Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoksi ei päästä, vaimoksi joudutaan. Avioliitto on hyvin usein naiselle huono diili.
No en nyt yleistäisi. Rikkaan miehen jos nappaa niin yleisesti otettuna ei pitäisi olla huono diili.
Siis perus lentäjä ei pääse edes verokalenteriin. Toki päivärahat on hyvät.
Kippareilla liksat n. 200k €. Minun puolisoni on perämies ja tienaa n. 7500-9000€/kk. Aika varmaan perusliksa försteillä tuo. Päivärahoja maksetaan n. 600-1000€/kk, jotka nostavat vuosituloa siis noin 7000-12 000 €/vuosi. Vuosiansio miehelläni viime vuonna oli muistaakseni 94k € ja päälle siis tuo päivärahan osuus. Ei siis mitään miljonääritasoa, mutta pärjäillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoksi ei päästä, vaimoksi joudutaan. Avioliitto on hyvin usein naiselle huono diili.
No en nyt yleistäisi. Rikkaan miehen jos nappaa niin yleisesti otettuna ei pitäisi olla huono diili.
Kippareilla liksat n. 200k €. Minun puolisoni on perämies ja tienaa n. 7500-9000€/kk. Aika varmaan perusliksa försteillä tuo. Päivärahoja maksetaan n. 600-1000€/kk, jotka nostavat vuosituloa siis noin 7000-12 000 €/vuosi. Vuosiansio miehelläni viime vuonna oli muistaakseni 94k € ja päälle siis tuo päivärahan osuus. Ei siis mitään miljonääritasoa, mutta pärjäillään.
Lentääkö miehesi millaisia reittejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lentoyhtiö?
Täällä yksi lentäjän vaimo. En ole aikaisemmin tänne kommentoinut.
Lentäjät, ainakin omani, ovat mukavia, tasapainoisia ja luotettavia ihmisiä. Täytyy olla koko paketti tasapainossa, jotta jaksaa ja pärjää. Myös isän roolissa ainakin minun mieheni ollut aivan täydellinen. Rankan työn lisäksi tykkää touhuta lasten kanssa ja kotiaskareissakin auttelee.
Yksi iso miinuspuoli työssä on se, että monet juhlat ja tärkeät jutut saattavat jäädä väliin työn takia. Toivoa saa muutamia vapaapäiviä, mutta ne automaattisesti eivät toteudu. Lentoja on vuoden jokaisena päivänä, joten monet joulut esimerkiksi on mennyt hänellä työn merkeissä. Myös työvuorot tietää vasta viikkoa ennen uuden listan alkua. Tämä ainakin Finskillä. Toki tähän on jo tottunut ja hyvä liksa on tietysti kiva lisä, mutta onhan se haastavampaa perhe-elämän kannalta kuin perus 8-16 toimistoduuni tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ovat tavallisia ukkoja, ja tavis ulkoista valtaosa pettää. Reissutyö tekee siitä entistä houkuttelevampaa ja helpompaa, mistä seuraa korkeampi pettämisprosentti. Eikä näistä ole tapana huudella, vaan kaikki ovat hiljaa yhteisen edun ja solidaarisuuden vuoksi. Itse vaan olen sattuman kautta saanut kuulla todellisesta meiningistä.
Niin ikään joukkoon mahtuu luonteeltaan monenlaista hiihtäjää, kuten tavallisiin ukkoihin yleensäkin. Ihan dille ei voi olla lentäjä, mutta loppujen lopuksi kyseessä on yleensä rahalla hankittava tutkinto + jonkinlainen soveltuvuus.
Varmaan siellä joku uskollinen helmikin on joukossa, kuten tavallisten ukkojen joukossa yleensä onkin. Ja tietysti jokainen haluaa uskoa, että juuri se omansa on sellainen. Normaalia ihmisluontoa.
