Hoidon Tarpeessa ' 05 ~viikot 9-10~
[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]
[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]
[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]
[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]
[color=8B4513]************************** **********************[/color]
[color=CD6600]amalia78
Minä 27 ja mies 28 v
Pohjois-Suomessa asustellaan
ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.
Yritys aloitettu 04/05
Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]
[color=FF7F00]Bilha
ollaan vm' 77
Helsingistä
ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]
[color=CD6600]Gerbukka
Olen 28v ja mies 31v
Varsinais-Suomesta
Varsinaiset hoidot aloitettu keväällä 2006
Lapsettomuuden taustalla todennäköisesti miehen siittiövasta-aineet
Inssejä takana 5kpl, kaikki negoja
Seuraavana vuorossa IVF/ICSI.[/color]
[color=FF7F00]Huiskuttaja
Ikää molemmilla 28v
Asumme pk-seudulla
Vauvaprojekti aloitettu 11/04
Takana kolme tuloksetonta inssiä
Eka IVF/ICSI tuoresiirto 1/07 negaa.[/color]
[color=CD6600]Ilpo78
Pirkanmaa
Yritystä takana kohta vuosi.
Kolme inssiä lahjasiittiöillä negaa.
Ensimmäinen IVF 12/06.[/color]
[color=CD6600]LeiMu
Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.
Asumme Itä-Suomessa.
Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.
Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]
[color=FF7F00]Manco
yritystä 12/03
ensimmäinen ICSI 10/2006.[/color]
[color=FF7F00]Mette80
Minä 27v. ja mies 30v.
Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.
Asustellaan Itä-Suomessa.
Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, jonka ei kuitenkaan pitäisi olla este raskaudelle.
Lapraskopia 1/07 jossa poistettiin kokonaan löydetty lievä endo .
Takana kolme inssiä negaa
1. IVF maaliskuussa 07. [/color]
[color=CD6600]miliko
Minä 30v ja mieheni 32v.
Yritys alkoi 10/2004.
inssit 11/05, 4/06, 5/06, 7/06 ja 8/06 joista ensimmäinen päättyi keskenmenoon 1/06.
1. ICSI 10/06, kemiallinen raskaus.
2. ICSI 12/06 negaa. 1.PAS 2/07.[/color]
[color=CD6600]möröm
Oon 27v ja mies 37v.
Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.
Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa
toinen ICSI helmikuussa.[/color]
[color=FF7F00]Nonna-80
minä -80, mies -78
yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.
Asumme Helsingissä.
Pillerit jäi pois 10/03
eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.
Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006
todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]
[color=CD6600]pikkuinenpeikko
Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.
Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]
[color=FF7F00]Pingu-78
Mina 29, mies 30
Pääkaupunkiseutu
Ehkäisystä luovuttu 05/04
Esikoinen haaveissa.[/color]
[color=CD6600]tirppa71
Minä vm71, mies vm73
viiteen vuoteen mahtuu ainakin
4xclomit
2x inssit 05 negaa
1. IVF tuoresiirto 05 negaa
2x PAS 06 negaa
2xIVF tuoresiirto 06 negaa
Helmikuussa 1.PAS
Ja sitä esikoista toivotaan... [/color]
[color=FF7F00]Tuittu78
Olen vm-78 ja mieheni -76.
Asustelemme pääkaupunkiseudulla.
Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.
Inssit 5/06 ja 1/07 negaa.[/color]
[color=FF7F00]VM1974
31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.
Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.
Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.
Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]
[color=8B4513]************************************************[/color]
[color=FFD700][size=2]Päivitykset: [/size][/color]
[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]
[color=CD8C95]EmmaEmilia-79
Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.
Asumme Pohjois-Suomessa.
Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.
Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.
Miehellä todettu azoospermia ja insseillä (lahjasiittiöillä)
yritetään nyt saada sitä omaa nyyttiä.[/color]
[color=FFAEB9]Lupus
Minä 24 v, mies 30 v.
