Onko teillä muilla naisilla niin, että tarvitsette aviomiehen lisäksi
Aina rakastajan? Mä en pysty tuntemaan itseäni tasapainoiseksi, ellei mulla ole samaan aikaan kahta miestä.
Ja haukkujille tiedoksi; olen ollut naimisissa nyt 18 vuotta.
Kommentit (65)
Aikamoinen röhövittu, mutta aina löytyy joku mies panemaan ja kotiin aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olemme mieheni kanssa kypsiä, aikuisia ihmisiä sitoutuneessa parisuhteessa, emmekä tarvitse muita fyysisesti tai etenkään emotionaalisesti.
Onko teillä kuitenkin ystäviä parisuhteen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yllättävän helposti löytää hyviä, vapaita miehiä. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin aina se, että he haluavat kanssani parisuhteen ja minä taas en halua erota.
ap
Et siis ole avoimesti polyamorinen? Eikö se olisi järkevin vaihtoehto, jos kerran sinulla on selkeä kaipuu useampaan kumppaniin?
En kaipaa lokerointia. Tarvitsen kaksi, kolmas voisi olla kiva lisä. Pikkulapsiarjen takia aika riittää maksimissaan kahteen, muuten tulee stressi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvännäköiset ja korkeasti koulutetut miehet tulee kohdallani kyseeseen. Minimikoulutusvaatimus on amk-insinööri. Yleensä ovat tuota koulutetumpia minun mieheni. Minimipituus 183cm. Paljon löytyy Suomesta hyviä, vapaita miehiä. Varattuihin en koske.
ap
Ymmärrän ap, oli trolli tai ei. Itse olen eronnut mutta jo avioliiton aikana kaipasin enemmän. Eikä kyse ollut rakkaudesta, sitä oli. Mieheni ei olisi tuota asiaa sulattanut, siksi en silloin mitään tehnyt. Ero tuli muista syistä. Nyt saan toteuttaa vapaasti itseäni samanhenkisten kanssa.
Sama se on meillä miehillä. Naimisissa yli 20 vuotta ja kolmen vuoden jälkeen jouduin ottamaan sivusuhteita. Parhaimmillaan oli kierrossa viisi eri naista ja sen jälkeen on vaihdellut niin että vähintään yks vakkari joka on ollut kuvioissa jo 15 vuotta ja sen lisäksi välillä vielä yksi tai kaksi lisää, mutta suurimman osan ajasta menen tolla kahdella.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olemme mieheni kanssa kypsiä, aikuisia ihmisiä sitoutuneessa parisuhteessa, emmekä tarvitse muita fyysisesti tai etenkään emotionaalisesti.
Meillä on ihan samoin. Silti tarvitsen aina ulkopuolisen rakastajan (vähintään yhden kerrallaan). Suomessa on niin paljon ihania miehiä, jotka tarvitsevat hyväksyntää, hoivaa ja lohdutusta, etten kestä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan samoin. Silti tarvitsen aina ulkopuolisen rakastajan (vähintään yhden kerrallaan). Suomessa on niin paljon ihania miehiä, jotka tarvitsevat hyväksyntää, hoivaa ja lohdutusta, etten kestä!
ap
Mä luulin, että rakastaja tarkoittaa sun tapauksessa miestä joka panee sua, mutta sähän petät niitä lapsiasi ottamalla aina jonkun väärin kohdellun reppanan jota lohduta ja hoivaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvännäköiset ja korkeasti koulutetut miehet tulee kohdallani kyseeseen. Minimikoulutusvaatimus on amk-insinööri. Yleensä ovat tuota koulutetumpia minun mieheni. Minimipituus 183cm. Paljon löytyy Suomesta hyviä, vapaita miehiä. Varattuihin en koske.
ap
Mulla ei oo niin väliä sillä koulutuksella noiden naisten kohdalla, eikä mun tarvitse niiden jutuistakaan tykätä, sillä vaimo tarjoaa kyllä nuo asiat, kunhan ovat hyvännäköisiä, ei lihavia, iso tissit ja valtava halu miellyttää minua. Ne on ainoastaan panemista varten. Onneksi Suomesta löytyy paljon tuollaisia naisia jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa kun huomaavat että rahaa on, toki pettyvät aina lopulta pahemman kerran kun vaihdan uudempaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet paha ihminen.
Äitis oli, kun sinut teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Pikkupilikö siellä🤭
Vierailija kirjoitti:
juuju pertti, juujuu
Jo otsikko paljasti, "teillä muilla naisilla" :D
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yllättävän helposti löytää hyviä, vapaita miehiä. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin aina se, että he haluavat kanssani parisuhteen ja minä taas en halua erota.
ap
Ai, itsellä on kaksi varattua - niiden kanssa ei tule noita ongelmia.
On tietenkin. Naurattaa aina kun joku yrittää vakavalla naamalla selittää, että hänellä on vain tämä yksi kerrallaan. No joulupöydässä varmaan taas valehtelen itsekin muiden mukana, jos tulee puheeksi. Vaikka kaikki mielessämme tiedämme, ettei meistä yksikään yhteen tyydy.
PROVO 0/5 !!!!
Av täynnä provoiluketjuja tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on meillä miehillä. Naimisissa yli 20 vuotta ja kolmen vuoden jälkeen jouduin ottamaan sivusuhteita. Parhaimmillaan oli kierrossa viisi eri naista ja sen jälkeen on vaihdellut niin että vähintään yks vakkari joka on ollut kuvioissa jo 15 vuotta ja sen lisäksi välillä vielä yksi tai kaksi lisää, mutta suurimman osan ajasta menen tolla kahdella.
Ihan varmasti sama miehillä. Kerron vain että sama on myös naisilla - paitsi niillä, jotka ei kaipaa läheisyyttä, seksiä eikä seuraa muutenkaan.
ap
Hauskaa provoilua. Nasevia ja maaliinsa osuvia havaintoja niistä jotka ihan tosissaan perustelevat touhujaan apn argumenteilla.
Vierailija kirjoitti:
PROVO 0/5 !!!!
Av täynnä provoiluketjuja tällä hetkellä.
Eikä ole, valitan. Olisikin!
ap
Et siis ole avoimesti polyamorinen? Eikö se olisi järkevin vaihtoehto, jos kerran sinulla on selkeä kaipuu useampaan kumppaniin?