Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää tuuppia nykyinen vaimo syrjään.
Tai sitten muutat lentokentälle päivystämään, myös ulkomaiden kentät käyvät.
Voin kokemuksesta kertoa, ettei niitä vaimoja vaan tuosta tuupita syrjään, vaikka kuinka haluaisikin.
En paljasta mitä kokemusta on, mutta tiedän sen yleisesti noin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää tuuppia nykyinen vaimo syrjään.
Tai sitten muutat lentokentälle päivystämään, myös ulkomaiden kentät käyvät.Voin kokemuksesta kertoa, ettei niitä vaimoja vaan tuosta tuupita syrjään, vaikka kuinka haluaisikin.
En paljasta mitä kokemusta on, mutta tiedän sen yleisesti noin olevan.
Arvaan melkein mitä ammattiryhmää edustat
Sun pitää iskeä lentäjä ja olla tosimielellä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää iskeä lentäjä ja olla tosimielellä.
Niinkuin löytyisi joku kenet iskeä
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin lentoemännäksi niin pääset ainakin kokeileen niitä .....
Harhaluulo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin lentoemännäksi niin pääset ainakin kokeileen niitä .....
Harhaluulo
Ei ehkä. No siis vaimoksi et ehkä pääse, mutta muuten tutustumaan
Eilen olin lennolla ja ilmeisesti lentäjistä kahdellakin oli vaimot reissussa mukana.
Jaa, en muista olenko aiemmin kommentoinut tähän. Mun tytär on lentäjän vaimo, ihan eri alalta valmistunut yliopistosta. Lapsia heillä on ja normaalia kotielämää viettävät. Miehellä on pitkiä vapaita, kun lentää kaukolentoja. Ei lennä finskiä. Ei ole mitenkään erityistä olla lentäjän vaimo, ihan tavallusta arkea onnellisina elävät, työputkilla mies saattaa olla 7-11 päivää/ kk, about. Toki olisi mahdollisuus tehdä enemmänkin töitä, mutta pitää kotonaolemisesta enemmän. Unelmavävy!
Ei kai ole mitään yhtä väylää. Minä olen lentäjän vaimo ja tapasin mieheni yliopistossa, ennen siis koko hänen lentäjäuraa. Nyt yhteiseloa melkein 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin lennolla ja ilmeisesti lentäjistä kahdellakin oli vaimot reissussa mukana.
Kelpaisi!
Kyllä!