Mistä ja miten uusi kumppani? 🤔
Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.
Olen elämässäni ollut vähän epäonnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnäköistä neuvoa.
Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jäin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta.
Minusta sen verran että olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta.
Koen että olen henkisesti valmis etsimään uutta kumppania, mutta mistä sellaista nykypäivänä kuuluu etsiä? Haluaako kukaan nainen edes miestä jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta äitiä, vaan itselleni uutta kumppania.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vähän vanhemmasta ikäluokasta. Nuorten naisten silmissä tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
Tätä itsekin pelkään aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvä jamppa, enkä haluaisi olla tässä tilanteessa missä olen.
Älä etsi mistään. Siten se osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vähän vanhemmasta ikäluokasta. Nuorten naisten silmissä tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
Tätä itsekin pelkään aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvä jamppa, enkä haluaisi olla tässä tilanteessa missä olen.
Miks sen naisen pitäisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikäero ja sinulla on jo lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat plussaa ja vaikutat järkevältä ihmiseltä. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystävällisiä ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikäistäsi ihmistä, älä mainitse urheilullisuutta, se on nykyään kirosana, pyydä treffeille kävelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.
Kiitos tsempeistä ja neuvoista.
Miksi urheilullisuus on nykyään kirosana?
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitä yhtään aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissä miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiä.
Mikähän sai vaimon lähtemään...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sen naisen pitäisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikäero ja sinulla on jo lapsiakin.
Ihan hyvä pointti kyllä, eihän sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin omanikäisistä ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyä. Ehkä jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellä on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennäköisemmin hän ei haluaisi lapsia enää minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pointti kyllä, eihän sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
Minä voisin olla kiinnostunut.
T. 43-v. työtön yh-äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kuulosta ikinä hyvältä tuo, että lähdetään etsimään kumppania. Eikös niitä ihmisiä kohtaa ihan normaalissa elämässä? Minä en ainakaan haluaisi miestä jolla on ns. haku päällä, ja joka lähestyisi minua siksi että hänellä on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillä henkilöllä itsellään ole silloin kummemmin merkitystä.
No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tärkein juttu, vaan 1. ulkonäkö 2. mitä teet miehen hyväksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessäsi.
Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella.
Lenkkipolulla? Tulisi poliisin koirapartio etsimään ahdistelijaa.
Miten kenkkipolulla lähestytään naista?
Juostaan kiinni:
Käyt sähhhh... lääh... äähhh... useihhh... täällähhh?
Nyt kun olet toisella kierroksella, älä alistu siihen rumbaan missä et koskaan uskalla sanoa mitään vastaan ja teet kaikkesi ollaksesi sellainen kuin nainen haluaa. Alkuun tämä toimii, mutta loppujen lopuksi johtaa eroon. Kuten sinunkin tapauksessa, nainen löytää jonkun jännemmän.
Lataa tinderin lisäksi bumble, hinge, facebook dating, okcupid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä jotenkin hassu kommentti, jota olen kuullut ennenkin. Miten se voi osua kohdalle jossei sitä yhtään aktiivisesti etsi? Olen kuitenkin töissä miesvaltaisella alalla ja harrastuksissakin on isoin osa miehiä.
No kokemuksesta voin sanoa. Päätin, että "ei kiitos" miehille, ei ikinä enää. Ja niin se sattui kohdalle yhdellä lomareissulla. Näitä tarinoita on aika paljon.
Baarista nainen on aina löytynyt. Minäkin löysin baarista.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin mies voi löytää kumppanin vaikka olisikin lapsia. Ainakaan minua (lapseton nainen) ei haittaisi, jos mies tosiaan ei olisi etsimässä lapsille äitihahmoa. Aika usein isimiehet ovat juuri parasta kumppanimatskua.
Deittisovelluksia minäkin suosittelisin. Jos olet parisuhdetta hakemassa, voin melkein luvata että kiinnostuneita riittää. Suurin osa miehistä etsii noissa pelkästään kevytsuhteita joten parisuhdetta hakevat erottuvat edukseen.
Kiitos rohkaisevasta kommentista, tästä tuli vähän parempi fiilis :)
Ymmärrän kyllä täysin etten voi, enkä halua vaatia kumppanilta, että hän kasvattaisi minun lapsiani. Tietysti jos hän haluaa ottaa osaa, se on eri asia.
Itse en ole mikään kevytsuhde ihminen, haluan tuntea yhteyttä siihen ihmiseen ja elää hänen kanssaan, arjen jakaminen ja sen pienet asiat ovat minulle tärkeitä.
Nämä kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, että jos määrität näin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreä introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitään määrityksiä ja tahtotiloja.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sai vaimon lähtemään...?
Ihan kai asiallinen kysymys.
Vaimoni siis ihastui työkaveriinsa eikä halunnut jatkaa minun kanssani. Se, että miksen riittänyt niin en tiedä. En ole ainakaan mikään juopottelia, enkä naistenhakkaaja. En väitä että olisin täydellinen, mutta olen hyvä ihminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin omanikäisistä ja muutaman vuoden nuoremmistakin voi löytyä. Ehkä jos jotain 20-vuotiasta etsii, voi olla haastavaa. Olen 30 ja minulle on ok jos miehellä on lapsia. Se olisi jopa plussaa koska silloin todennäköisemmin hän ei haluaisi lapsia enää minun kanssani.
Olen samaa mieltä kanssasi, ei tässä mitään tietyn ikäistä ihmistä haeta, sellaista vain joka sopii itselle ja sellainen joka haluaisi minun kanssani jakaa tätä elämää.
Lapsista olen neutraali, ei ole mikään pakko saada lisää, mutta jos joku yhden esimerkiksi haluaa niin en pitäisi sitä pahana.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 31-vuotias mies löytää helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iässä alkaa miesten markkinat sitä mukaa kun naisten epätoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenä lapsettomana sinkkuna en olisi miestä ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkä muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan kivannäköinen, käy töissä, on jotain sosiaalista elämää.