Joko olet valinnut vaatteet jouluaattoa varten?
Kommentit (36)
Kiva kirpparilta ostettu pitkä musta samettimekko, sen kanssa helmikorvakorut, kultaista luomiväriä ja punaista huulipunaa. Haluan olla juhlava jouluna vaikka olenkin pienituloinen🤶
Tänä vuonna vaatteiden valinta on helppoa. Omistan yhden sopivan mekon, yhdet housut ja muutaman villatakin. Kaikki lähtee mukaan joulunviettoon. Aattona pukeudun mekkoon ja punaiseen merinovillatakkiin.
Joulupäivänä meillä on tapana ulkoilla yhdessä. Pakkaspäivään on käytettävissä kasa liian suuria toppahousuja ja -takkeja, niistä pitäisi löytää pienimmät. Alennusmyyntejä odottelen.
mekko, essu ja punaiset puukengät
Munasillaan olen kuten muutenkin. Jos kylmä tulee voi laittaa tonttuhatun munien ympärille . Olut glögi ja viini lämmittää kyllä yksinäistä sydäntä .
Yöpaita ja villasukat. Yöpöydälle kerään limsat, herkut ja sukellan peiton alle katselemaan telkkaa.
Työnantaja tarjoaa joulun vaatteet. Tervetuloa yöpäivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit, toppi tai t-paita. Niillä menen koko talven kotona.
T. Reiska
Alasti aion olla.
Peräkammarinpoika
Juu, huomenna pesen lökökolitsi pöksyt, ovat sitten aattona puhtaat. Siihen asti käytän varapöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Otan tummansiniset työvaatteet
Ekhvan?
Koska olen omassa hyvässä seurassani, voin pukea ylleni ihan mitä mieleen juolahtaa. Luultavimmin puen collegehousut, villasukat, lämpimän neuleen ja aamutossut. Vaihtoehtoisesti pyjama ja paksu lämmin aamutakki, villasukat ja tohvelit.
Olen ajellu munan posliiniksi jos pääsis panemaan.
Villasukat,farkut ,pusero ja tonttulakki .
Juu. Turkoosi tunika ja tummansiniset housut. Valkoiset sukat.
Sama täällä, luonnonvalkoisena molemmat