ensikertalainen tällä palstalla
Olen käynyt täältä lukemassa juttuja raskaudesta ja toivonut, että pääsisin myös itse joskus tänne kirjoittelemaan omasta raskaudestani:)
Yli vuosi on yritetty ensimmäistä vauvaa ja nyt se on sitte tärpänny:)
Olo on ihan sekava, eikä tätä tahdo uskoa todeksi, ennen kuin on neuvolassa käyty. Neuvola on reilu viikon päästä ja sitä jännittyneenä odottelen.
Viimiset menkat alko 10 tammikuuta, mutta varmaa en ole monennellako viikolla olen raskaana, sillä menkat on ollut aina aivan epäsäännölliset, mutta eiköhän se selviä neuvola käynnillä..
Toivoisin, että joku kertoisi vähän, että missä/miten täällä kannattaa jutella.. siis tarkoitan, että haluaisin jutella palstalla, jossa on samassa vaiheessa olevia... eli laskettu aika on siinä lokakuun lopulla varmaan? :)
Kommentit (5)
Mimm.u:
Tervetuloa tuonne lokakuisiin palstailemaan missä itsekin olen. Siellä voi vaihtaa kuulumisia ja tuntemuksia samassa tilanteessa olevien kanssa.
KIITOS PALJON.. koitanpa mennä sinne " lokakuisiin" .. vaikka olen täällä käynyt paljon lukemassa juttuja, niin en ole pysynyt oikeen junassa mukava, että mihin kannattaa mennä ja jne.. mutta eiköhän se ala menemään eteenpäin, kun löydän ne " lokakuiset" :)
Ja tervetuloa - oletan että odotat ensimmäistäsi - tuonne enskattarien pinoon turisemaan! :) Siellä on tosi kivaa porukkaa ja raskauden kaikki vaiheet " edustettuna" ..
Mammis + Tiitiäinen 34+3
Onnea Iibuska! Vuosi on pitkä aika. Varmasti tuntuu ihanalta ja olo on ymmärrettävästi sekava :)
DreamOne rv 18+5
Tervetuloa vaan iibuska, itsekin eka kertaa asialla ja tuolla lokalutusissa roikkumassa.
Tervetuloa tuonne lokakuisiin palstailemaan missä itsekin olen. Siellä voi vaihtaa kuulumisia ja tuntemuksia samassa tilanteessa olevien kanssa.