Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (595)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja fiksu
Estoton ja kiihkeä sängyssä🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin lentoemännäksi niin pääset ainakin kokeileen niitä .....
Lentoemänti on tullut höylättyä lentokenttähotelleissa 😎
Pilotti-Pete
Tuskinpa oikeat lentäjät täällä hengaavat kirjoittelemassa ;)
Kuinka niin? Olen melko menestynyt lääkäri ja hengailen täällä palstalla. Ihmisiä ne lentäjät ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin lentoemännäksi niin pääset ainakin kokeileen niitä .....
Lentoemänti on tullut höylättyä lentokenttähotelleissa 😎
Pilotti-Pete
Tuskinpa oikeat lentäjät täällä hengaavat kirjoittelemassa ;)
Kuinka niin? Olen melko menestynyt lääkäri ja hengailen täällä palstalla. Ihmisiä ne lentäjät ovat
Jos olet nainen, uskon. Miehestä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä lentäjissä niin kiinnostaa? Toisinsanoen, miksi juuri lentäjä?
En ole Ap, mutta liekö joku status ja raha. Samaa sarjaa lentäjät kuin vaikka lekurit,..
Lentäjistä en tiedä mutta kelpaisko "kyntäjä"?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoksi ei päästä, vaimoksi joudutaan. Avioliitto on hyvin usein naiselle huono diili.
Ei ole, siis huono diili. Avioerossa se hyvin usein huomataan. Jos aisoita ei ole sovittu avioehto-sopimuksessa, niin omaisuus menee Suomessa puoliksi.
Olen lentäjä. Miksi ap haluat vaimokseni?
Vierailija kirjoitti:
Paksu tilipussi ja id-liput, otaksun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itselläni omat rahani. Naisia on varsinkin aasiassa reittien lepovuoroilla ihan riittämiin. Mihin tarvitsisin suomalaista? En siis dissaa suominaisia ja lentoemoissa on upeita yksilöitä. Olemme bilettäneet joukolla ja heidän ammattitaitonsa on tärkeää lennoilla. Muutan kohta Aasiaan, huvilalleni, kunhan pääsen eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itselläni omat rahani. Naisia on varsinkin aasiassa reittien lepovuoroilla ihan riittämiin. Mihin tarvitsisin suomalaista? En siis dissaa suominaisia ja lentoemoissa on upeita yksilöitä. Olemme bilettäneet joukolla ja heidän ammattitaitonsa on tärkeää lennoilla. Muutan kohta Aasiaan, huvilalleni, kunhan pääsen eläkkeelle.
Eikö ainakin Finskillä Cabin care ole aika pitkältä aasialaisia Aasian reiteillä?
Samalla tapaa kun muidenkin ihmisten. Oikea kiinnostus lentokoneita ja lentoharrastusta kohtaan auttaa paljon. Ei kannata etsiä kumppania puhtaasti rahan tai ammatin takia, sellaiset suhteet eivät kestä ja ihmisille on kyllä selkeätä kuka on rakkauden ja kuka rahan perässä 😅
Ite tapasin oman vaimoni lukiossa yhteisen harrastuksen (lukeminen) kautta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ainakin Finskillä Cabin care ole aika pitkältä aasialaisia Aasian reiteillä?
Kyllä on. Suomalaisia naisia kaipaan kabiiniin toisinaan, ne on isoja ja määrätietoisia. Oma vaimokin on aasialainen, mutta kieltämättä joskus kaipaa suomalaista selväpiirteisyyttä ja jämäkkyyttä. Se on aika seksikästäkin, jos sitä ei joku ole vielä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Unoformu ja kiinnostava ammatti
-eri-
Ravintolasta, missä yleensä puolet ravintolan miehistä kertoo olevansa lentäjiä. Kannattaa toki varmistaa asia ennen naimisiinmenoa.
Mikä homma tää lentäjä on? Ilmojen bussikuski huonolla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unoformu ja kiinnostava ammatti
-eri-
Olin armeijan erikoisjoukkojen upseeri ja toisinaan kaupassa tuli uniformun kanssa tilanteita, jolloin naiset villiintyivät, aina ryhmänä, ei koskaan yksin. Vastailin kohteliaasti, enkä hyväksynyt pyllystä puristeluja jne. Olen nyt eläkkeellä.