Keski-Suomessa asustellaan
Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä
Eka ICSI 03/06 --> nega
Toinen ICSI 06/06 nega
Kolmas ICSI plussa.[/color]
[color=CD8C95]tuupalainen
Tuupa -79 ja mies -77
asuinpaikka Turku
vauva tilattu -03
ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan
hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]
[color=FFAEB9]Joalin
Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.
Pääkaupunkiseudulla asutaan.
Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]
[color=CD8C95]mooli
Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi
Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05
Pk-seudulla asutaan
Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.
1. Inssi 05/06 nega (luget)
2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]
[color=FFAEB9]varjokas
Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.
Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.
Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.
Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.
Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]
[color=CD8C95]viivi99
Minä olen 25v. ja mieheni 31v.
Asustellaan Espoon suunnalla.
Pillerit jätetty 8/04
ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06
Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]
[color=FFAEB9]Burde
Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v
Asutaan Tampereella
Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]
[color=CD8C95]keinuhepo
Oon 28v ja mies 24v.
Asustelemme Pirkanmaalla.
Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.
Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002
ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli
teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).
Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille
on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]
[color=FFAEB9]klovni75
Minä 30v ja mies 38v
Koti on Helsingissä.
Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]
[color=CD8C95]Lilli78
Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.
Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.
Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]
[color=FFAEB9]Marenda
Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.
Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.
11kk toivottu toista lasta.[/color]
[color=CD8C95]MollyJii
Minä olen 26 v. ja mies 29 v.
Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.
Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]
[color=FFAEB9]Mörötin-81
Olemme mieheni kanssa vm.-81
esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]
[color=CD8C95]omena78
Minä -78 ja mies -77.
Asutaan pääkaupunkiseudulla.
Lasta toivottu syksystä 2003
hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]
[color=FFAEB9]pikmin
Olen 28v ja mieheni 29v.
Haaveilemme esikoisesta.
Yritys alkoi 1/05.
Tutkimukset aloitettu: 12/05,
DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]
[color=CD8C95]Putkula76
Minä olen 29v, mies 30v.
vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.
Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]
[color=FFAEB9]quiero3
minä 24, mies 25
Pk-seutu
Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]
[color=CD8C95]Rizzu
Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,
minä täytän pian 28, mies on 30.
Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]
[color=FFAEB9]tokkopa
Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.
Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]
[color=CD8C95]vaimonalku
Olen -80 ja mies samaten
joulusta -04 asti on yritystä
ja mitään ei ole edes lupaillut
nyt julkisella puolella lähete menossa
ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin
mennään.[/color]
Kommentit (78)
Jos teillä on hieman univaikeuksia mulla on hyvä neuvo; yö töissä, aamulla ajo lääkäriin, sen jälkeen muutamassa kaupassa käynti, parin tunnin tirsat päivällä ja iltarientoihin. Sitten ilta yhdeksältä nukkumaan ja 11 tuntia unta. On muuten eri olo nyt. Vaan rehellisesti sanottuna, taisin olla jo aika kiukkunen eilen yhden aikaan päivällä kun rupes univaje-vaivaamaan!
TUITTU onneksi olkoon, olet mitä suuremmissa määrin raskaana. Mitäs mä sanoin silloin syksyllä.....Kunhan saat kilpparilääkkeet kohilleen niin ping olet raskaana. Lujasti tarraliimaa massuun!!!
MANCO jokos sun viiva on vahvistunu?? Tsemppiä
PINGU peukutukset loppupiinaan!!! Minkälaiset on fiilikset??
BILHA tsemppiä tutkimukseen. Toivottavasti jotain selviää bdbdbd
Muille kauheesti huiskutuksia ja onnen potkuja
ON ei kauheesti ole tilanne eilisillan jälkeen muuttunu; edelleen mahaa nippailee ja selkää jomottaa. Pelko on kauhee kun kuitenki eilen oli kohtuupositiivisia uutisia lääkärillä.....Hitto kun tän täytyy olla vaikeeta...
tirppa ja nökkönen pp8 kp27/27-35 (jee yksi päivä voitettu...)