Ei sitä kyllä rahalla voi ostaa, ainakaan SIO:sta. Joka siis Suomen paras ja valtion ja Finskin omista
Näin on. Vaikka tarjoituisit maksamaan 50 tai 100 k € niin jos ei ole kykyjä ja/tai terveyttä; ei sinne pääse rahallakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ovat tavallisia ukkoja, ja tavis ulkoista valtaosa pettää. Reissutyö tekee siitä entistä houkuttelevampaa ja helpompaa, mistä seuraa korkeampi pettämisprosentti. Eikä näistä ole tapana huudella, vaan kaikki ovat hiljaa yhteisen edun ja solidaarisuuden vuoksi. Itse vaan olen sattuman kautta saanut kuulla todellisesta meiningistä.
Niin ikään joukkoon mahtuu luonteeltaan monenlaista hiihtäjää, kuten tavallisiin ukkoihin yleensäkin. Ihan dille ei voi olla lentäjä, mutta loppujen lopuksi kyseessä on yleensä rahalla hankittava tutkinto + jonkinlainen soveltuvuus.
Varmaan siellä joku uskollinen helmikin on joukossa, kuten tavallisten ukkojen joukossa yleensä onkin. Ja tietysti jokainen haluaa uskoa, että juuri se omansa on sellainen. Normaalia ihmisluontoa.
Ei sitä kyllä rahalla voi ostaa, ainakaan SIO:sta.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka on kyllä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Sit vielä vinkki. Jos miehellä on propellihattu päässä, niin hän ei välttämättä silti ole lentäjä...
-winner-
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa kaukoliikennettä
Mene sinne kentän liepeille päivystämään, mutta vaimoksi siitä on vielä aika pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TInderistä niitä löytyy, mutta ovat ovelia, eivät kerro olevansa lentäjiä. Mutta jos kiinnostuksenkohteena on matkustelu ja työajat ovat vaihtelevia, niin voi olla, että etsimäsi mies on siinä, vaikka väittää olevansa loppuvaiheen opiskelija tai liikunnanohjaaja.
Oikeat lentäjät eivät sitä tosiaan kerro, eivät myöskään baarissa. Sillä keinolla varmistavat että nainen ei kiinnostu vain ammatin takia. Fiksua sinänsä.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi lentäjän vaimo. En ole aikaisemmin tänne kommentoinut.
Lentäjät, ainakin omani, ovat mukavia, tasapainoisia ja luotettavia ihmisiä. Täytyy olla koko paketti tasapainossa, jotta jaksaa ja pärjää. Myös isän roolissa ainakin minun mieheni ollut aivan täydellinen. Rankan työn lisäksi tykkää touhuta lasten kanssa ja kotiaskareissakin auttelee.Yksi iso miinuspuoli työssä on se, että monet juhlat ja tärkeät jutut saattavat jäädä väliin työn takia. Toivoa saa muutamia vapaapäiviä, mutta ne automaattisesti eivät toteudu. Lentoja on vuoden jokaisena päivänä, joten monet joulut esimerkiksi on mennyt hänellä työn merkeissä. Myös työvuorot tietää vasta viikkoa ennen uuden listan alkua. Tämä ainakin Finskillä. Toki tähän on jo tottunut ja hyvä liksa on tietysti kiva lisä, mutta onhan se haastavampaa perhe-elämän kannalta kuin perus 8-16 toimistoduuni tms.
Missä tapasitte?
Mä haluun merikapteeni toimitusjohtajan ja asua sen kanssa meren äärellä vanhuuspäivät.
Homoja ne on sanoi lentoemäntä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miten pääsisin eroon siitä vammasta, että nostan omia homehtuneita ketjujani ylös? -ap
Vierailija kirjoitti:
Homoja ne on sanoi lentoemäntä.
Se on katkera emo kuka tuollaista väittää. Kaikki tuon tietää ettei paikkaansa pidä
Ei sitä kyllä rahalla voi ostaa, ainakaan SIO:sta. Joka siis Suomen paras ja valtion ja Finskin omistama. Maksaa alle 20k € ja sisään pääsee kursseille 2-3 prosenttia hakijoista.