Millaisista koruista pidät?
Mä pidän kultaisista koruista ja helmistä. Melko yksinkertaisista ja siroista. Kaulassa aina kultainen simppeli rippiristi ohuella ketjulla tai helmet (joskus molemmat samaan aikaan), korvissa kultaiset renkaat tai helmet. Kädessä päivittäin kullan värinen rannekello.
En pidä mistään ns. lapsellisista koruista, esim. sydämistä, eläimistä tai jostain muumeista. Hopea väri ei pue minua, ja on minusta hieman maskuliininen. Timanteista en oikein pidä, enkä puusta tms. tehdyistä koruista. Toisaalta taas esim. punaiset pienet kivet korviksissa voisi olla kivat
Haluaisin lisää koruja, ihailen aina muiden naisten kauniita koruja. Valitettavasti ei ole ylimääräistä rahaa laittaa koruihin, enkä pidä rihkamasta, mutta ehkä vielä joskus.
Esim. hopeakorut timanteilla voi olla ihania jollain toisella, vaikka itselläni en niistä välitä
Millaisista koruista te pidätte? <3
Minulla on aika paljon koruja, mutta harvemmin tulee "puettua päälle". Nyt on kaulassa jo pitkään ollut kultaketju ja riipuksena pöllö. Sillä on rubiinisilmät ja se istuu valkokultaisella oksalla. Ei ole lapsellinen.