Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehen olla miten lihaksikas?

Vierailija
20.12.2024 |

Kelpaako laiha, vai pitääkö olla lihaskimppu?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.

T. Välillä aina salikissa

Sama. Olen tosi ihastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Hän ei vaan ole ole yhtä ihastunut minuun. Minä näytän lihaksikkalta, mutta todellisuudessa en harrasta työn lisäksi yhtään mitään liikuntaa. 

Vierailija
42/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja siksi myös vartaloaan. Rakastun siis siihen sisimpään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.

Sama. Olen tosi ihastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Hän ei vaan ole ole yhtä ihastunut minuun. Minä näytän lihaksikkalta, mutta todellisuudessa en harrasta työn lisäksi yhtään mitään liikuntaa. 

PItää vielä todeta, että jostain syystä esim. pohkeeni kasvavat heti jos juoksen pari mäkinousua. Olin jo alle kouluikäisenä urheilullinen.  Mutta  lihakset ei ole tosiaan mikään juttu minulle. 

Vierailija
44/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena saatoin ihastua ulkonäköön. Nykyään hyvä sydän ja muutenkin kiinnostava persoona kiinnostaa enemmän kuin kropan malli.

Vierailija
45/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään salilihaksia. Semmoinen työllä hankittu lihaksikas,tai nallekahårhumainenvartalo.

Vierailija
46/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka voi olla mutta ei ruipelo. Hyvä ryhti, leveät hartiat. Sellainen rokkarityyppinen " työmiehen" vartalo on tosi hot .

Vierailija
47/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle löytyy ottajansa :) älä huoli. 

Vierailija
48/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehen on aina oltava lihaksikas, kun taas lihaa syövä heteromies on aina jäntevä.

Läski pallomaha ei ole jäntevä. Jäntevä nimenomaan on laiha kuin maratoonari.

Vierailija
49/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2008 Ville Valo äänestettiin seksikkäimmäksi mieheksi, vaikka ei ollut, eikä ole vieläkään, sen lihaksikkaampi. Muut seikat painavat myös. Eikä joku bodari ole välttämättä ollenkaan seksikäs. Riippuu tyypistä.

Vierailija
50/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: treenaa aivoja.

Kukaan ei halua aivotonta miestä, joka kyselee, näyttääkö hänen perseensä isolta tässä mekossa.

Vierailija
51/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset on muita miehiä varten.

Miehet on pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä pullistelijoita, jotka kyttää saunassa salaa toistensa *yrpiä.

Vierailija
52/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää. 

En tiedä pitäisikö itse olla paljon lihaksikkaampi. En ole tyytyväinen itseeni.

ap

Naisia kiinnostaa kasvot, ei niinkään keho. Tärkeää on myöskin osata puhua paskaa ja olla röyhkeä, naiset kokevat sen itsevarmuudeksi.

Vierailija
53/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää. 

ap

Naisia kiinnostaa kasvot, ei niinkään keho. Tärkeää on myöskin osata puhua paskaa ja olla röyhkeä, naiset kokevat sen itsevarmuudeksi.

T. Naisena esiintyvä incel, setäselittäjä.

Vierailija
54/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä pullistelijoita, jotka kyttää saunassa salaa toistensa *yrpiä.

Naiset ovat pinnallisempia kuin miehet. Yksikään nainen ei tykännyt tms. minulle tinderissä.

Vierailija
55/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla iso, lihaksikas ja voimakas, että hän voi pitää naisen paremmin kurissa.

Vierailija
56/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali vartalo, isot treenatut lihakset kauhistus sekä miehillä että naisilla. Ehkä se elää miesten päissä että lihaksikas mies olisi hot. Sitte treenataan salilla itsensä sairaaksi. Oikeasti normaali tavallinen lihasten käyttö pitää kunnossa, kuten harrastaa jotain liikuntaa, vaikka kävelyä. 

Joo kyllä kävelystä kasvaakin isot lihakset, siksi mummot ja papatkin ovat niin körmyjä

Vierailija
57/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

T. Naisena esiintyvä incel, setäselittäjä.

En yrittänyt esiintyä naisena. Kerro mikä tuossa oli väärin.

Vierailija
58/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään salilihaksia. Semmoinen työllä hankittu lihaksikas,tai nallekahårhumainenvartalo.

Työllä hankittu? Älkää taas oikeasti alottako

Vierailija
59/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaksikas vartalo on plussaa. Muttei tarvitse olla mikään kehonrakentaja. Suurin plussa siitä on kuitenkin se, että kantajansa saa siitä yleensä itsevarmuutta mikä viehättää.

Vierailija
60/67 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä salassa kytätä. 9-luokalla kateltiin toistemme pippeleitä ja vertailtiin. Sitten naurettiin sitä, jolla oli kaikkein pienin(ei ollut murrosikä vielä kunnolla alkanut). Kukaan ei loukkaantunut, harmitonta.