Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidon Tarpeessa ' 05 ~viikot 9-10~

25.02.2007 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]Gerbukka

Olen 28v ja mies 31v

Varsinais-Suomesta

Varsinaiset hoidot aloitettu keväällä 2006

Lapsettomuuden taustalla todennäköisesti miehen siittiövasta-aineet

Inssejä takana 5kpl, kaikki negoja

Seuraavana vuorossa IVF/ICSI.[/color]

[color=FF7F00]Huiskuttaja

Ikää molemmilla 28v

Asumme pk-seudulla

Vauvaprojekti aloitettu 11/04

Takana kolme tuloksetonta inssiä

Eka IVF/ICSI tuoresiirto 1/07 negaa.[/color]

[color=CD6600]Ilpo78

Pirkanmaa

Yritystä takana kohta vuosi.

Kolme inssiä lahjasiittiöillä negaa.

Ensimmäinen IVF 12/06.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00]Manco

yritystä 12/03

ensimmäinen ICSI 10/2006.[/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 27v. ja mies 30v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, jonka ei kuitenkaan pitäisi olla este raskaudelle.

Lapraskopia 1/07 jossa poistettiin kokonaan löydetty lievä endo .

Takana kolme inssiä negaa

1. IVF maaliskuussa 07. [/color]

[color=CD6600]miliko

Minä 30v ja mieheni 32v.

Yritys alkoi 10/2004.

inssit 11/05, 4/06, 5/06, 7/06 ja 8/06 joista ensimmäinen päättyi keskenmenoon 1/06.

1. ICSI 10/06, kemiallinen raskaus.

2. ICSI 12/06 negaa. 1.PAS 2/07.[/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 29, mies 30

Pääkaupunkiseutu

Ehkäisystä luovuttu 05/04

Esikoinen haaveissa.[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

2xIVF tuoresiirto 06 negaa

Helmikuussa 1.PAS

Ja sitä esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Inssit 5/06 ja 1/07 negaa.[/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset: [/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=CD8C95]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia ja insseillä (lahjasiittiöillä)

yritetään nyt saada sitä omaa nyyttiä.[/color]

[color=FFAEB9]Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06 nega

Kolmas ICSI plussa.[/color]

[color=CD8C95]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FFAEB9]Joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=CD8C95]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=FFAEB9]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpalle oikein varovaiset haamuonnitelut:)

Olen käyny sun kuulumisia kahtomassa ja ihania uutisia olet saanutkin lekurilta..

Nyt vain peukutellaan että haamu vahvistuu.

Vierailija
42/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRPPA, HUIPPUA!!!!!!!! Onneks olkoon! Silleen ihan ihan varovasti *heh heh* vielä tässä vaiheessa, lääkärin määräyksestä... Aika uskomatonta! pp11 on tosi aikanen pas-plussaan, joten ei ihme jos se oli vielä haalea, siitä se vahvistuu!

Mä koko päivän kävin kurkkimassa et millon tulet kertomaan uutisia.

Mites MILIKO, miten sulla meni siirto??

Ai että kun saatas teidät kaikki nyt samaan matkaan. Tai ainakin het perään!

(.) mahassa tuikkii aika ajoin, välillä aika kovastikin. Mut eipä nuo kai muuta ole kun asiaankuuluvaa. Hassua, syksyllä näitä ei ollut ollenkaan. Mulla on muutenkin tosi paljon varmempi olo koko hommasta kun sillon. Tulee yl aika pommina jos ultrassa ilmenee että on tuulimuna tai muuta. Mut ei auta etukäteen murehtia!

Hyvää viikonloppua kaikille! Ja oikein paljon tsemppiä joka ikiselle!

Manco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on yhtä plussajuhlaa täynnä koko ketju! Onnea TIRPPA! Vautsi¿toivottavasti se tarkoittaa sitä, että plussia tulee jatkossakin yhtä paljon ja että plussakiintiö ei ole vielä täynnä.

