Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tää lentäjä on? Ilmojen bussikuski huonolla palkalla.
Huono palkka? Serkkuni on lentäjä AY:lla ja vuositulot näyttää olevan 190k.
No ei toi nyt mikää kummonen ole. Ite tienaan saman verran softahommissa.
Annat välillä myös kakkosta. Näin minä nain lentäjän.
Lentäjän vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tää lentäjä on? Ilmojen bussikuski huonolla palkalla.
Huono palkka? Serkkuni on lentäjä AY:lla ja vuositulot näyttää olevan 190k.
Niin varmaan :D
No ei toi nyt mikää kummonen ole. Ite tienaan saman verran softahommissa.
Heh, mitä juttuja täällä saa taas lukea. Mä olen lentäjän vaimo ja ihan tuikitavallinen tallaaja. Just tuulipuvut päällä tultiin miehen kanssa lenkiltä. :D Kaipa mä ihan nätti olen, mutta en seuraa mitenkään erityisesti muotia ja meikkiäkin käytän harvoin. Tavattu ollaan opiskelujen myötä kauan sitten. Ihan perusukkoja, ihania sellaisia kyllä, nuo lentäjät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin lentoemännäksi niin pääset ainakin kokeileen niitä .....
Lentoemänti on tullut höylättyä lentokenttähotelleissa 😎
Pilotti-Pete
Tuskinpa oikeat lentäjät täällä hengaavat kirjoittelemassa ;)
Kuinka niin? Olen melko menestynyt lääkäri ja hengailen täällä palstalla. Ihmisiä ne lentäjät ovat
Jos olet nainen, uskon. Miehestä vaikeaa.
Olen mies.😀
Onnea yritykseen. Kapteenin natsat, himppusen ulkonäköä ja naisia riittää vaikka kuinka, niin kotimaassa kuin kohteissa. Gold diggereitähän riittää ja pesää saa muutamalla drinkillä - voi uskottavasti lopettaa baariosuuden lyhyeen, jotta pääsee aamulla lentämään. Koittaa sitä nuo lentoemotkin joskus vikitellä mutta itselläni on periaate, että työkavereihin ei kosketa, muuten voi tulla ikäviä konflikteja. Vaimoa ei ole eikä tule, lapsia en halua. :)
Vierailija kirjoitti: Onnea yritykseen. Kapteenin natsat, himppusen ulkonäköä ja naisia riittää vaikka kuinka, niin kotimaassa kuin kohteissa. Gold diggereitähän riittää ja pesää saa muutamalla drinkillä - voi uskottavasti lopettaa baariosuuden lyhyeen, jotta pääsee aamulla lentämään. Koittaa sitä nuo lentoemotkin joskus vikitellä mutta itselläni on periaate, että työkavereihin ei kosketa, muuten voi tulla ikäviä konflikteja. Vaimoa ei ole eikä tule, lapsia en halua. :)
Lennätkö kotimaisella?
Vierailija kirjoitti: Onnea yritykseen. Kapteenin natsat, himppusen ulkonäköä ja naisia riittää vaikka kuinka, niin kotimaassa kuin kohteissa. Gold diggereitähän riittää ja pesää saa muutamalla drinkillä - voi uskottavasti lopettaa baariosuuden lyhyeen, jotta pääsee aamulla lentämään. Koittaa sitä nuo lentoemotkin joskus vikitellä mutta itselläni on periaate, että työkavereihin ei kosketa, muuten voi tulla ikäviä konflikteja. Vaimoa ei ole eikä tule, lapsia en halua. :)
Jos tulet toisiin aatoksiin niin täällä olisi halukas vaimoksi. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh, mitä juttuja täällä saa taas lukea. Mä olen lentäjän vaimo ja ihan tuikitavallinen tallaaja. Just tuulipuvut päällä tultiin miehen kanssa lenkiltä. :D Kaipa mä ihan znätti olen, mutta en seuraa mitenkään erityisesti muotia ja meikkiäkin käytän harvoin. Tavattu ollaan opiskelujen myötä kauan sitten. Ihan perusukkoja, ihania sellaisia kyllä, nuo lentäjät ovat.
Lucky you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan ahne AP, varmasti pihtaat pilluakin.
Juuri tuollaiset eivät pääse lentäjien tai jääkiekkoilijoiden vaimoksi, vaan tuossa kohtaa pitää olla täysin päin vastainen asenne, tämän on ihan oppi numero 1 "näin sinustakin lätkävaimo matskua" aapisessa.
Luulen, että se on juuri tämä lätkävaimo aapinen jossa ne kikat opetellaan, älä ikinä pihtaa, paksunna huulet, poista alimmat kylkiluut, muista miehen ja naiset roolit ja työt, jne jne...
Lentäjien ja lätkäpelaajien taso ja vaimovaatimukset pääsääntöisesti ihan erit. Lentäjien vaimot yleensä koulutettuja ja fiksuja, maanläheisiä ja ihan tavallisia. Ei todellakaan mallia paksunna huulet ja hanki silikonit. Ihan päinvastaista
En usko, että flaksi käy pilotin suhteen, jos näytät ja kuulostat lätkävaimolta. Poikkeuksia lukuunottamatta.
