Millainen mies käyttää vielä perinteisiä alushousuja eikä BOKSEREITA?
siis minä ainakin heitin kaikki roskiin ja tilasin TEMUlta boksereita 5 e/10 kpl, SUomessa maksaa 5-10 e kpl 1 bokseri.
mutta siis ne vanhanaikaiset alushousut miehelle, kiristää munia ja hikoiluttaa ihan sikana. miten joku on edes joskus keksinyt sellaiset? ei kai niitä enää edes myydä!
Kommentit (18)
Minä tykkään sellaisista välimalleista, jotka kannattelevat munia samaan tapaan kuin perinteiset, mutta joissa on vähän myös lahjetta.
homot niitä käyttää, että pippeli kokisi puristusta ja olisi pulleana!
Tavallisia pienempiä käyttää kesähelteellä, boksereita viileämmällä,
olkaapa miehet edes kiitollisia kun saatte edullisesti niitä,
naiset ei.
Miehet itkee tälläisistakin asioista "kuka käyttää...
Mä käytän molempia. Ei vikaa kummassakaan.
Sellainen, jolla on virtsankarkailua ja joutuu käyttämään jotakin suojaa. Ei onnistu boksereitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia pienempiä käyttää kesähelteellä, boksereita viileämmällä,
olkaapa miehet edes kiitollisia kun saatte edullisesti niitä,
naiset ei.
Miehet itkee tälläisistakin asioista "kuka käyttää...
Eihän kukaan estä sinua käyttämästä näitä halvempia malleja.
Ap: Kun ei tarvitse pelätä, että Putin tarjoaa myrkkykalsarit, tilaanpa itse itselleni Temusta. 🤣
Sellainen joka haluaa pitää kivekset viileinä. Bokserit eivät ole kovin terveelliset.
miksei nainen voisi käyttää boksereita?
Vierailija kirjoitti:
Minusta lyhytlahkeiset alushousut ja uimahousut ovat paljon seksikkäämmät kuin tavalliset, stringeistä puhumattakaan, uikkareissa puhutaan kai "bond" uikkareista.
En tiedä mitään homompaa kuin Tarzan kalsarit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta lyhytlahkeiset alushousut ja uimahousut ovat paljon seksikkäämmät kuin tavalliset, stringeistä puhumattakaan, uikkareissa puhutaan kai "bond" uikkareista.
Nuorempana oikein hävetti pukeutua sellaisiin bond-uikkareihin, kun ei ollut (ole) isoa vehjettä millä pullistella. En kehdannut edes käydä uimahalleissa, kun tuolloin niissä ei saanut pukeutua shortsimallisiin uikkareihin.
Nyt keski-ikäistyttyäni minusta on vain hauskaa keikistellä bondeissa, juuri siksi koska tiedän miten typeriltä ja perversseiltä ne näyttävät. Elämässä pitää olla huumoria.
ei ne nykynaisten urheiluasutkaan kauniita ole kun vagina pullistuu reiän kanssa ulos kireistä housuista, miksi`?
Käytän miesten perinteisiä alushousuja. Mukavammat jalassa.
kannattaa kerätä niitä kirppareilta 10 c kpl hintaan ja 10 vuoden päästä ne on retromuotia taas!