Eilen oli siirto ja nyt minulla on siitä tosi hyvät fiilikset, toivottavasti jatkuvat vielä seuraavat kaksi viikkoa ja pidemmällekin. Kohdun limakalvo oli kasvanut ihan riittävän hyväksi Zumenonin ja laastarien voimalla. Meidän kolmesta alkiosta yksi oli jämähtänyt 4-soluiseksi ja kaksi oli jatkanut jakaantumista 8-soluisiksi ja olivat lääkärin mukaan ihan top-luokkaisia alkioita siirrettäväksi. Outoa tässä tilanteessa oli se, että ennen pakastusta alkiot olivat jakaantuneet hitaasti ja nyt sulatuksen jälkeen ne olivat jakaantuneet oikein mallikkaasti ja sääntöjen mukaan. Kenties ne reppanat tarvitsivat kylmäkäsittelyä kuten jotkut siemenetkin! Kaksi kaverusta köllöttelee nyt kohdussa, eikä auta muu kuin toivoa parasta. Jospa kokeilisin tällä kertaa sitä taktiikkaa, että haaveilen oikein urakalla kaikesta vauvoihin liittyvästä ja saisin sen turvin pidettyä tätä positiivista oloa. Olisihan se huippuhienoa, jos saisi kaksoset¿ ;)

Miliko

Vierailija
44/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpalle koko ämpärillinen sitä kuuluisaa liimaa!!! Johan on melkonen kuukausi tällä palstalla...

Ja Milikolle piellään kovasti peukkuja että pääset noitten kolmen mukana odottejien puolelle!!!!!

).(kp1 ja hirveet mahakivut...

Kuis kauan menee Naistenklinikalla ensikäynnistä ivf:n alotukseen? Et sitte tiiän varautua...

Pingu

Vierailija
45/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, aivan loistavia uutisia!! Toivotaan että se plussa siitä vahvistuu... ja eiköhän se vahvistu! :) Tulehan sitten huomenna kertomaan heti miltä uusi testi näytti!

Vielä Milikokin sitten mukaan samaan plussajunaan, eikös joo? ;)

-Lupus

Vierailija
46/78 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä riemukasta luettavaa tämä pino viime aikoina! Mutta on tätä kyllä kauan odotettukin, että Hoidokki-porukassa vihdoin alkaisivat plussatuulet ujeltaa oikein kunnolla!

Lämpimät onnittelut siis Tirpalle, kyllä se nyt on sitä itteään ja pohjoisen tytöillekin vihdoin aurinko paistoi kaamoksen keskelle! :)

Milikolla tilanne vaikuttaa myös todella positiiviselta, paremmalta ehkä kuin koskaan aiemmin (?!) Nyt vain toiveikkain mielin eteenpäin ja eiköhän se plussa sieltä pamahda teillekin.

Mancolle ja Tuittuliinille huiskutuksia ja tervetuloa tuonne toisellekin puolelle jakamaan alkuraskauden nostattamia tunteita ja kokemuksia!

Pingulle myös kovasti vilkutuksia, samoin kuin kaikille muillekin hoidokeille, jotka siis teidätkin pian napataan tämän samaisen onnenjunan kyytiläisiksi!

Mukavaa viikonloppua toivotellen,

EE

Vierailija
47/78 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sulla hyvät uutiset senkun jatkuu! Vitsi mä oon ilonen teidän puolesta! Hassua tuo että ne nyt jakautu niin hienosti, ehkä toi sun teoria " kylmäkäsittelystä" pitää paikkansa. :-) Kamalasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä ja iloista mieltä nyt tulevalle 1,5 viikolle! Lyhennetty piinis, heh vaan. Mutta eihän näissä passeissa onneks ihan täyttä 2vkoa tarvii piinailla.

