Osaako joku nainen laittaa ne rintaliivin hakaset kiinni sieltä selän puolelta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vaadi liikaa avaruudellista hahmottamista pyöritellä mielessä miten ne hakaset sijoittuvat ja antaa käsille sopivia toimintaohjeita ilman visuaalista apua.
Kumma kyllä useimmat naiset osaavat laittaa korvakorut peiliin katsomatta, tuosta noin vaan. Ehkä naisilla on avaruudellinen hahmottaminen geeneissä... Miehet tarvitsevat toimilleen näköyhteyden!
Mies ei pysty ensinkään ajattelemaan ja käyttämään käsiään samaan aikaan.
Eiköhän suurin osa osaa. Pitää olla motoriikassa vikaa, jos ei siihen kykene, poislukien fyysiset rajoitteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monikin. Itse laitan edessä kiinni ja pyöräytän.
Eikö tällä tyylillä ne liivit jää aivan löysälle?
Millä logiikalla?
No ei mulla ainakaan liivit pyöri niin vaan ympäri jos ovat sopivan napakasti kiinni ja oikeaa kokoa.
Normaalisti naisen vyötärö on kapeampi kuin rinnanalunen ja siellä vyötärön kohdalla voi rintaliivillä mennä vaikka hulahulaa, mutta sitten paikoilleen nostettuna ne ovat oikeinkin napakat.
Vierailija kirjoitti:
Mun liivien ympärysmitta on metrin paikkeilla, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laittaa liivejä takaa kiinni, en minä nyt mikään puupökkelö ole tai joku tynkäkäsi vaikka olen jo viisikymppinen. Olen naiseksi suht pitkä, ja aika pitkät raajat. Edestä kiinnittäminen ja se helvetin pyörittely on jo niin typerän näköistä että en kehtaisi, sitä teki aikoinaan jo nuoret hoikat tytöt joilla ei juuri tissejä edes ollut joskus yläasteella ja itsekseni ihmettelin että mitä nuo oikein tekee.
Etupuolella olevalla kiinnityksellä olevat liivit on paljon vaikeampi laittaa kiinni, kun se koko hökötys menee helposti kieroon, sitä pitää oikoa että saa kädet sieltä mistä pitää ja sitten pitää alkaa kinnaamaan tissien yli niitä kuppeja, epämiellyttävää sellainen venkoilu.
Ei paitaakaan pueta napittamalla ensin ja sitten etsitä hihan aukot. Ymmärsinkö oikein miten kuvailit etukiinnityksellisten liiven pukemisen?
Kuppeja ei kinnata tissien yli, vaan rinnat "pudotetaan" kuppeihin, sopivan kokoisiin. Liian pieniin tarvitsee ehkä kinnatakin.
Kerrankin joku taito mihin itse pystyn, mutta kaikki muut ei. 😅 En ole koskaan päässyt oikeaoppisesti kyykkyyn enkä saanut käsiä kunnolla selän takaa kiinni, mutta rintsikat saan takaa kiinni.
H-kupin rinnoilla ei takaa laittaminen onnistu. Rinnat vetää liivit edestä alas, eikä kädet taivu siinä asennossa sekä vetämään liivejä takaa alas, että laittamaan samalla hakasia kiinni.
Olen kokeillut ja saan käsistä kiinni selän takana, joten onnistuu, mutta pyöräyttämällä se on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. pulska?
Mitä sekoilua tämä nyt taas on? Ääliömäistähän se on vaikeasti selästä väkertää, oli koko mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun liivien ympärysmitta on metrin paikkeilla, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laittaa liivejä takaa kiinni, en minä nyt mikään puupökkelö ole tai joku tynkäkäsi vaikka olen jo viisikymppinen. Olen naiseksi suht pitkä, ja aika pitkät raajat. Edestä kiinnittäminen ja se helvetin pyörittely on jo niin typerän näköistä että en kehtaisi, sitä teki aikoinaan jo nuoret hoikat tytöt joilla ei juuri tissejä edes ollut joskus yläasteella ja itsekseni ihmettelin että mitä nuo oikein tekee.
Etupuolella olevalla kiinnityksellä olevat liivit on paljon vaikeampi laittaa kiinni, kun se koko hökötys menee helposti kieroon, sitä pitää oikoa että saa kädet sieltä mistä pitää ja sitten pitää alkaa kinnaamaan tissien yli niitä kuppeja, epämiellyttävää sellainen venkoilu.
Et kehtaisi? Kenelle sä oikein esiinnyt liivejä pukiessasi? Luulisi, että tuohon ikään mennessä olisi jo järki sen verran kasvanut, että kehtaisi normaaleja asioita mutta näköjään ei.
Silloin, kun oli peukalo kipsissä, jouduin muutamana päivänä laittamaan rintsikat kiinni etupuolelta ennen kuin opin hyvän etusormi-keskisormi -otteen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa osaa. Pitää olla motoriikassa vikaa, jos ei siihen kykene, poislukien fyysiset rajoitteet
Miksi pitäisi temppuilla tuolla lailla, kun ne menevät helpomminkin päälle? Ja joo, toisilla on motoriikassa vikaa. Katsos kun sellainenkin fyysinen rajoite voi ihmisellä olla.
Juu. 45 v enkä enää edes notkea. Ympärykset ovat niin napakoita että hermot menee ennen kuin saan kiepautettua ne oikein, jos yritän sitä toista tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paitaakaan pueta napittamalla ensin ja sitten etsitä hihan aukot. Ymmärsinkö oikein mite
Miten ihmeessä sen saisi mitenkään päälle jos napittaisi ensin? Minähän sanoin, että kädet ensin saatava laitettua niin ettei se koko hoito ole sitten kierossa, ja sitten se napitus ja pitää kinnata ne kupit tissien yli siihen keskelle, miten muuten niitä voisi napittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. pulska?
Mitä sekoilua tämä nyt taas on? Ääliömäistähän se on vaikeasti selästä väkertää, oli koko mikä tahansa.
Ei siinä ole mitään vaikeaa. Liki 40 vuotta sitä olen tehnyt päivittäin. Se etupuolella väkertely ja hinkuttaminen kropan ympäri on typerää.
Vierailija kirjoitti:
H-kupin rinnoilla ei takaa laittaminen onnistu. Rinnat vetää liivit edestä alas, eikä kädet taivu siinä asennossa sekä vetämään liivejä takaa alas, että laittamaan samalla hakasia kiinni.
Kumarru, jo onnistuu ja kaikki kainalofläsäkin menee kerrasta kuppiin. Englantilaiset sanovat scoop&swoop.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka nainen saakin ne kiinni selän takana, setämieheltä menee noin sekunti ne aukaista
Tämä! harjoitus tekee mestarin
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina liivit vartalon kapeimmalla kohdalla, kun laitan hakaset kiinni. Ihan sama, teenkö sen edessä, takana vai sivulla. Siitä sitten liivit oikein päin, ja sen jälkeen alareuna oikealle korkeudelle ja rinnat kuppeihin, ja olkaimet hartioille.
En tiedä kun en käytä. Tähän asiaan joku taatusti kommentoi olet liian lihava/olet liian laiha/olet liian pökkelö..mutta tykkään kun ei purista ei kiristä ei muhkuile
Tuollaiset liivit toimii varmasti pienten rintojen kanssa.