Pitkästä aikaa kävin lukemassa kuulumisianne. ONNEA hurjasti Tuittu ja Manco! Tuntui niin lohduttomalta lukea pettymyksistänne...yhtaikaa alettiin kirjoittelemaan ja vieläkin toiset odottavat. Epäreilua. Kyllä se iloksi vielä muuttu - näin uskotaan. Ihana lukea myös onnistumisista. Tsemiä TEILLE kaikille!
Omena ja pojat 7kk
TUITTU, ONNEA HURJASTI!!!!!!!!! Kyllä näyttää hienolle (ja pienelle) ne rv:t siellä perässä... Millos sulla on nyt sit la?? Heh hehe...
Tuittua peesaten, anteeksi nyt vaan kaikille mutta jostain kumman syystä oma napa vie tällä hetkellä lähes kaiken huomion...
(.) Testasin tänään eilen apteekista ostetulla aconin 10-kasettitestillä ja viiva oli ihan selkeä, plus että se alko muodostumaan melkein heti kun se pissa oli siihen imeytynyt (eli tosi iso ero eiliseen). Joten kaipa sitä sitten " taas" raskaana ollaan. Mä en kyllä uskalla vielä mitään rv:tä laittaa, sorry vaan, mut se viime syksyinen kummittelee mielessä. Jos ens viikosta selvitään niin sit ehkä... :-D Mulla on Tuittu huomiselle siis ' käsky' mennä veritestiin (rahastusta vain, minun mielestä!!), ja btw, VL tutkiivat verikokeita vain ma ke pe et torstaina ei kannata edes mennä :-) . Millos soitat alku-ultra-ajan? Mä saan sen varmaan sit huomenna kun kyselen verikokeen tuloksia.
Tiedättekös, jos tämä raskaus normaalina jatkuu, niin mä aion sanoa kyllä kaikille että aika yllärinä tuli eikä kovin kauaa tarvinnut yrittää! Siis jos joku kysyy. Oikeasti me ollaan kyllä NIIIIIIN onnekkaita jos tää tästä jatkuu.
Kohta lisää!!
Manco, pp13 -- kp35/33, raskaana???
Piti tulla VIELÄ KERRAN onnittelemaan vahvistuneista viivoista! Ihanaa, mahtavaa, hienoa!!! Isot onnitteluhalit molemmille!!! :) Kyllä te nyt kuulkaas raskaana olette molemmat!
-Lupus
...Tuitulle ja Mancolle! Ihana huomata että raskaus on mahollinen tämän palstan kirjottelijoille!!
Koskas Tirppa testailee onko Voitto pysyny kyyissä???
Minä täällä hiivin hiljaa eteen päin...eli pp12 ois ny sitte menossa. Manco kyseli mun oireita...no ei niit oikeen oo: mahaa jomottelee menkkamaisesti ja joskus nippii. Ja rinnat on hiukan hellät..oikeestaan ne on ny vasta tullu kipeiks. Lugeja siis käytän koko ajan ja aattelin et huomenna vois sitte tehä testin ni sen jälkeen voikin lopettaa niitten käytön ja ootella menkkoja. Kovin oon pessimistinen. En haluu taas satuttaa häntäluutani...ja taitaa se tän kuun plussa-veturikin olla jo täynnä.
Aamulla jomotti mahaa niin kamalasti. Olin ihan varma et menkat alkais just. Siinä itsesäälissä taas rypiessäni kolahti postiluukusta kutsu Naistenklinikalle!!!! Pikkasenko toi hymyä kasvoille. Eli kesäkuussa ois siel se ensikäynti, eli sitte varmaan on ivf joskus syksyllä...?
...hiljaa hyvä tulee...
Pingu
Kiitos kaikille onnitteluista ja liimoista ja sukista sun muista!!
Mä en kyllä vielä oikein edes tajua tätä, syksyllä sillon oli ihan erilainen fiilis, mut kai se jossain vaiheessa konkretisoituu.
Sitten muihin juttuihin.