Kaikille muillekin oikein paljon tsemppiä! Tekis niin mieli teidät kaikki plussaleimata nyt, mutta koskapa se ei meidän käsissä ole niin toivottavasti nämä meidän plussat luo teihin toivetta! Vaikea löytää oikeita sanoja, no ehkä ymmärsitte pointtini.

Iloista viikonloppua kaikille!

Vierailija
48/78 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä voi olla hymyilemättä!

ONNEA TIRPALLE! Kokoajan tulee plussia, nyt loputkin hoidokit testailemaan... ;)

Ja saadaan eloa tonne plussanneitten puolelle oikein kunnolla!

IHANAA!!

Vierailija
49/78 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja!!!! Onneksi olkoon Tirppa!!! Muutaman päivän kun on pois netin äärestä niin tapahtuu näin ihania asioita!!! VAUTSIVAU!!! Joko on uusintatesti tehty? ;)

Ja Milikollakin oli tosi hyviä siirtouutisia! Toivon niin koko sydämestäni, että molemmat alkiot tarraavat kynsin ja hampain kiinni ja pääsisit viimein kasvattamaan pysyvästi vauvamahaa! bdbd

Pingulle pahoittelut kierron vaihtumisesta..:(

Joko Huiskuttajan kierto vaihtui? Toivottavasti ovis osuisi oikealle päivälle, että pääset siirtoon jo seuraavassa kierrossa! bdbdbd

Mette, Vm, Nonna, Bilha ja muutkin hoidokit saa täältä kilokaupalla plussasäteitä ja vanhat Hoidokit lisäksi vilkutuksia!

ON: Ja kuten Huiskuttaja totesi, niin täällä tosiaan jatketaan miehen kanssa Voiton ihmettelemistä. Välillä on niin varma ja luottavainen olo ja välillä taas epäusko voittaa. Etenkin kun ajoittaiset menkkakivut vielä vaivaavat. Tunnustelen itseäni kokoajan ja se on välillä tosi rasittavaa! Sain ensimmäisen ultra-ajan muutaman viikon päähän (21.3.) ja sinne asti on vain pärjättävä neljän (just, vain vähän epäuskoinen) kotitestin turvin. Tänään sain rauhoittavan melkein tasavahvan viivan Apteekin omaan testiin.

Tuntuu, etten kuulu tällä hetkellä minnekään.. Kovasti tekisi mieli ilmoittautua tuonne odottajien puolelle, mutta ei oikein vielä uskalla.. Manco näemmä oli jo rohkaistunut, joten kai täytyy ainakin pikainen kurkkaus tehdä. Sitten taas välillä tuntuu hassulta kirjoittaa näitä tuntojaan tännekään, kun se on melkein kuin veistä kääntäisi haavassa. Vaikka varmasti olette onnellisia jokaisesta plussasta minkä toiset saa, niin tiedän kokemuksesta, että se lisää myös pelkoa/paineita omasta onnistumisesta. Kuten kaikki tiedämme, en voi teille plussia luvata mutta voitte uskoa, että toivon niitä teille jokaiselle täydestä sydämestäni!!!!!

Olette ihania kaikki ja erityisen tärkeä henkinen tuki olette minulle olleet!

-Tuittu ja Voitto rv 4+4-

Vierailija
50/78 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hirveesti nukuttanu yöllä kun tottakait kaikki kauhukuvat iskivät päälle. Oikeestaan nyt se pahin piina tais alkaa (niihin negoihin jo tottui) ensin piinataan onko siellä mitään sykettä ja onko oikeassa paikassa, kestääkö alkukolmanneksen, mitä np- ja rakenneultra kertoo ym ym...

Aamulla tein sen toisen testin, selkee viiva tuli vaikkakin vielä hieman hailakampi ku kontrolliviiva mutta selkee kuitenkin. Eniten nyt pelottaa kun edelleen selkää jomottaa tosi kipeesti ja mahaan nippailee välillä rajustikin (toivottavasti on vaan hyviä oireita). Vielä on yksi testi jemmassa jonka teen sitten virallisena testipäivänä eli maanantaina ja kerrankin voin ilmoittaa plussasta hoitopaikkaan.

