Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Helpoiten varmaan menemällä naimisiin lentäjän kanssa. Toinen vaihtoehto on mennä naimisiin jonkun muun kanssa, ja sitten pyytää häntä kouluttautumaan lentäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tää lentäjä on? Ilmojen bussikuski huonolla palkalla.
Huono palkka? Serkkuni on lentäjä AY:lla ja vuositulot näyttää olevan 190k.
Vierailija kirjoitti:
Ite tapasin oman vaimoni lukiossa yhteisen harrastuksen (lukeminen) kautta ;)
Oletko siis lentäjä?
Minä tapasin lentäjämieheni opiskelijaympyröissä yliopistolla. Vasta valmistuttuaan ensin yliopistosta lähti sitten opiskelemaan lentäjäksi.
Mene lähtevien aulaan herättämään niiden huomio. Vaikka joku kultamekko päälle
Onko lentäjän vaimot kuumia? Mä haluan sellaisen!
Urheiluseurassa nuorena, hiihtäjät, crosfittaajat, suunnistajat, voimistelijat jne haikailevat usein tuohon ammattiin
Vierailija kirjoitti:
Urheiluseurassa nuorena, hiihtäjät, crosfittaajat, suunnistajat, voimistelijat jne haikailevat usein tuohon ammattiin
Totta! Siellä lentää monia ex-urhelijoita. Mm. Mannisen Hannu. Pääsiassa lentäjät ovat aika sporttisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Avioitumalla lentäjän kanssa
Mutta mistä ensin löytää lentäjä, joka veisi vihille?
En tiedä. Mutta jos sellaiseksi pääsee, pääsee herkästi myös lentäjän exäksi...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta jos sellaiseksi pääsee, pääsee herkästi myös lentäjän exäksi...
Tiedätkö, lentäjät ovat itse asiassa hyvin perinteisiä puolisoita. Konservatiivisia ja perhekeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko lentäjän vaimot kuumia? Mä haluan sellaisen!
Kyllä ne ovat. Aika hot
Vierailija kirjoitti:
Eikö stuertti kelpaisi?
No ei kelpaa. Mites se palkka?
Vierailija kirjoitti:
Rahan ahne AP, varmasti pihtaat pilluakin.
Juuri tuollaiset eivät pääse lentäjien tai jääkiekkoilijoiden vaimoksi, vaan tuossa kohtaa pitää olla täysin päin vastainen asenne, tämän on ihan oppi numero 1 "näin sinustakin lätkävaimo matskua" aapisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset eivät pääse lentäjien tai jääkiekkoilijoiden vaimoksi, vaan tuossa kohtaa pitää olla täysin päin vastainen asenne, tämän on ihan oppi numero 1 "näin sinustakin lätkävaimo matskua" aapisessa.
Luulen, että se on juuri tämä lätkävaimo aapinen jossa ne kikat opetellaan, älä ikinä pihtaa, paksunna huulet, poista alimmat kylkiluut, muista miehen ja naiset roolit ja työt, jne jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se on juuri tämä lätkävaimo aapinen jossa ne kikat opetellaan, älä ikinä pihtaa, paksunna huulet, poista alimmat kylkiluut, muista miehen ja naiset roolit ja työt, jne jne...
Lentäjien ja lätkäpelaajien taso ja vaimovaatimukset pääsääntöisesti ihan erit. Lentäjien vaimot yleensä koulutettuja ja fiksuja, maanläheisiä ja ihan tavallisia. Ei todellakaan mallia paksunna huulet ja hanki silikonit. Ihan päinvastaista
Ainakin mun tuntemalla on akateeminen , tohtorisvaimo. Että mars yliopistoon.