Mulla seinänaapurina tosi vanha mummo. Jo kolmena jouluna olen vienyt aattona jouluaterian hänelle.
Kommentit (63)
Voisivatko kommentoijat edes tähän aikaan vuodesta edes yrittää olla ihmisiä tai mennä Ylilaudan puolelle..
Vierailija kirjoitti:
Odotatko kenties meiltä jotain mitalia vai miksi tämän meille kerrot?
Hän saa meiltä mitalin, sinä et. Käytöksesi on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko kommentoijat edes tähän aikaan vuodesta edes yrittää olla ihmisiä tai mennä Ylilaudan puolelle..
Ei vaan pysty
Mistä mummeli tietää oletko hyvällä asialla vai pahalla. Ateria voi sisältää jotain siihen kuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Miksette kutsu häntä joulua viettämään kotiinne?
Kutsu itse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä mummeli tietää oletko hyvällä asialla vai pahalla. Ateria voi sisältää jotain siihen kuulumatonta.
Mummon verkkopankkitunnukset yhden jouluaterian hinnalla. Kyllä tuosta voitolle varmasti pääsee, ei kylläkään se mummo.
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Harkitaanpas... hmmm... EI!
Vierailija kirjoitti:
Nyyh. Tajuat kai, että tuollaiset kommentit lähinnä yllyttävät vieläkin ala-arvoisempiin kommentteihin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista tässä vuodenajassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotatko kenties meiltä jotain mitalia vai miksi tämän meille kerrot?
Hän saa meiltä mitalin, sinä et. Käytöksesi on rumaa.
Ai saa vai? Tuskin kuitenkaan oikeasti saa. Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pyydä mummoa kotiisi jouluaterialle, jos hän kerran yksiksensä on?
Olen pyytänyt, muttei halua tulla. Joulupäivänä käy joku omista lapsista hakemassa hänet joulun viettoon toiselle paikkakunnalle.
Hieno juttu ruoan vieminen jouluna, mutta oletko milloinkaan ajatellut kutsua hänet jouluaterialle kotiisi lastesi luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu itse. Ap
Tämä ei ollut ap
Olet lähinnä rohkea. Hyväsydäminen ja rohkea. Kohta joku omainen alkaa syyttämään sinua arvotavaroiden varastamisesta vaikka olisit saanut mummolta jotain lahjaksi tai mummo olisi heittänyt itse jotain roskiin. Saat kaikkia muitakin syytöksiä niskaasi. Varaudu näihin, kukaan ei tunne armoa eikä kiittele huolenpidosta.
Miksi et pyydä mummoa kotiisi jouluaterialle, jos hän kerran yksiksensä on?