Mette, aika oudolle kuulostaa että tuollaisia " tavoitteita" suunnittelukäynnillä ladellaan. Tuollasestahan tulee jo suorituspaineita!! Miliko oli hyvin vastannut niistä alkioiden määrästä ja laadusta, itse en tiedä mitään. Meillä tais tulla 12 tai 13 kypsää munasolua, mistä sitten matkan varrella putoili puolet pois. Eli saatiin 1 sillon kyytiin ja 5 meni pakkaseen. Mä en kyllä tiedä yhtään mitä luokkaa nuo pakastetut on, ja millasessa kunnossa/tilassa niitä viskottiin menemään. Väestöliitossa punktiosta sai koko viikon lomaa, mulla punktio oli maanantaina. Mielelläni olin kyllä kotona sinne keskiviikkoon asti kun oli siirto, mut torstai ja perjantai oli jo vähän tylsää... Mutta en itse olisi kyllä missään nimessä vielä tiistaina eli punktiota seuraavana päivänä halunnut mennä töihin, vaikka siistiä sisätyötä teenkin. Oli se maha sen verran arka vielä sillon. Vaikea sanoa, ei kai ne voi sairaslomaa kieltäytyä kirjottamasta jos työ on fyysisesti vaativaa tai on ihan rikki sen punktion jälkeen?
Tirppa, aijai, mä voin oikein kuvitella miten paljon ne lääkärin ultrakuulumiset nosti toiveita! Mutta toisaalta, niinku itsekin kirjotit, jos tilanne kerta näytti paremmalta kun sysyllä, niin.... Nyt vaan maltillisesti perjantaita kohti, Plussa-junassa on vielä tilaa!!!!!!
Samat sanat Pingulle, Plussa-junassa on vielä tilaa!!! Huomenna siis testaat? Vautsi, tuuthan heti aamulla kirjottelemaan sit?!
Milikolle on koko päivän ollu peukut pystyssä! Vieläkö oot itse kasassa?? Soitetaanko sulle aamulla sieltä ja iltapäivällä siirto vai miten? Voi hitsi, kyllä teillekin sois siirtoon pääsyn!
Vanhoille tutuille vilkutus ja hyvää jatkoa vain itse kullekin!!!
Manco, pp13 -- kp35/33, raskaana???
MANCO, kasassa ollaan! Soitin tänään klinikalle ja sain tietää, että kaikki kolme alkiota olivat selvinneet sulatuksesta. Huh, ensimmäinen este ylitetty ja miljoona vielä edessä. :) Huomenna aamulla klinikalta soitetaan ja kerrotaan pääsenkö siirtoon. Nyt ei voi kuin jännittää ja viettää uneton yö alkioiden edesottamuksia ennustellessa. Jos kerta selvisivät sulatuksesta, niin sen verran sissejä taitavat olla, että ehkä yksi voisi jatkaa jakaantumista. Jos ei huomenna ole luvassa siirtoa, menen joka tapauksessa lääkärin luokse juttelemaan ja tarkistuttamaan mitä estrogeenilaastarit ovat limakalvolle tehneet. Ja sen jälkeen on luvassa armotonta lohtushoppailua, esim. uudet farkut olisi kiva saada. ;)
Miliko
Meillä tällä kertaa netti reistaa ja yritän selata pinoa läpi miehen puhelimesta.. Ja tämä on niiiiiiin hidasta!
Mutta onnea kunnon plussasta!!!! Laita vaan ne viikot perään kun minäkin kerrankin uskalsin elää reunalla..:) Minulla laskettu aika olisi 6.11 jonka laskin ovisplussan perusteella. Testaan vielä torstaina ja soitan sitten Väestöliittoon varatakseni ultran.
Pingulle peukkuja huomiseen testaukseen ja Milikolle megapeukut että pääset siirtoon ja limis on loistava! Tirpalle pitkää pinnaa mateleviin piinapäiviin!
Ja Omenalle sekä tuplapojille hirmuisesti vilkutuksia! Minä ainakin muistan plussauksesi!!! Kiva kun kävit!
Nyt koitan kömpiä sänkyyn jos vaikka saisin ajatuksiltani nukuttua..:)
-Tuittu ja Voitonalku-
Voi että miten kivoja uutisia sulla! Vaik niitä esteitä vielä edessä on, mutta silti! Ja vielä että kaikki kolme selviytyi, vau. :-) Oikein paljon sulle heittelen unihiekkaa ja tsemppiä huomiselle, peukut on pystyssä muista se!!
