Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitteletkö erektiotasi uimahallissa?

Vierailija
19.12.2024 |

Minkälaisia katseita olet saanut toisilta miehiltä ja onko kukaan kommentoinut? Onko johtanut tositoimiin koskaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kantaa 10.litraa löylyvettä saunaan seisovan kyrvän nokassa. Kyllä olen saanut useamman kerran aplodeja lauteilta.

Vierailija
2/11 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee homo kaappiin takas. Eikö ole käytöstapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatti vatkataan pystyyn saunassa ja kävellään sitten se ojossa altaaseen. Ihailijoita riittää.

Vierailija
4/11 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalliin mennään uimaan, ei itseään munaamaan! Pitää olla saatanan tyhmä, jos yleisellä paikalla tahallaan seisottelee!

Vierailija
5/11 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatti vatkataan pystyyn saunassa ja kävellään sitten se ojossa altaaseen. Ihailijoita riittää.

Ei tarvi vielä vatkata. Stondaa usein jo kun vähentää kuteita ja siinä sit kerää katseita. M18

Vierailija
6/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimavalvojalle aina vilautan, suosittelen muillekin ketjun kirjoittajille.

Vierailija
7/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäaltaassa kun pulahtaa, niin sitten löytyy uikkareista katkarapu.

Vierailija
8/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köli kovana pysyy uidessa hyvin suunnassa

Vierailija
9/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite, kun olen karvaton alapäästä niin homot luulee minua saaliiksi ja esittelee pippeleitään. Avataan haaroja saunan lauteilla ja tullaan viereiseen suihkuun pesemään kulliaan huolella. Stondista ei ole vielä näkynyt koskaan.

Hinureille on sitten pettymys, kun vaimo on altaalla seurana.

Vierailija
10/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Mielelläni esittelen unisex höyrysaunoissa istuskeleville naisille. Joskus saatan myös pujahtaa naistensaunaan kulli juhlallisesti seisoen. Yleensä menen seisomaan kauneimman lauteilla istuvan naisen eteen, jolloin kullini on valmiiksi jo hänen huulillaan, ja sanon, että patukkaa saa maistaa. Aina ovat himokkaasti imaisseet erektioni suuhunsa, mutta kerran on käynyt niin, että nainen keskeytti suuhoidon ennen kuin mällini lensi hänen suuhunsa. Tästä on on onneksi jo vuosia, ja se ei vaivaa minua enää niin paljon.

Vierailija
11/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän otan vain vitjapallikamppailuita vanhojen pappojen kanssa. Niillä on kyllä pallit kalkkeutuneet kivikoviksi, aina tulee tappio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan