Joko olet valinnut vaatteet jouluaattoa varten?
Kommentit (36)
Miksi pitäisi erikseen valita? Laitan mitä kaapista löytyy
Olen käyttänyt samaa joulu- ja pikkujoulumekkoa jo aika monta vuotta, klassinen pikkumusta 3/4 hihoilla.
Olen, ollaan menossa jouluksi puolison kanssa kartanohotelliin pariksi yöksi joten tarkkaan valinnut asut pienellä laukulla ajatteli selvitä.
Samat mukavat ja rumat kotivaatteet kuin muinakin päivinä, olenhan kotona yksin.
Pieruverkkarit, t-paita ja Reinot.
Harmaa neulemekko aattona, samettimekko joulupäivänä.
Kahdestaan kotona eikä tarvetta mennä mihinkään. Jouluaattona jo jouluvalmistelut ohi meillä tänä vuonna. Siis voidaan vaikka yöpuvussa olla koko päivä ja välillä ruokailla ja sitten taas lepäillä. Niin ja ruokkia kissaa välillä.
Aamutakki, hiukset ponnarilla, villasukat. Meikit levinneenä naamalla.
Joo valitsin kalsarit jouluksi sillä muuta en päälle laita. Tällä palstalla olen joulun ja juon kalsarikännit.
Olen. Minulla on tasan yksi jouluinen vaate. Siinä olen mennyt pikkujoulut, jouluaatot ym. jo varmaan viimeiset 15 vuotta. Nyt katselin sitä, että taidan hankkia ensi jouluksi uuden jouluvaatteen.
Musta pitsimekko on aattona ja joulupäivänä normivaatteet, kun ei enää juhlita ja aikuiset lapset menevät puolison vanhempien luo.
Kyllä olen miettinyt valmiiksi mekon itselle ja tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Samat mukavat ja rumat kotivaatteet kuin muinakin päivinä, olenhan kotona yksin.
Voisihan sitä itseäänkin varten laittaa nätimmän mekon päälle ja hiukset kauniisti, mietin vaan!
Katon mitä sattuu olemaan puhtaana.
Pikkarit, toppi tai t-paita. Niillä menen koko talven kotona.
Juu