Pitääkö miehen olla miten lihaksikas?
Kommentit (67)
Normaali vartalo, isot treenatut lihakset kauhistus sekä miehillä että naisilla. Ehkä se elää miesten päissä että lihaksikas mies olisi hot. Sitte treenataan salilla itsensä sairaaksi. Oikeasti normaali tavallinen lihasten käyttö pitää kunnossa, kuten harrastaa jotain liikuntaa, vaikka kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut mieheen, joka ei ole yhtään lihaksikas. Harmi, että hän ei pidä minusta. En muuttaisi hänessä mitään.
T. Välillä aina salikissa
Susanna, eiköhän serkkusi huoli koska tarvii majapaikan.
Ei piä. Riittää, että on sopivasti lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Normaali vartalo, isot treenatut lihakset kauhistus sekä miehillä että naisilla. Ehkä se elää miesten päissä että lihaksikas mies olisi hot. Sitte treenataan salilla itsensä sairaaksi. Oikeasti normaali tavallinen lihasten käyttö pitää kunnossa, kuten harrastaa jotain liikuntaa, vaikka kävelyä.
Taidat nyt puhua steroidien käytöstä. Ei luonnollisesti kenestäkään tule "sairaan" lihaksikas "kauhistus".
Mitä paskan merkitystä sillä on, onko mies lihaksikas, helvetin komea, suurimunainen, laiha kuin tikku, tai muutoin vastaava.
Ydin on se, että miehen korvien välissä on muutakin kuin sahajauhoja. Älyä, tajuamista.
Mitä nainen tekee komealla, mutta miehellä, joka on tyhmä kuin saapas. Miehellä, joka ei edes erottaa ilmansuuntia, ei suunnistaa, ei osaa neuvoa omia lapsiaan koulutehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä paskan merkitystä sillä on, onko mies lihaksikas, helvetin komea, suurimunainen, laiha kuin tikku, tai muutoin vastaava.
Ydin on se, että miehen korvien välissä on muutakin kuin sahajauhoja. Älyä, tajuamista.
Mitä nainen tekee komealla, mutta miehellä, joka on tyhmä kuin saapas. Miehellä, joka ei edes erottaa ilmansuuntia, ei suunnistaa, ei osaa neuvoa omia lapsiaan koulutehtävissä?
Tämä. Ja vain tämä.
Itseäni oksettaa myös totaalisen tyhmät miehet.
Toisinaan ihmetyttää miten ne ovat yleensä naisen itselleen saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja vain tämä.
Tyhmät naiset naivat tasoisensa miehen. Yhtä tyhmän kuin itsekin.
Tuskin miehen "pitää" olla lihaksikas, mutta on siitä paljon plussaa. Itse olen urheilullinen ja lihaksikas mies, ja naiset myös innokkaasti minua tästä kehuvat. Joten siinä vastaus. Ei ole pakko, mutta iso plussa kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on läski mutta ihailee ja vaatii miesystäväänsä käymään salilla.
Tää vois olla minä paitsi etten oo sun työkaveri koska en puhu töissä miehestäni mitään :D
Tykkään lihaksikkaista miehistä enkä ihan vähän lihaksikkaista.. Mies taas tykkää muhkummasta ja tämä oli molemmilla tiedossa kun yhteen mentiin. Itseasiassa tämä lihaksikas salimies ja runsaampi tai jopa ihan läski nainen kombohan on vähän meemikin lätäkön tuolla puolen. En kyllä voisi vaatia salilla käyntiä, ei siellä kukaan käy kuin itsensä takia.
Itse tykkään että on hartiat ja lihasta, mutta ei missään nimessä mitään bodarityyppiä. Sellainen dadbod ja voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja vain tämä.
Koska ne naiset ovat samanlaisia, eli totaalisen tyhmiä. Kuinka et ole sitä ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän, sen parempi
Hyi hemmetti 🤮
Mä tykkään oman miehen kropasta tosi paljon. On sellainen hoikka ja kiinteä. Litteä rintakehä ja vatsa. Käsivarret timmit ja jalat sopusuhtaiset. Itse en pidä lihaskimpuista . Itselläni on runsaammin muotoja . Mutta en kovin lihava varsinaisesti ole. Vartalotyyppi on vaan sellainen että isot rinnat, peppu, mahaa ja reittä löytyy.
- chubby-girl
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä, että on jonkin verran lihaksia. Sillä tavalla, että erottuu. Se on miehekästä.
T. Homo
Ei, nykyaikana riittää, kun ajelee kivespussejaan...