Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla seinänaapurina tosi vanha mummo. Jo kolmena jouluna olen vienyt aattona jouluaterian hänelle.

Vierailija
21.12.2024 |

Myös joulutorttuja ja pipareita

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu ruoan vieminen jouluna, mutta oletko milloinkaan ajatellut kutsua hänet jouluaterialle kotiisi lastesi luo?

Olen pyytänyt, ei halua tulla. Meitä on viettämässä isompi joukko, kun jo lapsenlapsiakin menossa mukana,

Vierailija
42/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette yksiä mummoja koko sakki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lähinnä rohkea. Hyväsydäminen ja rohkea. Kohta joku omainen alkaa syyttämään sinua arvotavaroiden varastamisesta vaikka olisit saanut mummolta jotain lahjaksi tai mummo olisi heittänyt itse jotain roskiin. Saat kaikkia muitakin syytöksiä niskaasi. Varaudu näihin, kukaan ei tunne armoa eikä kiittele huolenpidosta. 

Mummolla mukavat lapset, ei pelkoa.

Vierailija
44/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena jouluna? Nyt sinun on lisättävä arsenikin määrää lanttulaatikossa. Monet vanhukset ovat yllättävän sitkeitä. 

Vierailija
45/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla sairaampaa, kuin kysyä odotatko perintöä, kun joku auttaa muita ihmisiä. Älkää sittem ihmetelkö, jos jäätte vanhana tai sairaana yksin. 

Niinpä, törkeetä sanoa noin.

Vierailija
46/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jouluisa keskustelu. Kyllä lähtee.

Vierailija
47/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla sairaampaa, kuin kysyä odotatko perintöä, kun joku auttaa muita ihmisiä. Älkää sittem ihmetelkö, jos jäätte vanhana tai sairaana yksin. 

Niinpä, törkeetä sanoa noin.

Olin taipuvainen olevaan samaa mieltä, kunnes havaitsin ihmisiä, jotka tuppaavat ventovieraita vanhuksia auttamaan pelkästään mahdollisen perinnön toivossa. Ja jäähän näitä aina petoksista kiinni silloin tällöin.

Vierailija
48/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa jouluisa keskustelu. Kyllä lähtee.

Tip tap tip tap tipit tänne.

Vierailija
49/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko kenties meiltä jotain mitalia vai miksi tämän meille kerrot?

No sinulta nyt ei ainakaan tarvitse odottaa mitään. Muuten, minusta on mukava lukea välillä tällaisia positiivisia kommentteja vauvapalstallakin.Tajuaa, etteivät kaikki ihmiset ole ilkeitä, vaan on vielä hyvyyttäkin jäljellä. Tällainen saattaa olla myös inspiraationa muillekin ihmisille.

Vierailija
50/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lähinnä rohkea. Hyväsydäminen ja rohkea. Kohta joku omainen alkaa syyttämään sinua arvotavaroiden varastamisesta vaikka olisit saanut mummolta jotain lahjaksi tai mummo olisi heittänyt itse jotain roskiin. Saat kaikkia muitakin syytöksiä niskaasi. Varaudu näihin, kukaan ei tunne armoa eikä kiittele huolenpidosta. 

Mummolla mukavat lapset, ei pelkoa.

Voivat olla nyt mutta kun...

Vierailija
51/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti tehty. Mummu varmasti nauttii kun saa kunnollista jouluruokaa. Eikä laatikossa kylmänä räiskäistyä.

Vierailija
52/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette yksiä mummoja koko sakki!

Mitä pahaa mummoissa on?

Vierailija
53/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin söisin apn herkkuja ilomielin! Onnen mummo että hänellä on jouluna tuollainen enkeli! 

Vierailija
54/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, keksitty tarina.

Perustele.

Vierailija
55/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko kommentoijat edes tähän aikaan vuodesta edes yrittää olla ihmisiä tai mennä Ylilaudan puolelle..

Ei vaan pysty

Se on kyllä huomattu.

Vierailija
56/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotatko kenties meiltä jotain mitalia vai miksi tämän meille kerrot?

No sinulta nyt ei ainakaan tarvitse odottaa mitään. Muuten, minusta on mukava lukea välillä tällaisia positiivisia kommentteja vauvapalstallakin.Tajuaa, etteivät kaikki ihmiset ole ilkeitä, vaan on vielä hyvyyttäkin jäljellä. Tällainen saattaa olla myös inspiraationa muillekin ihmisille.

Juuri näin. Täällä oli joskus ketju, jossa ihmiset kertoivat, että mitä hyvää olivat tehneet sinä päivänä. Kyllä tuli hyvä mieli sitä lukiessa. Täytyy yrittää löytää se ketju taas.

Vierailija
57/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko kommentoijat edes tähän aikaan vuodesta edes yrittää olla ihmisiä tai mennä Ylilaudan puolelle..

Nyyh. Tajuat kai, että tuollaiset kommentit lähinnä yllyttävät vieläkin ala-arvoisempiin kommentteihin?

No enpä kuule tajunnut - ehkä olisi pitänyt ja niitä jo tulikin.

Vierailija
58/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet naapurin vanhalle mummolle piparia? Oletteko molemmat lesboja?

Oliko ihan pakko?

Vierailija
59/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyydä mummoa kotiisi jouluaterialle, jos hän kerran yksiksensä on?

Olen pyytänyt, muttei halua tulla. Joulupäivänä käy joku omista lapsista hakemassa hänet joulun viettoon toiselle paikkakunnalle.

Hän saattaa pelätä, ettei ole kotona, kun kotihoito käy viimeisen kerran sinä päivänä. Äidilleni silloin annettiin tuikitärkeät lääkkeet yöksi. Minä en uskaltanut lääkkeisiin koskeakaan vaikka hänen kanssaan joka päivä aikaani vietin ja usein yövyin siellä.

Vierailija
60/63 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette kutsu häntä joulua viettämään kotiinne?

Hyi!

Ap

Jahas, joku tollo kommentoi ap:n sijasta.