Voi kettu tätä konetta!!! Oli siis paljon muutakin tekstiä kuin Ihanaa Manco..:)
Ainakin kävin peukuttamassa Pingulle huomista testaamista varten ja Milikolle oikein megapeukut, että pääsisit huomiseen siirtoon!!! Tirpalle puolestaan kärsivällisyyttä mateleviin piinapäiviin..:)
Omenalle ja tuplapojille vilkutuksia! Minä ainakin muistan sinut ja plussaamisesi!!! Kiva kun kävit!!! Q:llekin kiitos, kumarrus ja vilkutukset!
Onnea Mancolle kunnon plussasta!!!! Voi kun päästäisiin loppuun asti yhdessä!!! Minulla laskettu aika on 6.11. ja laskin sen ovulaatiosta. Ja laita nyt vaan sinäkin sitten huomisen veritestin jälkeen ne viikot kun kerran minäkin uskaltauduin! :) Ethän muuten sattunut ostamaan testiä 24h YA:sta? Näin siellä yhden tummahiuksisen tytön ostamassa saman testin kuin itsekin..;)
Vieläkin mietin sitä veritestiä.. Mutta ehkä menen sitten perjantaiaamuna jos viiva ei torstaina ole vieläkin vahvistunut. Paljon mietityttää myös, että koska pitäisi soittaa endokrinologille tästä kilpparilääkityksestä ja sitten haluaisin käydä heti ottamassa parvorokon vasta-aineet. Tuo rokko on päiväkodissa joka vuotinen vitsaus ja haitallinen odottaville. Jos vasta-aineet löytyy, niin sitten ei tarvitse siitä joskus panikoida.
Tällaisia asioita kelaan yöt ja päivät.. Ei ihme että valvotuttaa. Onneksi viikonloppu tulee pian!
Hyvää yötä!
-Tuittu ja Voitonalku-
Sain klinikalta soiton, että kaikki kolme alkiota olivat alkaneet jakaantua ja olivat kunnossa. Oho! Jotta tiedetään mitkä kaksi alkiota kannattaa siirtää eikä biologin valinta mene arvonnan puolelle, viljellään soluja vielä huomiseen. Kamalaa jatkaa tätä jännitystä yksi lisävuorokausi, mutta seuraavat 24 tuntia tuovat toivottavasti tullessaan lisätietoa meidän lapsettomuuden syistä. Lisäksi oli puhe mahdollisesta alkionkuorenavauksesta. Alkioiden kuoret näyttivät paksuhkoilta, ja lisämittausten jälkeen biologi tekee huomenna ratkaisun. Nyt on vaan pakko keksiä jotakin mukavaa hiihtolomahommaa, ettei mene koko päivä jännittämiseen. Verhokangas odottaa ompelijaansa ja toisaalta voi tehdä sen lohtushoppailukierroksen jo tänään. Voi sitten otaa huomiset uutiset vastaan uusissa farkuissa. ;)
Miliko
Jos on Tuittu sulla välillä ongelmaa niin meillä on tänään ollu työpaikan koneet ilman nettiyhteyksiä ja muutenkin temppuilee. Hurraa nykyajan teknologia!
Ja sitten asiaan:
MILIKO VAU!!!!!! Hienoja uutisia, vai pitäiskö sanoa hienoja alkioita!! Ihanaa. Nyt vaan paljon kärsivällisyyttä ja mielenkiintoista tekemistä että aika kuluis...! Shoppailu kuulostaa loistavalle ajankululle. :-)
Tuittu, mä jo eilen kattelin että olit sit mulle oman pikkuviestin pistänyt! :-) Mä olin sillon maanantaina aikalailla 16.50 siinä YA:ssa mikä on siinä yhdellä sisäpihalla, sama rakennus kuitenkin kun se Manskun Apteekki. Eikun hetkinen, onkos se se Nordensköldinkadun iso YA se 24/7? Manskun keskustan YA taitaa olla vähemmän auki.
