Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MistĂ€ ja miten uusi kumppani? đŸ€”

Vierailija
19.12.2024 |

Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.

Olen elĂ€mĂ€ssĂ€ni ollut vĂ€hĂ€n epĂ€onnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnĂ€köistĂ€ neuvoa. 

Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jÀin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessÀ 12 vuotta.

Minusta sen verran ettĂ€ olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta. 

Koen ettÀ olen henkisesti valmis etsimÀÀn uutta kumppania, mutta mistÀ sellaista nykypÀivÀnÀ kuuluu etsiÀ? Haluaako kukaan nainen edes miestÀ jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta ÀitiÀ, vaan itselleni uutta kumppania.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.

MitĂ€ on perusasiat? 

Ihan kivannĂ€köinen, kĂ€y töissĂ€, on jotain sosiaalista elĂ€mÀÀ. 

Vierailija
22/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.

TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlĂ€ etsi mistÀÀn. Siten se osuu kohdalle. 

Vierailija
24/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.

TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.

Miks sen naisen pitĂ€isi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikĂ€ero ja sinulla on jo lapsiakin. 

Vierailija
25/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat plussaa ja vaikutat jÀrkevÀltÀ ihmiseltÀ. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystÀvÀllisiÀ ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikÀistÀsi ihmistÀ, ÀlÀ mainitse urheilullisuutta, se on nykyÀÀn kirosana, pyydÀ treffeille kÀvelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.

Kiitos tsempeistĂ€ ja neuvoista. 

Miksi urheilullisuus on nykyÀÀn kirosana?

Vierailija
26/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on mun mielestĂ€ jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitĂ€ yhtÀÀn aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissĂ€ miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiĂ€. 

Vierailija
27/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀhÀn sai vaimon lÀhtemÀÀn...?

Vierailija
28/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sen naisen pitĂ€isi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikĂ€ero ja sinulla on jo lapsiakin. 

Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.

AP

Vierailija
29/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin omanikÀisistÀ ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyÀ. EhkÀ jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellÀ on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennÀköisemmin hÀn ei haluaisi lapsia enÀÀ minun kanssani.

Vierailija
30/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.

AP

MinÀ voisin olla kiinnostunut.

T. 43-v. työtön yh-Àiti

Vierailija
31/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kuulosta ikinĂ€ hyvĂ€ltĂ€ tuo, ettĂ€ lĂ€hdetÀÀn etsimÀÀn kumppania. Eikös niitĂ€ ihmisiĂ€ kohtaa ihan normaalissa elĂ€mĂ€ssĂ€? MinĂ€ en ainakaan haluaisi miestĂ€ jolla on ns. haku pÀÀllĂ€, ja joka lĂ€hestyisi minua siksi ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillĂ€ henkilöllĂ€ itsellÀÀn ole silloin kummemmin merkitystĂ€. 

No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tĂ€rkein juttu, vaan 1. ulkonĂ€kö 2. mitĂ€ teet miehen hyvĂ€ksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessĂ€si. 

Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella. 

Lenkkipolulla? Tulisi poliisin koirapartio etsimÀÀn ahdistelijaa.

Miten kenkkipolulla lĂ€hestytÀÀn naista? 

Juostaan kiinni:

KÀyt sÀhhhh... lÀÀh... ÀÀhhh... useihhh... tÀÀllÀhhh?

Vierailija
32/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt kun olet toisella kierroksella, ÀlÀ alistu siihen rumbaan missÀ et koskaan uskalla sanoa mitÀÀn vastaan ja teet kaikkesi ollaksesi sellainen kuin nainen haluaa. Alkuun tÀmÀ toimii, mutta loppujen lopuksi johtaa eroon. Kuten sinunkin tapauksessa, nainen löytÀÀ jonkun jÀnnemmÀn.

Vierailija
33/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lataa tinderin lisÀksi bumble, hinge, facebook dating, okcupid

Vierailija
34/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on mun mielestĂ€ jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitĂ€ yhtÀÀn aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissĂ€ miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiĂ€. 

No kokemuksesta voin sanoa. PÀÀtin, ettĂ€ "ei kiitos" miehille, ei ikinĂ€ enÀÀ. Ja niin se sattui kohdalle yhdellĂ€ lomareissulla. NĂ€itĂ€ tarinoita on aika paljon. 

Vierailija
35/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Baarista nainen on aina löytynyt. MinÀkin löysin baarista.

Vierailija
36/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin mies voi löytÀÀ kumppanin vaikka olisikin lapsia. Ainakaan minua (lapseton nainen) ei haittaisi, jos mies tosiaan ei olisi etsimÀssÀ lapsille Àitihahmoa. Aika usein isimiehet ovat juuri parasta kumppanimatskua.

Deittisovelluksia minÀkin suosittelisin. Jos olet parisuhdetta hakemassa, voin melkein luvata ettÀ kiinnostuneita riittÀÀ. Suurin osa miehistÀ etsii noissa pelkÀstÀÀn kevytsuhteita joten parisuhdetta hakevat erottuvat edukseen.

Kiitos rohkaisevasta kommentista, tÀstÀ tuli vÀhÀn parempi fiilis :)

YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€ tĂ€ysin etten voi, enkĂ€ halua vaatia kumppanilta, ettĂ€ hĂ€n kasvattaisi minun lapsiani. Tietysti jos hĂ€n haluaa ottaa osaa, se on eri asia. 

Itse en ole mikÀÀn kevytsuhde ihminen, haluan tuntea yhteyttÀ siihen ihmiseen ja elÀÀ hÀnen kanssaan, arjen jakaminen ja sen pienet asiat ovat minulle tÀrkeitÀ.

Vierailija
37/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€mĂ€ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettĂ€ jos mÀÀritĂ€t nĂ€in: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreĂ€ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiĂ€ ja tahtotiloja.  

Vierailija
38/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀhÀn sai vaimon lÀhtemÀÀn...?

Ihan kai asiallinen kysymys. 

Vaimoni siis ihastui työkaveriinsa eikĂ€ halunnut jatkaa minun kanssani. Se, ettĂ€ miksen riittĂ€nyt niin en tiedĂ€. En ole ainakaan mikÀÀn juopottelia, enkĂ€ naistenhakkaaja. En vĂ€itĂ€ ettĂ€ olisin tĂ€ydellinen, mutta olen hyvĂ€ ihminen. 

AP

Vierailija
39/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin omanikÀisistÀ ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyÀ. EhkÀ jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellÀ on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennÀköisemmin hÀn ei haluaisi lapsia enÀÀ minun kanssani.

Olen samaa mieltÀ kanssasi, ei tÀssÀ mitÀÀn tietyn ikÀistÀ ihmistÀ haeta, sellaista vain joka sopii itselle ja sellainen joka haluaisi minun kanssani jakaa tÀtÀ elÀmÀÀ.

Lapsista olen neutraali, ei ole mikÀÀn pakko saada lisÀÀ, mutta jos joku yhden esimerkiksi haluaa niin en pitÀisi sitÀ pahana.

AP

Vierailija
40/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.

Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kolme seitsemÀn