Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies - mies 10 vuotta nuorempi

Vierailija
26.06.2024 |

Onko mielestänne erikoinen yhdistelmä? Mies 30 ja nainen 40. Nainen tosin näyttää nuoremmalta, kasvot nuoret ja hyvässä kunnossa. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä olisi?

Vierailija
4/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni erikoista. Ikäero on ihan ok kahden aikuisen välillä, ja kansallisuudella on harvemmin rakkauden kanssa tekemistä. 

Vierailija
5/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi rakkaus ei ikä mitään merkkaa. Jos vanhempi osapuoli vielä olemukseltaan nuorekas ja tyttömäinen, niin tuskin kukaan tulee kahvilassa huuteleen, että onpa epäsuhta pari. 

Vierailija
6/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, ellei mies ole joku kouluttamaton kehitysmaalainen.

Vierailija
7/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just hyvä ikäero pitkään suhteeseen, koska miehet vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempina. Luultavasti ovat samanikäisiä kehon iältä.

Kansallisuudesta en sano mitään, itse suosin suomalaista mutta kävisi ulkomaalainenkin JOS on yhteinen kieli jota molemmat puhuvat äidinkielen tasoisesti. Tämä on ehdottoman tärkeää ja rajaa aika monia pois valikoimasta.

Vierailija
8/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10v nuorempi mies ja ollaan ihan suomalaisia. 

Vierailija
9/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis tarjolla 20 vuotta nuorempi Englishman. Olen jo iäkäs, mutta kuinka iäkäs en viitsi edes mainita. Varmaan jotain samaa sarjaa kun vanhat naiset jotka menee jonnekin Gambiaan. Mun ei näköjään tartte mennä kuin ulos ovesta.

Vierailija
10/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis tarjolla 20 vuotta nuorempi Englishman. Olen jo iäkäs, mutta kuinka iäkäs en viitsi edes mainita. Varmaan jotain samaa sarjaa kun vanhat naiset jotka menee jonnekin Gambiaan. Mun ei näköjään tartte mennä kuin ulos ovesta.

Anna mennä vaan :)

Vierailija
11/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikoinen yhdistelmä. Ei itselleni sopiva, mutta en minä sitä ihmettelekään.

Vierailija
12/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua liehittelee juuri parhaillaan 29-vuotias mies, itse olen 42. Eipä tuo mikään kummoinen ikäero ole.

Vierailija
13/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No itse olen 45,ja ulkomaalainen miesystävä 31. Ihan sama miltä muiden silmissä näytetään, mulle pääasia että haluaa olla mun kanssa rakkaudesta ei oleskeluluvan tms takia 

Vierailija
14/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua liehittelee juuri parhaillaan 29-vuotias mies, itse olen 42. Eipä tuo mikään kummoinen ikäero ole.

On se jos se kumppani vielä haluaa lapsia jossakin vaiheessa. 

Vierailija
15/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikoista, jos mies on kehitysmaalainen. Tyypillistä suomalaisuutta. Jos ei ole, nostan hattua. 

Vierailija
16/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No itse olen 45,ja ulkomaalainen miesystävä 31. Ihan sama miltä muiden silmissä näytetään, mulle pääasia että haluaa olla mun kanssa rakkaudesta ei oleskeluluvan tms takia 

Hänellä on jo oleskelulupa, vai mihin viittaat? 

Vierailija
17/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihan punatukkainen brittimies vaalealla iholla, minua kuusi vuotta nuorempi. Hyi hyi, ihan varmasti olen hänet ostanut, vaikka molemmat olemme yliopistokoulutettuja ja mies opiskeli suomen kielen kahdessa vuodessa.

Vierailija
18/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se kumppani varmaan hakeutuu sellaiseen parisuhteeseen, jossa niitä lapsia on mahdollista saada. Minusta on todella ankea ajatusmaailma tuollainen 'mitä jos'. Voihan sitä kuollakin milloin vaan ja tulla ero tai ihan mitä vaan. On yhdessä sen aikaa, kun kumpikin viihtyy, tällä vuosituhannella ei tarvitse hautaan saakka olla, jos ei halua.

Vierailija
19/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikoista. 

Itselläni on mua 17 vuotta nuorempi ulkomaalainen mies. Viidenkympin villityksessäni päätin, katseltuani aikani ikäistäni suomalaista tarjontaa deittipalveluissa, että ei hitto, minä haluan nuoremman joten täytyy hakea ulkomailta. Haittaako se mua pätkääkään, ettei juttu ole pelkkää rakkautta, vaan mukana on oleskeluluvan ja elätyksen toive? No ei! Niin kauan kuin seksiä ja romantiikkaa riittää, ihan sama. Entä sitten se, jos pysyvän oleskeluluvan saatuaan jättää minut? Ei sekään haittaa, minä olen jo perhe-elämäni elänyt aiemmassa avioliitossa, ei minun tarvi takertua keneenkään ja olla murtunut jos tämä ei olekaan loppuiän suhde (en usko että on). Nautin nyt hetkestä, ja sitten jos mies häipyy, teen jotain muuta.

Vierailija
20/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se kumppani varmaan hakeutuu sellaiseen parisuhteeseen, jossa niitä lapsia on mahdollista saada. Minusta on todella ankea ajatusmaailma tuollainen 'mitä jos'. Voihan sitä kuollakin milloin vaan ja tulla ero tai ihan mitä vaan. On yhdessä sen aikaa, kun kumpikin viihtyy, tällä vuosituhannella ei tarvitse hautaan saakka olla, jos ei halua.

90 päivää morsaimena näyttää tulevan järjestään yllätyksenä näille kehitysmaan miehille ettei se reippaasti yli 50v nainen niin vaan halua lapsia tai voi edes tulla raskaaksi.