Valitettavasti en usko, että lentäjän vaimoksi voi päästä, kyllä se usein on ihan sattuman kauppaa, miten tuntemani lentäjät ovat tavanneet vaimonsa, ja suuri osa jo ennen lentäjän uraa.
Muutenkaan tuntemani lentäjät eivät elä mitenkään älyttömän ylellisesti, eli jos haaveilet luksuselämästä, niin kannattaa metsästää sitä elättäjää business-luokasta eikä ohjaamosta.
Mieheni on kapteeni ja elämme ihan normaalia elämää. Autotkin monta vuotta vanhoja eikä käytetä erityisiä merkkivaatteita. Ruokakaupassa en kyllä katso hintoja vaan ostan terveellistä ruokaa ja lapset saa harrastaa haluaa, mutta koska minäkin olen asiantuntijatöissä (kyllä, juuri älyni teki mieheeni vaikutuksen, vaikka en nyt joudu kulkemaan myöskään paperipussi päässäni) niin ei esim. käydä millään erikoislomilla, vaan ihan keskiluokkaisia normilomia. Häämatkalla oltiin Malediiveilla, mutta mies ei lomilla oikein jaksa koneessa istua, kun istuu siellä jo töissä.
Vapaa-aikaa on periaatteessa enemmän kuin normityösså, mutta toisaalta aikaerorasituksen vuoksi siitä menee iso osa palautumiseen. Eikä voinut heräillä öisin vauvoja hoitamaan, koska ei voi mennä väsymeenä töihin. Ja juhlapyhistä ainakin puolet on töissä. Ei pääse useinkaan vanhempaintapaamisiin tai koulujuhliin. Että on ammatilla hintansakin.
Mutta mies rakastaa työtään ja se on tärkeintä, ihan kuten itse rakastan omaa työtäni. Toivottavasti itsekin löydät keinon toteuttaa itseäsi unelmatyössäsi, sellainen kunnianhimo vetoaa usein myös lentäjiin.
Tämä ketju on ollut täällä aiemminkin. Yhä ihmettelen, että yksi ammatti voi aiheuttaa tällaista keskustelua. Ehkä siksi, kun ei ole niin kovin yleinen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on ollut täällä aiemminkin. Yhä ihmettelen, että yksi ammatti voi aiheuttaa tällaista keskustelua. Ehkä siksi, kun ei ole niin kovin yleinen?
Sama juttu. Mutta ehkä ammatti kun on harvinainen ja tiettyä glamouria sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko, että lentäjän vaimoksi voi päästä, kyllä se usein on ihan sattuman kauppaa, miten tuntemani lentäjät ovat tavanneet vaimonsa, ja suuri osa jo ennen lentäjän uraa.
Muutenkaan tuntemani lentäjät eivät elä mitenkään älyttömän ylellisesti, eli jos haaveilet luksuselämästä, niin kannattaa metsästää sitä elättäjää business-luokasta eikä ohjaamosta.
Mieheni on kapteeni ja elämme ihan normaalia elämää. Autotkin monta vuotta vanhoja eikä käytetä erityisiä merkkivaatteita. Ruokakaupassa en kyllä katso hintoja vaan ostan terveellistä ruokaa ja lapset saa harrastaa haluaa, mutta koska minäkin olen asiantuntijatöissä (kyllä, juuri älyni teki mieheeni vaikutuksen, vaikka en nyt joudu kulkemaan myöskään paperipussi päässäni) niin ei esim. käydä millään erikoislomilla, vaan ihan keskiluokkaisia normilomia. Häämatkalla oltiin Malediiveilla, mutta mies ei lomilla oikein jaksa koneessa istua, kun ist
Hyvin samanlaisia ajatuksia ja kuin kuvaus meidänkin elämästämme sillä erotuksella, että puolisoni on (kokenut) perämies. Ollaan menty yhteen ennen miehen lentäjän uraa. Olen tuikitavallinen nainen, en meikkaa juuri ollenkaan ja asiantuntijatyössä minäkin. Hassulta kuulostaa, että joku haluaa juuri tietyn ammatin edustajan kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mitä juttuja täällä saa taas lukea. Mä olen lentäjän vaimo ja ihan tuikitavallinen tallaaja. Just tuulipuvut päällä tultiin miehen kanssa lenkiltä. :D Kaipa mä ihan nätti olen, mutta en seuraa mitenkään erityisesti muotia ja meikkiäkin käytän harvoin. Tavattu ollaan opiskelujen myötä kauan sitten. Ihan perusukkoja, ihania sellaisia kyllä, nuo lentäjät ovat.
<3
Vierailija kirjoitti:
Naimalla lentäjiä.
Mutta miten ja missä tavata sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimalla lentäjiä.
Mutta miten ja missä tavata sellainen?
Käyvätkö enää torstaisin Kallessa?
No hyppäät koneen etupellille..näkiskö hän sut?!.Ei kukaan lentäjä kotio hakeen tuu.Pyytää koko vartalo kuvaa ties mitä.Hyvin vaativa.Lentäjän per..e hyvin kapea ainakin sotilas lentokoneet kertoi joku lentäjä.Kyllä ihailen USAn lennoston lentäjiä.Silmä lepää.