Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaus pitää ihmisen järjissään.

Vierailija
20.12.2024 |

Muistakaa rakastaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tällä aloituksella oli? Tarkoittaa että sä et rakasta.

Vierailija
2/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, tietosuuden kasvu osottaa sen myös että kaikki tiet vie lopulta rakkauteen. 

Sekin on yks todiste siitä mitä mä aina jauhan että 80% ihmisistä elää alhasella tietosuuden tasolla, koska kukaan ei rakasta mitään

Se mitä monet luulee rakkaudeks ei todellakaa oo sitä, kandee seki pitää mielessä, erottaa toiseen tottuminen rakkaudesta, ne on 2 ihan eri asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei, jotkut sekoaa siitä.

Vierailija
4/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 vuoden välein pakkovaihto. Kiihtymys asettunut ja kiintymys asettunut taloon.

Vierailija
5/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, tietosuuden kasvu osottaa sen myös että kaikki tiet vie lopulta rakkauteen. 

Sekin on yks todiste siitä mitä mä aina jauhan että 80% ihmisistä elää alhasella tietosuuden tasolla, koska kukaan ei rakasta mitään

Se mitä monet luulee rakkaudeks ei todellakaa oo sitä, kandee seki pitää mielessä, erottaa toiseen tottuminen rakkaudesta, ne on 2 ihan eri asiaa

Rakkaus ei liity mielestäni mihinkään mitä maallisesti näemme

- ap

Vierailija
6/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-5 vuoden välein pakkovaihto. Kiihtymys asettunut ja kiintymys asettunut taloon.

Kiintymys on hyvä erottaa läheisriippuvuudesta.

- ap

Vierailija
7/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta se vei järjen.

Vierailija
8/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei liity mielestäni mihinkään mitä maallisesti näemme

- ap

Tai tottakai liittyy, mutta se on syvempi tietoisuuden tila kuin tämä materiaalinen.

- ap

Vierailija
9/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla ihmisen kanssa, kenestä kokee että häneen pitää tottua, ellei ole järjestetty pakkoavioliitto. Sellaisia ei Suomessa ainakaan suomalaiset solmi. Itse ainakin päätän, kenen kanssa menen naimisiin.

- ap

Vierailija
10/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut niin sekaisin ja pakkomielteinen, kuin rakastuneena.

En ole ikinä ollut yhtä onnellinenkaan.

Vierailija
11/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että mulkku ja järki seisoo yhtä aikaa. Onneksi vanhempi mies viisastuu, kun ei seiso enää.