PINGU, mitäs testi näytti??
(.) Mä testasin tänäänkin, ja viiva alko muodostumaan heti mutta sit se tuntu jäävän tosi hailuksi. Aika ikävästi pukkas jo paniikkia, tosin se eilinen testiviiva olikin ihan kummallisen näköinen sillon " tuoreena" , ja kyllä sen tämänaamuinenkin vahvistui. Labrassa sanoin vaan tätïlle että plussa on testattu, parempi on teidänkin antaa hyvä plussatulos! Vielä pari tuntia pitää odotella tulosta. Kerron sen heti jos vaan koneet toimii!
Vilkutuksia muille oikein paljon ja anteeksi että tämä on nyt melkein täysin tätä minäminäminätuittuminäminä-höpötystä... Eli kirjotelkaahan vaan muutkin niin on monipuolisempaa lukemista! :-)
Manco pp14 kp36/33
...niin huristi plussa-veturi ohi etten kiinni enää saannu... Illal alko olemaan vaaleanpunertavaa valkkaria ja meinasin jo jättää aamun testin tekemättä. Aamulla oli valkkarin väri taas ihan normaali, mutta ei siihen testiin tullu kun se yks viiva...nyt sitte jätin luget ja odottelen uutta kiertoa...
Mutta ihana lueskella Mancon ja Tuitun testailuista. Pääsettekin yhessä siirtymään odottajien puolelle (vaikka mielellämme teijät täällä piettäisiinkin) ja muutenkin vertailemaan raskausoireita :)
Toivottavasti Tuittu saat kaikki lääkitykset kohalleen ja vasta-aineitakin löytyis!
Milikolle pietään peukkuja bd Montas alkiota ne siirtää? 1 vai 2? Hyvät on ainakin lähtökohdat.
Pingu
Voi ei Pingu, pahoitteluni sulle *rutistus*!!!
Sit pikaisesti vaan omat kuulumiset, hcg-arvo oli 168, joten kyllä tässä raskaana ollaan, tai ainakin kohtu luulee niin. Alkuraskauden ultra 3 viikon päästä. Ja siihen on ikuisuus!!!
Tuittu, millos sä soittelet oman ultra-ajan?
Nyt töihih. Vaikka päästä hävis KAIKKI ajatukset ja voima tuon puhelun myötä.
Manco 4+0 (???)
Huomenta hoidokit. Tänään on odotettu siirtopäivä. Klinikalta jo soittivat ja muistuttivat siirtoajasta ja varmistivat minultakin, että kaksi alkiota siirretään. Siinä siis vastaus Pingun kysymykseen siirrettävien alkioiden määrästä. Meidän alkioista siis ainakin kaksi on selvinnyt lisäviljelyvuorokaudesta, yes! Siirto aika on vähän ennen kolmea iltapäivällä, joten vielä on tunteja tapettavana...
Miliko
Vau hienoa noita teidän alkioita!!!!! Huippua että pääset siirtoon, ja saat vielä kaksi matkaan! Sanoiko lääkäri nyt mitään siitä alkionkuoresta/sen avaamisesta? En itse tiedä siitä mitään mutta kun eilen itse siitä sanoit.
Nyt tsemppiä iltapäivälle ja tuleville 2 viikolle!!! Plussajunaan mahtuu vielä...!!!
Mitkäs on Tirpan tunnelmat?
Entäs Tuitun?
Muittenkin jutut kiinnostaa tietty kanssa kovasti, joten kirjotelkaahan!!
PINGU voi hitsi. Lohtuhali (((((0))))) Oliko teillä vielä pakkasessa oljenkorsia. Tsemppiä
MANCO Toihan oli hyvä tulos. Nyt lujasti tarraliimaa pikkuiselle.
TUITTU miten menee? Tais käydä niin että minusta tulee se kestopalstailija tällä puolella kun pikkuhiljaa te muut siirrytte tuonne toisaalle....
