Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä joka lentää vaimosta vaimoon kuin mehiläinen kukast kukkaa. Hauskaa...
Lentäjät ovat oikeasti vastuullisia ja uskollisia. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.
Jep. Pakko olla jollakin tavalla luotettava luonne, kun vastaa satojen ihmisten hengistä päivittäin. Pettäjällä on usein moraali muutenkin löysempi ja työasiatkin tehdään vähän sinne päin. Pettäjälentäjä tuskin pystyy suoriutumaan työstään kunnolla ainakaan pitkällä ajanjaksolla. En ainakaan itse haluaisi olla sellaisen kyydissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät usein hul luja.
Yksikään hullu ei saa lentolupakirjaa. Onneksi.
Se saksalainen sai, joka lensi koneen vuorta päin. Tosin mielenterveysongelmat taisi ilmaantua vasta työn aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät usein hul luja.
Se saksalainen sai, joka lensi koneen vuorta päin. Tosin mielenterveysongelmat taisi ilmaantua vasta työn aikana.
Tuon jälkeen on menty huimasti eteenpäin lentäjien mielenterveysasioiden selvittämisessä. Tuo kauhea katastrofi muutti monia sääntöjä ja käytänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät usein hul luja.
Nykyisin seuranta on ihan eri luokkaa. Tuosta tragediasta viisastuneena. Sanoisin että nykypäivänä lentäjät ovat varsin hyvin skriinattu mielenterveydenkin suhteen.
Täällä kentällä ja odottelen raitahihoja :)
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö?
Kyllä! <3
Hävittäjälentäjät on kovia panomiehiä
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjät on kovia panomiehiä
Mä voisin huolia kuitenkin liikennelentäjän, jotta sais halpoja matkoja <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat oikeasti vastuullisia ja uskollisia. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.
Jep. Pakko olla jollakin tavalla luotettava luonne, kun vastaa satojen ihmisten hengistä päivittäin. Pettäjällä on usein moraali muutenkin löysempi ja työasiatkin tehdään vähän sinne päin. Pettäjälentäjä tuskin pystyy suoriutumaan työstään kunnolla ainakaan pitkällä ajanjaksolla. En ainakaan itse haluaisi olla sellaisen kyydissä.
En tiedä heidän parisuhde-elämästä, mutta kyllä tasapainoisia ja luotettavia ovat luonteeltaan.
Eksäni oli lentäjä, ja jollain tavalla narsistinen ja kammottavan läheisriippuvainen. Vei vihille, mutta jätin aika pian. Elämä oli sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli lentäjä, ja jollain tavalla narsistinen ja kammottavan läheisriippuvainen. Vei vihille, mutta jätin aika pian. Elämä oli sietämätöntä.
En usko pätkääkään mitä kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinassa olikin aika uskomattomia käänteitä, joita en viitsi edes kirjoittaa. Sen verran pimeä tapaus oli.
Mutta miten päädyttiin yhteen, niin ihan sattumalta nettitreffien kautta. Hän liimautuikin meikäläiseen kuin iilimato. Ero oli vaikea. Jatkoi netissä metsästystä tämän jälkeen.
Jälkeenpäin tajusin, että oli varmaan pettänytkin. Ja kertoi paljon työkavereiden seikkailuista. En koskisi enää lentäjään, kuppaista porukkaa suuri osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinassa olikin aika uskomattomia käänteitä, joita en viitsi edes kirjoittaa. Sen verran pimeä tapaus oli.
Mutta miten päädyttiin yhteen, niin ihan sattumalta nettitreffien kautta. Hän liimautuikin meikäläiseen kuin iilimato. Ero oli vaikea. Jatkoi netissä metsästystä tämän jälkeen.
Jälkeenpäin tajusin, että oli varmaan pettänytkin. Ja kertoi paljon työkavereiden seikkailuista. En koskisi enää lentäjään, kuppaista porukkaa suuri osa.
Kuppaista porukkaa? Mä luulen, että sä olet vain joku katkera, joka saanut pakit. Mä olen ollut naimisissa lentäjän kanssa kauan ja tunnen lukuisia lentäjiä puolisoineen. Tietäisin kyllä melko varmasti jos pettäminen olisi vähintäänkin varsin yleistä, mutta mitään sellaista tietoa ei ole kantautunut korviini tai silmiini. Joten älä mollaa koko ammattiryhmää, jos olet yhteen pettäjään törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö?
Kyllä! <3
Pääsitkö kontaktiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavia ja parasta puoliso- ja perheenisämatskua
En mollaakaan koko ammattiryhmää, mutta sain kyllä kuulla hyvin värikkäitä tarinoita siitä, mitä "ne muut" työreissuillaan touhuaa. Tilaisuus tekee varkaan jne.
Ikävä rikkoa ruusuinen mielikuva, mutta kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ulospäin, ja monille kulissit ovat tärkeitä.
Oli lisäksi täysi työ päästä eroon tästä läheisriippuvaisesta, joka ei eroa olisi hyväksynyt millään.
Monta kertaa totuus on tarua tai mielikuvaa ihmeellisempää. Mutta eihän sitä nyt omasta kullasta tai tutusta halua uskoa mitään pahaa tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset fantasiat sitten. Työstä suoriutuminen ei mitenkään liity siihen, onko ihmisellä pettäjän moraali vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset fantasiat sitten. Työstä suoriutuminen ei mitenkään liity siihen, onko ihmisellä pettäjän moraali vai ei.
No kyllä minusta liittyy.
Elättäjää etsitään näköjään