Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku nainen laittaa ne rintaliivin hakaset kiinni sieltä selän puolelta?

Vierailija
21.12.2024 |

Miten on?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Tän palstan pulskat mammat ei tosin moiseen operaatioon itse yllä.

Vierailija
22/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat laittavat etupuolelta kun tulee se 10cm lisäpala väliin. Liikaa väkäsiä.

Mulla on varaa ostaa oikean kokoiset liivit, ei tarvita lisäpalaa. Sun äidilläs on ilmeisesti asiat huonommin.

T. Mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vaadi liikaa avaruudellista hahmottamista pyöritellä mielessä miten ne hakaset sijoittuvat ja antaa käsille sopivia toimintaohjeita ilman visuaalista apua.

Ei vaadi liikaa, jos älykkyys on vähintään normaalitasolla

Vierailija
24/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monikin. Itse laitan edessä kiinni ja pyöräytän. 

Eikö tällä tyylillä ne liivit jää aivan löysälle? 

Millä logiikalla? 

No ei mulla ainakaan liivit pyöri niin vaan ympäri jos ovat sopivan napakasti kiinni ja oikeaa kokoa. 

Ei liiveihin ole tarkoitus kuristua. Kyllä vähempikin kireys riittää.

Vierailija
25/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka nainen saakin ne kiinni selän takana, setämieheltä menee noin sekunti ne aukaista

Vierailija
26/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liivien ympärysmitta on metrin paikkeilla, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laittaa liivejä takaa kiinni, en minä nyt mikään puupökkelö ole tai joku tynkäkäsi vaikka olen jo viisikymppinen. Olen naiseksi suht pitkä, ja aika pitkät raajat. Edestä kiinnittäminen ja se helvetin pyörittely on jo niin typerän näköistä että en kehtaisi, sitä teki aikoinaan jo nuoret hoikat tytöt joilla ei juuri tissejä edes ollut joskus yläasteella ja itsekseni ihmettelin että mitä nuo oikein tekee.

Etupuolella olevalla kiinnityksellä olevat liivit on paljon vaikeampi laittaa kiinni, kun se koko hökötys menee helposti kieroon, sitä pitää oikoa että saa kädet sieltä mistä pitää ja sitten pitää alkaa kinnaamaan tissien yli niitä kuppeja, epämiellyttävää sellainen venkoilu.

Vierailija
27/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös alakerta pyyhittäneen haarojen välistä etukautta, kun sivufileet on sivupyyhintään turhan paksut.

Vierailija
28/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki saan.Ikää jo 61 Vee.

Vierailija
29/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä olen 130kg ja viisikymppinen eikä mitään ongelmaa. Kun sitä on 40 vuotta pian tehnyt, se käy helposti, lihasmuistilla.

Vierailija
30/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun liivien ympärysmitta on metrin paikkeilla, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa laittaa liivejä takaa kiinni, en minä nyt mikään puupökkelö ole tai joku tynkäkäsi vaikka olen jo viisikymppinen. Olen naiseksi suht pitkä, ja aika pitkät raajat. Edestä kiinnittäminen ja se helvetin pyörittely on jo niin typerän näköistä että en kehtaisi, sitä teki aikoinaan jo nuoret hoikat tytöt joilla ei juuri tissejä edes ollut joskus yläasteella ja itsekseni ihmettelin että mitä nuo oikein tekee.

Etupuolella olevalla kiinnityksellä olevat liivit on paljon vaikeampi laittaa kiinni, kun se koko hökötys menee helposti kieroon, sitä pitää oikoa että saa kädet sieltä mistä pitää ja sitten pitää alkaa kinnaamaan tissien yli niitä kuppeja, epämiellyttävää sellainen venkoilu.

Pösilö 🙄

Vierailija
31/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vaadi liikaa avaruudellista hahmottamista pyöritellä mielessä miten ne hakaset sijoittuvat ja antaa käsille sopivia toimintaohjeita ilman visuaalista apua.

Ei sitä tarvitse mitenkään ajatella. Kädet tekee vanhasta muistista. Sormissa on tuntoaisti ja ne toimii sen mukaan.

Vierailija
32/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää. Aina olen näin tehnyt ainakin minä Parempi nähdä mihin hakaseen laittaa. Jos laittaisi takaa mikä ei minulta ole koskaan onnistunut niin ei näkisi mihin hakaseen menee. Joissakin on 3 vaihtoehtoa kireyksissä.

Vierailija
33/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina laitan seläpuolelta. N56

Vierailija
34/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaset kiinni edessä. Pyöräytys ja olkaimet ylös. Missä järjestyksessä tää edes toimii takaa sulkiessa? Ensin olkaimet vai? 

Vierailija
35/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, mutta monesti helpoin laittaa edessä kiinni ja kääntää.

Vierailija
36/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan avata ne selän puolelta. Vuosien kokemuksella T:Hopeakettu

Vierailija
37/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan täysillä matkassa? En mä ainakaan esim. uimahallilla kiinnitä huomiota siihen miten muut naiset pukee liivinsä. Kumpikaan tapa ei näytä typerältä eikä se pyörittely ole mitenkään vaikeaa. Mun on ainakin pakko tehdä niin koska toinen käsi ei taivu taakse tarpeeksi. Lisäksi isojen rintojen kanssa on helpompaa laittaa liivit kiinni edestä ja sitten pyöräyttää hakaset taakse. Mulle on ihan veen sama mitä mieltä joku siitä on. 

Vierailija
38/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain pull on-liivejä. Vihaan hakasten kanssa väkertämistä. Ei kuulu nykyaikaan.

Vierailija
39/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? 

No ei mulla ainakaan liivit pyöri niin vaan ympäri jos ovat sopivan napakasti kiinni ja oikeaa kokoa. 

Ite en pystyisi olemaan niin puristavilla liiveillä ettei niitä pystyisi liikuttamaan.

Mä pistän edestä kiinni. En oo ikinä saanut niitä takaa laitettua. Pois otan kyllä niin että avaan ne selkäpuolelta.

Vierailija
40/80 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä useimmat naiset osaavat laittaa korvakorut peiliin katsomatta, tuosta noin vaan. Ehkä naisilla on avaruudellinen hahmottaminen geeneissä... Miehet tarvitsevat toimilleen näköyhteyden!