Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä kohdeltu huonosti sairaalassa? Terveydenhuollossa?

Vierailija
14.09.2008 |

Kertokaapas lyhyesti miten? Onko sanottu esimerkiksi pahasti? Tai onko teidän kohdallenne sattunut e. hoitovirhe?

Kiitos vastauksista:)

-Anniina-

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pyysin labralähetettä raskaustestiin alavatsakipujen takia kun vauvaa yritettiin, sain sen sijaan labralappuun kaikkien sukupuolitautien tutkimukset sekä lähetteen vatsantähystykseen. Lääkäri oli varma etten ainakaan raskaana voi olla.

Reilu vuosi sitten sain kovaan kipuun Voltarenia i.v:sti laimentamattomana tästä myös täällä kerroin. Kädestäni tuhoutui suonet ja sain helvetinmoisen laskimotulehduksen, ajoittain kärsin vieläkin kivuista. Sain korvauksia 400€

P.s tuntematon sukupuolitauti on nyt 14.v poika.

Vierailija
22/23 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä n. kolmen aikaan kun sydän hakkasi tuhatta ja sataa, oli paha olo ja luulin kuolevani. Kyseessä oli paniikkikohtaus, jota tosin en silloin vielä tiennyt. Luulin oikeasti että mulla on sydänkohtaus ja henki lähtee hetkenä minä hyvänsä. Taksilla sit keskussairaalaan, jossa laitettiin sänkyyn makaamaan. Jossain vaiheessa vihdoin ylimielisen oloinen naislääkäri tuli kyselemään miksi olen sairaalaan tullut. Kerrottuani sen mitä paniikiltani pystyin, hän kysyi lopulta vihaisesti "tulitko tänne siksi kun olit yksin kotona?". Voi p#¤%&le, vieläkin pistää niin vihaksi!!! Mulla oli HÄTÄ, luulin olevani kuolemaisillani, ja toinen uskoo mun olevan vain juttuseuraa vailla... Lääkärin ylimielisyys ja tympeä käytös on jäänyt lähtemättömästi mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Terveyskeskuslääkärit (2 kpl) ovat vähätelleet kertomaani kääntämällä asiani vitsiksi tai suoranaisesti vittuilemalla selvitykselleni (huonon huumorin voisivat säästää keskinäisiin saunailtoihinsa ja tulla sitten virkistyneenä töihin kohtelemaan potilaita asiallisesti.)

- Esikoista odottaessani ja synnytysvastaanotolle mentyäni rv 41+5 hoitaja huusi päin naamaa "Ei sitten tullut mieleesi tulla tänne aiemmin", kun lapsivesi oli hitusen vihertävää. Olin ennen tuloani kolmatta kertaa puhelimessa selvittänyt, että voinko tulla näytille ja aina käskivät vain tarkkailla tilannetta ja odotella rauhassa. Sitten kun päätin lähteä ("No tule sitten, jos se sua kerran niin paljon häiritsee" sanoivat puhelimessa), oli tämä hyeena vastassa karjumassa ja haukkumassa.

- Synnytettyäni esikoistani puolitoista vuorokautta sain ensi-imetyksen jälkeen kätilöltä käskyn mennä suihkuun "NYT HETI, koska naapurihuoneen rouva haluaa mennä vasta myöhemmin ja suihkussa on ruuhkaa." Pyörryin sitten sinne suihkun lattialle ja tämä natsikätilö vain heitti ovelta vaatteet niskaani huutaen "Ei muuten kannata jäädä sinne miettimään, muitakin on tulossa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan