Rakkaus pitää ihmisen järjissään.
Kommentit (11)
Se on totta, tietosuuden kasvu osottaa sen myös että kaikki tiet vie lopulta rakkauteen.
Sekin on yks todiste siitä mitä mä aina jauhan että 80% ihmisistä elää alhasella tietosuuden tasolla, koska kukaan ei rakasta mitään
Se mitä monet luulee rakkaudeks ei todellakaa oo sitä, kandee seki pitää mielessä, erottaa toiseen tottuminen rakkaudesta, ne on 2 ihan eri asiaa
Tai sitten ei, jotkut sekoaa siitä.
3-5 vuoden välein pakkovaihto. Kiihtymys asettunut ja kiintymys asettunut taloon.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, tietosuuden kasvu osottaa sen myös että kaikki tiet vie lopulta rakkauteen.
Sekin on yks todiste siitä mitä mä aina jauhan että 80% ihmisistä elää alhasella tietosuuden tasolla, koska kukaan ei rakasta mitään
Se mitä monet luulee rakkaudeks ei todellakaa oo sitä, kandee seki pitää mielessä, erottaa toiseen tottuminen rakkaudesta, ne on 2 ihan eri asiaa
Rakkaus ei liity mielestäni mihinkään mitä maallisesti näemme
- ap
Vierailija kirjoitti:
3-5 vuoden välein pakkovaihto. Kiihtymys asettunut ja kiintymys asettunut taloon.
Kiintymys on hyvä erottaa läheisriippuvuudesta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei liity mielestäni mihinkään mitä maallisesti näemme
- ap
Tai tottakai liittyy, mutta se on syvempi tietoisuuden tila kuin tämä materiaalinen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla ihmisen kanssa, kenestä kokee että häneen pitää tottua, ellei ole järjestetty pakkoavioliitto. Sellaisia ei Suomessa ainakaan suomalaiset solmi. Itse ainakin päätän, kenen kanssa menen naimisiin.
- ap
En ole ikinä ollut niin sekaisin ja pakkomielteinen, kuin rakastuneena.
En ole ikinä ollut yhtä onnellinenkaan.
Kyllä se on niin, että mulkku ja järki seisoo yhtä aikaa. Onneksi vanhempi mies viisastuu, kun ei seiso enää.
Mikä järki tällä aloituksella oli? Tarkoittaa että sä et rakasta.