Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö miehen olla miten lihaksikas?
Kommentit (67)
En ainakaan itse pidä kovin lihaksikkaista vaan solakoista miehistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle ulkonäkö ei ole se tärkein asia.
Olen baarissa nähnyt kun muskemimasa tiukassa t-paidassa nojaili baaritiskiin niin nuoret naiset meni kikatellen kokeilemaan jätkän hauiksia. Noin helppoa se näköjään kun patia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen baarissa nähnyt kun muskemimasa tiukassa t-paidassa nojaili baaritiskiin niin nuoret naiset meni kikatellen kokeilemaan jätkän hauiksia. Noin helppoa se näköjään kun patia? 🤔
Noinhan se menee.
Tuhannen naisen kyselytutkimus sen kertoo.
Alue: Aihe vapaa
Jokaiselle vartalotyypille on ihailijansa. Ainoa vipu on siinä kohtaavatko nämä toisensa.
Joku rehevä nainen tykkää hukkapätkistä miehistä jotka tykkää laiheliineista naisista jotka tykkää pitkistä miehistä jotka tykkää isoista jotka tykkää kukkakepeistä jotka tykkää pienistä ja ja... Ja piiri pyörii, jotkut kohtaa ja jotkut jää vaille.
Itse aina tykännyt pitkistä hoikista ja aina muka inhosin lihaksia. Sit rakastuin lihaskimppuun. Joka hylkäsi kun ei ollut pyöreää peppua. Ei näitä voi ennustaa. Paras on olla oma itsensä ja asettaa ihan omannäköiset prioriteetit. Kuten vaikka äly ja empatia, tykkääkö sun lemmikistä ja jääkö vierelle kun sairastat ja sensellaiset.
https://yesthissongisaboutyou.blogspot.com/