Todellisuus rakoilee, unet todella syviä myös ja selviä
Kaikissa unissa sitä itse seikkailee muualla toisissa elämissä, siellä on samat ihmiset ku täälläki mutta asiat on aina jotenkin erilailla
Eilen mä pysähdyin miettimään yhtä asiaa mistä mä tiedän ihan 100% varmuudella että sitä ei ole tapahtunut koskaan menneisyydessä, mutta silti se muisto on niin vahva että se sai mut oikeasti pähkäilemään asiaa
Meidän rinnalla on toisia todellisuuksia ihmiset, sä pyörit jatkuvasti muuallakin, todellisuudessa mikä poikkeaa aina jollain tapaa tästä nykysestä
Jos ne alkaa törmäilemään toisiinsa niin se voi aiheuttaa noita tuntemuksia
Kommentit (7)
Minulla unien ja todellisuuden sekoittuminen ja oudot unet ovat merkki psykoosioireilusta. Syön silloin kuurin neuroleptejä, ettei mene pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla unien ja todellisuuden sekoittuminen ja oudot unet ovat merkki psykoosioireilusta. Syön silloin kuurin neuroleptejä, ettei mene pahemmaksi.
Nönnön nöö. Psykoosi tungetaan joka vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nönnön nöö. Psykoosi tungetaan joka vaivaan.
Se nyt vaan sattuu olemaan asialla 100% kerroista, kun "todellisuus alkaa rakoilemaan", kuten ap asiaa kuvaa.
jep