Nyt menen ottamaan tirsat ja palaan illalla kommentoimaan muiden vaiheita ihan henk.koht. Mutta kiitos edelleen kaikille onnittelijoille, ihan tuli kyynel silmään ja kumma möykky kurkkuun.

Plussamyötäistä kevättä kaikille

tirppa ja nökkönen pp12 kp31/27-35 (ei vielä uskalla kuitenkaan laittaa rv:tä perään)

Vierailija
51/78 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kävin täällä pitkästä pitkästä aikaa kurkistamassa ja olin tosi iloinen huomattuani täällä monia plussanneita. Itsekin silloin aikanaan täällä kiroittelin, ja tämä oli tosi ihana ja kannustava joukko ja siksi olette vieläkin olleet mielessä.

Toivon teille kaikille oikein hyvää jatkoa! :)

Pikmin, jolle syntyi pikkuinen poika 10/06

Vierailija
52/78 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut viikon hiihtolomilla ja mitä täällä on sinä aikana tapahtunutkaan?! Eihän tänne jää enää ketään :) Rutkasti onnea Tuittu, Manco ja Tirppa! Ihan mieletöntä...tätä lisää!! Ihanaa hoidokit, ihanaa!!! Toivotaan, että Miliko jatkaa em. ladyjen viitoittamaa tietä (peukut pystyssä)!!

Oon just menossa nukkumaan, mutta piti jättää puumerkkini mahtavien uutisten johdosta. Mulla on kierron puoliväli just käsillä ja sitä maaliskuun loppupuolen hoitojen käynnistymistä odottelen malttamattomana. Seurailen siis takavasemmalta pinon kuulumisia ja nyt niitä näyttää taas riittävän, hyvä hyvä!!

Vierailija
53/78 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä Pikmin muista...eli olen täällä roikkunut hyvin kauan... Mukava kuulla että teillä on kaikki hyvin.

EE:lle kanssa vilkutukset!!

).( kp4 taitaa olla nyt, eli sunnuntaina pääsee taas ovista metsästelemään...turhauttaa...

Eipä ihmeempiä...

Pingu

Vierailija
54/78 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tirpalle paljon onnea plussan johdosta!!! Todella hieno homma! =)

Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle, jotta pysyy nyt kyydissä matkassa.

Valoisampaa kevättä myös kaikille muille hoidokeille!!

Toisipa se paljon plussia nyt tähän pinoon, jotta pääsette kasvattelemaan vatsoja ja juoruamaan tuonne alakerran puolelle.

Olisikohan Miliko seuraavana vuorossa...? db db db.. =)

-viivi-

Vierailija
55/78 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitkä uutiset sulla olikaan! Oikein hirmuisen isosti onnea! Vaikka teitä kaikkia tulee kyllä kovasti ikävä, niin olihan se jo aika saada teidät tonne toiselle puolelle. Ja Miliko, sut ois tarkotus saada sinne myös:) Kiva että sulla oli hyviä uutisia. Peukut on pystyssä.

Ja plussanneille tiedoksi, että kaikenlaiset, kovatkin, vatsa- ja selkäkivut on kuulemma ihan tavallisia. Näin mulle sanottiin. Että älkääpä huolehtiko.

Mä varmaan vietän hetken hiljaiseloa, kun ei oikein tapahdu mitään. Yritystauko on päällä, odotellaan että päästäis verikokeisiin, että selviäis onko tukostaipumusta. Siksipä yritän ajatella muita asioita. Mutta tsemppiä meille kaikille, jotka tänne vielä jäämme.

