MistĂ€ ja miten uusi kumppani? đ€
Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.
Olen elÀmÀssÀni ollut vÀhÀn epÀonnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnÀköistÀ neuvoa.
Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jÀin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessÀ 12 vuotta.
Minusta sen verran ettÀ olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta.
Koen ettÀ olen henkisesti valmis etsimÀÀn uutta kumppania, mutta mistÀ sellaista nykypÀivÀnÀ kuuluu etsiÀ? Haluaako kukaan nainen edes miestÀ jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta ÀitiÀ, vaan itselleni uutta kumppania.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.
ĂlĂ€ etsi mistÀÀn. Siten se osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.
Miks sen naisen pitÀisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikÀero ja sinulla on jo lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat plussaa ja vaikutat jÀrkevÀltÀ ihmiseltÀ. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystÀvÀllisiÀ ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikÀistÀsi ihmistÀ, ÀlÀ mainitse urheilullisuutta, se on nykyÀÀn kirosana, pyydÀ treffeille kÀvelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.
Kiitos tsempeistÀ ja neuvoista.
Miksi urheilullisuus on nykyÀÀn kirosana?
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mun mielestÀ jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitÀ yhtÀÀn aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissÀ miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiÀ.
MikÀhÀn sai vaimon lÀhtemÀÀn...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sen naisen pitÀisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikÀero ja sinulla on jo lapsiakin.
Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin omanikÀisistÀ ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyÀ. EhkÀ jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellÀ on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennÀköisemmin hÀn ei haluaisi lapsia enÀÀ minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
MinÀ voisin olla kiinnostunut.
T. 43-v. työtön yh-Àiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kuulosta ikinÀ hyvÀltÀ tuo, ettÀ lÀhdetÀÀn etsimÀÀn kumppania. Eikös niitÀ ihmisiÀ kohtaa ihan normaalissa elÀmÀssÀ? MinÀ en ainakaan haluaisi miestÀ jolla on ns. haku pÀÀllÀ, ja joka lÀhestyisi minua siksi ettÀ hÀnellÀ on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillÀ henkilöllÀ itsellÀÀn ole silloin kummemmin merkitystÀ.
No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tÀrkein juttu, vaan 1. ulkonÀkö 2. mitÀ teet miehen hyvÀksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessÀsi.
Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella.
Lenkkipolulla? Tulisi poliisin koirapartio etsimÀÀn ahdistelijaa.
Miten kenkkipolulla lÀhestytÀÀn naista?
Juostaan kiinni:
KÀyt sÀhhhh... lÀÀh... ÀÀhhh... useihhh... tÀÀllÀhhh?
Nyt kun olet toisella kierroksella, ÀlÀ alistu siihen rumbaan missÀ et koskaan uskalla sanoa mitÀÀn vastaan ja teet kaikkesi ollaksesi sellainen kuin nainen haluaa. Alkuun tÀmÀ toimii, mutta loppujen lopuksi johtaa eroon. Kuten sinunkin tapauksessa, nainen löytÀÀ jonkun jÀnnemmÀn.
Lataa tinderin lisÀksi bumble, hinge, facebook dating, okcupid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on mun mielestÀ jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitÀ yhtÀÀn aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissÀ miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiÀ.
No kokemuksesta voin sanoa. PÀÀtin, ettÀ "ei kiitos" miehille, ei ikinÀ enÀÀ. Ja niin se sattui kohdalle yhdellÀ lomareissulla. NÀitÀ tarinoita on aika paljon.
Baarista nainen on aina löytynyt. MinÀkin löysin baarista.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin mies voi löytÀÀ kumppanin vaikka olisikin lapsia. Ainakaan minua (lapseton nainen) ei haittaisi, jos mies tosiaan ei olisi etsimÀssÀ lapsille Àitihahmoa. Aika usein isimiehet ovat juuri parasta kumppanimatskua.
Deittisovelluksia minÀkin suosittelisin. Jos olet parisuhdetta hakemassa, voin melkein luvata ettÀ kiinnostuneita riittÀÀ. Suurin osa miehistÀ etsii noissa pelkÀstÀÀn kevytsuhteita joten parisuhdetta hakevat erottuvat edukseen.
Kiitos rohkaisevasta kommentista, tÀstÀ tuli vÀhÀn parempi fiilis :)
YmmÀrrÀn kyllÀ tÀysin etten voi, enkÀ halua vaatia kumppanilta, ettÀ hÀn kasvattaisi minun lapsiani. Tietysti jos hÀn haluaa ottaa osaa, se on eri asia.
Itse en ole mikÀÀn kevytsuhde ihminen, haluan tuntea yhteyttÀ siihen ihmiseen ja elÀÀ hÀnen kanssaan, arjen jakaminen ja sen pienet asiat ovat minulle tÀrkeitÀ.
NÀmÀ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettÀ jos mÀÀritÀt nÀin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreÀ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiÀ ja tahtotiloja.
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn sai vaimon lÀhtemÀÀn...?
Ihan kai asiallinen kysymys.
Vaimoni siis ihastui työkaveriinsa eikÀ halunnut jatkaa minun kanssani. Se, ettÀ miksen riittÀnyt niin en tiedÀ. En ole ainakaan mikÀÀn juopottelia, enkÀ naistenhakkaaja. En vÀitÀ ettÀ olisin tÀydellinen, mutta olen hyvÀ ihminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin omanikÀisistÀ ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyÀ. EhkÀ jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellÀ on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennÀköisemmin hÀn ei haluaisi lapsia enÀÀ minun kanssani.
Olen samaa mieltÀ kanssasi, ei tÀssÀ mitÀÀn tietyn ikÀistÀ ihmistÀ haeta, sellaista vain joka sopii itselle ja sellainen joka haluaisi minun kanssani jakaa tÀtÀ elÀmÀÀ.
Lapsista olen neutraali, ei ole mikÀÀn pakko saada lisÀÀ, mutta jos joku yhden esimerkiksi haluaa niin en pitÀisi sitÀ pahana.
AP
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan kivannÀköinen, kÀy töissÀ, on jotain sosiaalista elÀmÀÀ.