuden myöntämä "tapaamisoikeus" yli 7 vuotta mutta eipä ole toteunut "oikeuden päätös"! Älä tule isiä pissille opettamaan, etenkään kun et asiasta mitään tiedä ja MIKSI tällä palstalla ei saisi tuollaisesta aiheesta kirjoittaa?
Joo, eivät muista, kävivät eilen kun oli pakko, mutta eivät toivotelleet hyvää joulua tai mitään. Täysin tuppisuita. No, sinne menivät. Pitää nyt miettiä mitä tekee jatkon suhteen. Jos eivät halua käydä, niin miksi niitä pakottaa mun luo? Ovat kuitenkin jo isoja, nuorinkin 15.
Eli vakavia mietin tänä jouluna, toisaalta, nyt olen vapaa, ei edes lapset surkuttele, jos muuutan Pattayalle...
Vierailija kirjoitti:
Niin sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan lapsissa ja heidän äidissä vain?
Kyllä, juurikin noin, hienoa että ymmärrät asian! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut narsisti- vanhempi, että lapsesi eivät halua olla yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut narsisti- vanhempi, että lapsesi eivät halua olla yhteydessä?
En ole, mutta samaa en voi sanoa heidän äidistään, psykopaatti varmasti on mutta persoonallisuushäiriön tyypistä en ole varma.
Otan osaa