Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehen olla miten lihaksikas?

Vierailija
20.12.2024 |

Kelpaako laiha, vai pitääkö olla lihaskimppu?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, että jaksaa kantaa minut kynnyksen yli. Terv Markku 166kg

Vierailija
2/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.

T. Välillä aina salikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään Ronnie Coleman -tasoa.

Vierailija
4/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä, että on jonkin verran lihaksia. Sillä tavalla, että erottuu. Se on miehekästä.

Vierailija
5/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.

LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää. 

Vierailija
6/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIsään vielä, että mies ei selvästikkään häpeä lihaksittomuuttaan, vaan on itsevarma. Oman kehon häpeäminen ei ole viehättävää. 

En tiedä pitäisikö itse olla paljon lihaksikkaampi. En ole tyytyväinen itseeni.

ap

Vierailija
7/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan normaalivartaloinen mies ilman näkyviä lihaksia ja tykkään kovasti hänen vartalosta.

Vierailija
8/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aito kysymys: te jotka kyselette tällaisia, pidättekö te naisia ihan oikeasti jonain vieraslajina?

Koska tehän siis ymmärrätte kuitenkin aivan mukisematta, että miehillä on yksilöeroja? Ja että olisi aivan hölmö kysyä vaikkapa: "Onko naisen pakko olla brunette?" tai "Onko naisella paikko olla paksut reidet?", koska riippuu miehestä.

Eli ainoa selitys minulle tuntuu siltä, että te jotkut vain siis ette näe naisia samalla tavalla ihmisinä?

Eli virsi lyhykäisyydessään: Riippuu naisesta, perkele!!

Vierailija
9/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aito kysymys: te jotka kyselette tällaisia, pidättekö te naisia ihan oikeasti jonain vieraslajina?

Koska tehän siis ymmärrätte kuitenkin aivan mukisematta, että miehillä on yksilöeroja? Ja että olisi aivan hölmö kysyä vaikkapa: "Onko naisen pakko olla brunette?" tai "Onko naisella paikko olla paksut reidet?", koska riippuu miehestä.

Eli ainoa selitys minulle tuntuu siltä, että te jotkut vain siis ette näe naisia samalla tavalla ihmisinä?

Olen vain epävarma kehostani.

ap

Vierailija
10/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain epävarma kehostani.

ap

Ihan turhaan olet. Kuitenkin jos et itse viihdy kehossasi, sitten kannattaa tehdä sille jotain, mutta naisten takia en suosittele. Kaikille kehotyypeille löytyy ihailijansa, ja osalle kroppa on sivuseikka. Esim. itse en kovin tarkkaan kiinnitä miehen kehoon huomiota kunhan vain on normaalipainoinen. Saa olla laihakin. Sivusta tämä

Vierailija
11/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pidin laihoista. Nykyisin pitää olla lihaksia eikä pieni masu haittaa.

Vierailija
12/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mitään ketään varten, ole oma itsesi vain. Itseäni esim. ei viehätä lihaskimput ollenkaan, jotakin toista sitten taas viehättää. Emme ole olemassa miellyttääksemme muiden esteettistä silmää. :)

Vierailija
13/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö itse olla paljon lihaksikkaampi. En ole tyytyväinen itseeni.

ap

Mitkä pulkannarut sulla roikkuu olkapäistä?

Vierailija
14/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikista. Pienet lihakset ei haittaa, isot on liikaa.

Vierailija
15/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehen on aina oltava lihaksikas, kun taas lihaa syövä heteromies on aina jäntevä.

Vierailija
16/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on läski mutta ihailee ja vaatii miesystäväänsä käymään salilla.

Vierailija
17/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olen lihaksikas ja naiset pitävät siitä kovasti. 

Vierailija
18/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää normaali tervevartaloinen mies.

Vierailija
19/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tykkäsin laihoista rokkareista. Iän myötä miesmaku on muuttunut ja nyt pää kääntyy lihaksikkaan duunarin perään. 

Ihan varmaan naiset jakautuvat tässä moneen eri leiriin. Joku tykkää hoikista miehistä, joku lihaskimpuista, joku molemmista, joku naisista.

En itse jaksa vaivata päätäni miettimällä, olenko itse kaikkien potentiaalisten kumppaneiden mieleen. Samaa suosittelen sulle AP.

Vierailija
20/67 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana pidin laihoista. Nykyisin pitää olla lihaksia eikä pieni masu haittaa.

Maha tulee lihaksien kanssa kylkiäisenä, ja usein vieläpä melkoisen iso maha.