G: Mitä oireita teillä on kuukautisia edeltävänä viikkona? (ov)
Kommentit (11)
Premenstruaalioireyhtymään kuuluu vaihtelevasti erilaisia oireita. Usein kuitenkin pinnalla ovat erilaiset psyykkiset oireet kuten stressinsietokyvyn, libidon ja mielialan lasku.
mulla tule mielettömästi virtaa tehdä hommia esim. kotona!! hommat hoituu suitsait. Turvotus ja pieni painonnousu, oikea hermokimppu meillä asuu silloin, pinna tahtoo kiristyä pienemmästäki että onhan näitä.
Ihan pienimmästäkin. Vollotin juuri Heräämisiä-leffan alusta loppuun... Töissäkin joku vastoinkäyminen voi saada kyyneleet silmiin. Muina aikoina en itke yhtään.
Olen ihan järjettömän ärtyinen ja lyhytpinnainen, ihan kuin vanne pään ympärillä ja kaikki ottaa päähän... Urheilu vähän helpottaa olotilaa.
en tiedä kuka se nainen on joka sisälläni asuu aina ovulaatio ja kuukautisoireiden aikana. Mutta sen tiedän, että minä se ainakaan en ole:) Se on joku sellainen raivohullu akka.
en tiedä kuka se nainen on joka sisälläni asuu aina ovulaatio ja kuukautisoireiden aikana. Mutta sen tiedän, että minä se ainakaan en ole:) Se on joku sellainen raivohullu akka.
voisin ottaa miehestä eron ja haluaisin vain maata yksin kotona rauhassa. Mikään ei huvita eik piristä. Pari päivää ennen alkaa oikeaa jalkaa jomottaa.
kuvottavaa oloa ja sit tekee mieli koko ajan napostella jotain .. sit on tuskanhiki koko ajan pinnassa vaikka ei juuri mitään tee..
ja luuttuan hirveesti.
Syön jatkuvasti jotain, tuntuu et tarvii ravintoa kamalasti.
Maha turpoaa ja hermot on kireellä. Alakulonen olo.
Menkat just ohi tänää, onneks.
Aina puhutaan ovulaation aiheuttamista vaivoista ja oireista, mutta mitä oireita teillä on kuukautisia edeltävinä päivinä. Mulla on mm.
- mieli äreä
- rinnat kipeät, pingottuneet ja isot
- vihloo munasarjoja ja mahaa
Olisi kiva tietää, mitä oireita muilla on?