Vierailija
56/78 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala jos tää oli taas tässä!!! Tänä aamuna oli tullut tuhrua pikkareihin... Tissit on vielä kipeät ja maha on mitä on (turvonnut menkkamaisesti vai muuten vaan turvonnut??) mutta ensimmäinen kunnon isku vasten kasvoja on kyllä tullut jo......... Mä tiedän ettei tuon tuhrun tarvii tarkoittaa mitään, mut kaikkien näitten vuosien ja tuhrujen ja sen viime syksyisen jälkeen uskoa siihen, että kaikki ois kuitenkin hyvin, on aika vaikea löytää. Ja mikä helkkarin liimapinta mun kohdussa on, siihen tarttuis varmaan auringonkukansiemenkin jos sen sinne laittais. Ei hitto. Siis hyvähän se on että kohtu toimii, mut sais toimia ne alkiotkin.

Toivottavasti Tirpalla on hyviä uutisia???

Mites Milikon piinapäivät sujuu?

Voimia kaikille, ei oo helppo tämä tie kulkea...

Alakuloinen Manco

Vierailija
57/78 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manco, että tämä on nyt vaan ihan väärä hälytys ja vain ja ainoastaan niitä normaaleja tuhruja, jotka alkuraskauteen kuuluu. Toivon sydämestäni, että selviätte pelkällä säikähdyksellä! *haleja*

Pikminille tervehdys pitkästä aikaa, muistan vielä hyvin kun yllättäen plussasitte! :) Kiva kuulla, että kaikki on mennyt mainiosti siitä eteenpäinkin!

Kaikille muillekin Hoidokeille tervehdys ja mukavaa viikon jatkoa!

EE

Vierailija
58/78 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne juhlat Manco ole välttämättä loppu ollenkaan¿luvassa saattaa olla railakkaat jatkot ihan pikkutunneille asti! ;) Eiköhän tämä homma ole niin, että naisen kroppa kehittelee mitä ihmeellisempiä ansoja ja oireita, vaikka kaikki onkin ihan hyvin. Tuhrutteluhan voi kuulua ihan normaaliin alkuraskauteen. Toisaalta kyllä ymmärrän sun nousevan paniikkimielialan, koska itsellä on ihan samankaltaisia kokemuksia ja olisi todella vaikea olla murehtimatta, koska on takana ikäviä muistoja. Nyt on vaan pakko ja kenties vähän ajan päästä testata uudestaan?! Ja olihan sun tissikipu kuitenkin tallella. Se on hyvä se!

En taida olla nyt ihan paras puhuja joka tarjoilee positiivisten ajatusten voimaa, sillä oma piinailumielialakäyrä alkaa pikkuhiljaa kaartua alemmas ja alemmas. Luin juuri viimeisintä viestiäni ja siinä kovasti painotan sitä, että nyt ajattelen vaan ja ainoastaan positiivisia ajatuksia¿.eipä ole onnistunut. Kovasti alkaa mieleen hiipiä ajatuksia siitä, että miten ihmeessä me voitais onnistua ja miksi onnen pitäisi meitä kohdata, eihän se ole ennenkään. Välillä on ihan pakko koittaa kuvitella millaista raskaanaolo olisi ja millaista oli tuupata kaksosrattaita tai yksösrattaista. Tissit ovat kyllä turvonneet, mutta sehän johtuu pelkästään lääkkeistä, joten siihenkään ei voi luottaa. Voi hiisi, kun jo selviäisi!!!!!! Piinailua on jäljellä vielä viikko, sillä ensi tiistaina on määrä mennä verikokeeseen ja ensi viikon torstai olisi tikkutestipäivä, jos sinne asti haluan odottaa. En halua, verikoehan lienee luotettava.

Miliko

Vierailija
59/78 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANCO toivottavasti se on vaan alkuraskauteen kuuluvaa tuhrua ja saat nyytin syliin asti. Pakkohan sen on onnistua bdbdbd

MILIKO älä vielä luovuta, sullahan on kuitenkin kaksi sissiä matkassa ja toivottavasti ne on niitä kilpailuhenkisiä, että molemmat tarraa kiinni lujasti.

