Millaisista koruista pidät?
Mä pidän kultaisista koruista ja helmistä. Melko yksinkertaisista ja siroista. Kaulassa aina kultainen simppeli rippiristi ohuella ketjulla tai helmet (joskus molemmat samaan aikaan), korvissa kultaiset renkaat tai helmet. Kädessä päivittäin kullan värinen rannekello.
En pidä mistään ns. lapsellisista koruista, esim. sydämistä, eläimistä tai jostain muumeista. Hopea väri ei pue minua, ja on minusta hieman maskuliininen. Timanteista en oikein pidä, enkä puusta tms. tehdyistä koruista. Toisaalta taas esim. punaiset pienet kivet korviksissa voisi olla kivat
Haluaisin lisää koruja, ihailen aina muiden naisten kauniita koruja. Valitettavasti ei ole ylimääräistä rahaa laittaa koruihin, enkä pidä rihkamasta, mutta ehkä vielä joskus.
Esim. hopeakorut timanteilla voi olla ihania jollain toisella, vaikka itselläni en niistä välitä
Millaisista koruista te pidätte? <3
Kommentit (27)
Kuulostaa todella tyylikkäältä ja ajattomalta! Kultaiset renkaat ja helmet ovat kyllä sellaisia klassikoita, jotka toimivat asun kuin asun kanssa päivästä toiseen. Ymmärrän täysin tuon, ettei rihkama innosta – oikeaan laatuun kannattaa panostaa, vaikka korubudjetti olisikin juuri nyt hieman tiukempi.
Mainitsit nuo pienet punaiset kivet, ja ne sopivatkin aivan ihanasti juuri keltakullan pariksi tuomaan pientä lämpöä ja särmää! Jos kaipaat laadukasta mutta hieman kukkaroystävällisempää täydennystä korurasiaasi, kannattaa ehdottomasti kurkata https://myprecious.fi -verkkokauppa. Sieltä löytyy usein paljon juuri tuollaisia siroja, yksinkertaisia ja kauniita koruja, eikä tarvitse tyytyä huonolaatuiseen materiaaliin. Heillä voisi hyvinkin olla jotain tyyliisi sopivaa.
Itselläni on pitkälti samanlainen maku: ohuet ketjut ja sirot yksityiskohdat ovat ehdottomasti eniten mieleen, mitkään isot ja raskaat korut eivät tunnu omilta. Ihanaa loppuvuotta ja toivottavasti löydät vielä niitä unelmiesi koruja jossain vaiheessa!
Smaragdiriipus valkokultakehyksissä, jos saisi mitä haluaa.
Kultaisista, on myös kalevalan pronssiset kuutar kaulakoru ja korvikset. Aikoinaan kultautin hopeiset rannerenkaat.
Puinen rukousnauha on kiva kun itse ja kaverit ollaan ateisteja. Hopeisen panssariketjun ostaisin jos olisi rahaa koska nykyiset koruni ovat rukousnauhaa lukuunottamatta aitoa muovia
raskaista vanhoista tina/messinki/pronssi koruista, hopeakin menee, kulta ei ole mun materiaali haluan rouheampaa
Koru ei saa allergisoida. Metalli, liima, materiaali. Riipus ja rannekoru hyviä. Pyöreä, ei terävä. Voi silottaa reunoja hiukan jos terävä reuna.
Minulla on aika paljon koruja, mutta harvemmin tulee "puettua päälle". Nyt on kaulassa jo pitkään ollut kultaketju ja riipuksena pöllö. Sillä on rubiinisilmät ja se istuu valkokultaisella oksalla. Ei ole lapsellinen.