MILIKO onnea siirtoon! Mä oon kuullu, että kun siirretään kaksi alkiota, niin ne auttavat toisiaan kiinnittymään. Liekkö se sitten sitä suomalaista kilpailuhenkisyyttä vai mitä :) Jokos löysit uudet farkut??
{.} ON hitto kun alkaa jännittämään ihan tosissaan. Selkää edelleen jomottaa (just alaselästä => menkat) ja mahaa nippailee. Järki sanoo että harakoille meni mutta sydän ei suostu uskoon ennenkuin on " mustaa valkosella" eli huomenna voi olla pakokauhuinen tirppa OYSin käytävillä haahuilemassa (melkeen tekis mieli pakoilla lääkäriä). PP kasassa tänään 10 ja KP 29(27-35) mutta eihän kp:t mitään kerro kun on lugesteronit käytössä..... Voi p*****e että pelottaa....
Huiskutukset kaikille muille ja plussatuulia kehiin.
Milikolle tsempit siirtoon. Hienoa, että ainakin kaksi alkiota on selvinnyt! Nyt vaan sitten kahden viikon piinaa kuluttamaan!
Tirpalla kuulostaa olevan jännät paikat! Huomenna vaan reippaasti sinne lääkärin pakeille, etkä sitten pakoile sitä! Lääkäri löytää sut kuitenkin! ;) Tsemppiä!
Manco ja Tuittu jatkaa uuden tilanteen ihmettelemistä, ihanaa! Onnittelut vielä kerran!
Itse odottelen menkkoja alkavaksi oikeana päivänä. Meillä kun on tuo klinikka kiinni la ja su, niin ovistikun plussa ei saisi osua ke tai to:lle! En kyllä kaipaisi yhtään tällaista lisäjäännitystä.. No, aika näyttää, jälleenkerran. Sain valita itse, haluanko pas:in luomu vai lääkkeelliseen kiertoon. Kyllähän tuo luomu houkutteli, mutta jo ei päästä edes siirtoon, niin sitten kyllä harmittaa paljon..
Talvista loppuviikkoa kaikille,
Huiskis
Sori naiset nyt tulee omanapaista tilitystä;
Tänään oli siis se ultra, ja lääkärin kans siinä tiirailtiin silmä kovana monitoreja.... Keltarauhanen näyttäis edelleen aktiiviselta ja oli jopa kasvanut jonkin verran sekä verisuonisto oli lisääntynyt. Jokin siellä lääkärin sanoin potkii sitä eteenpäin. Kohdun limakalvo ei näyttänyt rapistumisen merkkejä eli vuotoa ei lähipäivinä odotettavissa. Vieläpä totesi, että maanantaina saan tehdä testin jonka aika varmasti veikkaa olevan positiivinen bdbdbd ja sitten vielä varoitteli näin varhaisessa vaiheessa ollessa on aina se vaara että menee spontaanisti kesken.
Nooon kuka nyt ton jälkeen enään mitään maanantaita oottelee, ja teinpä sitten kun tulin kotiin sen testin. TOOOOSSSIIII haalee viiva plussan paikalla. Huomenna aamupissasta uusi testi ja toivotaan että vahvistuu!!!! Ja kaikki menee loppuun asti hyvin....
Huh huh nyt pitää pötkötellä hieman, ei tätä meinaa uskoa....
tirppa ja nökkönen pp11
Jo toinen huonosti nukuttu yö takana.. Toivottavasti tilanne normalisoituu tässä lähipäivinä, muuten en jaksa noita uhmiksia töissä..:)
Uusintatesti on tehty ja olihan se viiva siitä vahvistunut, tosin ei yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva. Mieskin sanoi nyt uskovansa!!! Torstaiaamuna ajattelin tehdä sen viimeisen testin. Tuskin olen menossa veritestiin kun tuo viiva vahvistui noin kiltisti.
Mielessä on tuhat asiaa ja mielellään yhtäaikaa.. Siksi ei tuo unikaan nyt maistu. Mutta kai tässä nyt sitten raskaana ollaan..Hui..
-Tuittu pp13, kp29 ja rv 4+0-