TUITTU mites menee?

BILHA kiitos infosta noihin kipuihin liittyen. Jotenkin se on kuitenkin niin vaikea rentoutua. Päivä kerrallaan ja toivotaan että teille löytys apu niistä tutkimuksista.

ON eilen oli melkoiset kauhun hetket kun tein sen virallisen testin ja tällä kertaa testinä oli predictor (en löytäny merkintää testin herkkyydestä) niin just ja just erottuva pallero tuli. Melkein jo itkin, että äkkiäpä se loppu tämä juttu. Kävin kuitenkin ostaan tuplapakkauksen clear bluen tosi herkkiä (näyttää jopa kolme pv ennen oletettuja kksia) ja tein sen saman tien vaikka aamupissaa ei enään ollutkaan ja heti tuli selkee plussa, jo ennekuin kontrolliviiva tuli. Joten eiköhän sitä vielä olla raskaana. Ne ekat haamut tuli Aconin kasettitestipuikoilla jotka pystyi kastaan suoraan virtsasuihkuun (niidenkään herkkyyttä en muista). Hitto ku pitää olla inhan vaikeeta vielä tässä vaiheessa.

Toivottavasti kaikilla menee hyvin ja saadaan lisää plussia junaan!!!

tirppa ja nökkönen pp14, kp34/27-35 (rv4+1)

Vierailija
60/78 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuo tuhru on säikäyttänyt!!! Toivotaan että se on harmitonta tuhrua ja sitä tulee vain siksi kun sinulla on siihen taipumusta. Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin!!!

Tirpalle onnittelut oikeasta plussasta! Ja hienoilta näytti noi viikot siellä perässä! :) Oon ehkä hieman kade noista sinun ylimääräisistä ultrista.. Täällä kun odottavan aika on tosi pitkä! Vielä kaksi viikkoa kärsittävänä tätä epätietoisuutta. Tulehan kertomaan milta kohtu perjantaina näytti!!!!

Milikolle hirmuisesti peukkuja, etä alkiot olisivat liimautuneet kohtuun tiukasti kiinni! Minä olen ainakin tosi toiveikas sinun suhteesi, mutta ymmärrän kyllä oman " pessimistisyytesi" .. Itsekin aina yritti pelätä pahinta, ettei vaan ehdi luoda liikaa toiveita. Tämän vuoksi aina testasinkin niin aikaisin. Minulla oli myös noita " miksi me oltaisiin niin onnekkaita" -ajatuksia, mutta toisaalta miksi ette olisi?! bdbdbdbd

Bilhalle tsemppiä tutkimuksiin! Toivotaan että syy keskenmenoille löytyisi ja pääsisit kasvattamaan sitä kuuluisaa pysyvää vatsaa!!

VM: Kohta on jo maaliskuun loppu!! Muutama viikko ja ollaan jo huhtikuussa..:) Kärsivällisyyttä sen odotteluun!!

Pingulle vilkutuksia ja taisinkin jo pahoitella kierron vaihtumisesta..:(

Miten on Meten sumuttelut lähteneet käyntiin? Plussasäteitä sinnekin paljon ja peukkuja laadukkaan saaliin kasvatukseen! :) bdbdbdbd

Joko Huiskuttaja on päässyt uuteen kiertoon?

Nonna, Amalia, Leimu jne.. Mitä kuuluu?

ON: Odottelua odottelua odottelua.. rv5+0 ja kaksi pitkää ja piinaavaa viikkoa vielä ensimmäiseen ultraan. Välillä pelottaa ihan hirmuisesti ja välillä on oikein luottavainen olo. Alkaa olla jo liikaa pelissä, kun on jo ehtinyt hieman asennoitua tuohon Voitonalkuun..

-Tuittu-