Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja miten uusi kumppani? 🤔

Vierailija
19.12.2024 |

Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.

Olen elämässäni ollut vähän epäonnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnäköistä neuvoa. 

Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jäin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta.

Minusta sen verran että olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta. 

Koen että olen henkisesti valmis etsimään uutta kumppania, mutta mistä sellaista nykypäivänä kuuluu etsiä? Haluaako kukaan nainen edes miestä jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta äitiä, vaan itselleni uutta kumppania.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja muut sivellukset. Chanssi on pieni muttei ihan nolla

Vierailija
2/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sunlaisia naisia. Tai joku erilainen mutta sopiva. Missä koet hyvää värähtelyä, että missä toisen kohtaisi. Onko joku kiinnostus mikä yhdistää somessa, livenä, messut, luento, matka, projekti, joku. Onko arvomaailma samaan suuntaan. Luulen että baari tai tinder ei toimi kaikille ollenkaan. Vaikka tapansa kullakin etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiset lapset? Opettele vaikka tanssimaan niin löydät kursseilta ja lavoilta helposti seuraa ? Osallistu lasten kanssa kerhoihin ja tapahtumiin missä voit tavata vaikka kivan yh äidin, tee hakuprofiili vaikka treffisivustolle, vaihtoehtoja on useita , mene lasten kanssa leikkipuistoon  ja juttele rohkeasti muille. 

Vierailija
4/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten ystävien / tuttujen kautta

Vierailija
5/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulosta ikinä hyvältä tuo, että lähdetään etsimään kumppania. Eikös niitä ihmisiä kohtaa ihan normaalissa elämässä? Minä en ainakaan haluaisi miestä jolla on ns. haku päällä, ja joka lähestyisi minua siksi että hänellä on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillä henkilöllä itsellään ole silloin kummemmin merkitystä. 

Vierailija
6/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kuulosta ikinä hyvältä tuo, että lähdetään etsimään kumppania. Eikös niitä ihmisiä kohtaa ihan normaalissa elämässä? Minä en ainakaan haluaisi miestä jolla on ns. haku päällä, ja joka lähestyisi minua siksi että hänellä on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillä henkilöllä itsellään ole silloin kummemmin merkitystä. 

No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tärkein juttu, vaan 1. ulkonäkö 2. mitä teet miehen hyväksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessäsi. 

Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella. 

Vierailija
7/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Tinder sitten on ladattava.

Vierailija
8/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minusta tuo kuulostaa oudolta, että lähtökohtana on "haluan löytää naisen", kun sen pitäisi mennä niin, että "tapasin ihmisen, jonka kanssa haluan jakaa elämäni". Ap:lle kelpaa kuka vaan?

Vierailija
9/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 31-vuotias mies löytää helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iässä alkaa miesten markkinat sitä mukaa kun naisten epätoivo kasvaa.

Vierailija
10/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tärkein juttu, vaan 1. ulkonäkö 2. mitä teet miehen hyväksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessäsi. 

Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella. 

Lenkkipolulla? Tulisi poliisin koirapartio etsimään ahdistelijaa.

Vierailija
11/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on sunlaisia naisia. Tai joku erilainen mutta sopiva. Missä koet hyvää värähtelyä, että missä toisen kohtaisi. Onko joku kiinnostus mikä yhdistää somessa, livenä, messut, luento, matka, projekti, joku. Onko arvomaailma samaan suuntaan. Luulen että baari tai tinder ei toimi kaikille ollenkaan. Vaikka tapansa kullakin etsiä.

No tätä itsekin mietin että missä voisi olla muunlaisia naisia. En oikein tiedä, baarista en usko saavani, kunnen oikein osaa sitä baarissa iskemistä. Mutta hyviä ehdotuksia kuitenkin kaikki.

Vierailija
12/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja muut sivellukset. Chanssi on pieni muttei ihan nolla

Ainoa nykyään kysymykseen tuleva vaihtoehto! Tosin Tinder tuskin on paras, koska siellä on niin vähän naisia.

Vierailija
13/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa vähän vanhemmasta ikäluokasta. Nuorten naisten silmissä tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.

Vierailija
14/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäiset lapset? Opettele vaikka tanssimaan niin löydät kursseilta ja lavoilta helposti seuraa ? Osallistu lasten kanssa kerhoihin ja tapahtumiin missä voit tavata vaikka kivan yh äidin, tee hakuprofiili vaikka treffisivustolle, vaihtoehtoja on useita , mene lasten kanssa leikkipuistoon  ja juttele rohkeasti muille. 

Kolme ja viisi vuotiaat lapset. Olen kyllä tuota tanssimista miettinyt, se voisi olla ihan hauskaa. Tietysti itsensä pakottaminen muiden päälle on vähän tyhmää puuhaa.

AP 

Vierailija
15/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kai sinun pointtisi, mutta miten minä sen kumppanin löydän muutakuin hakemalla? Tuskin hän minun syliini taivaalta tippuu? 

Vierailija
16/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minusta tuo kuulostaa oudolta, että lähtökohtana on "haluan löytää naisen", kun sen pitäisi mennä niin, että "tapasin ihmisen, jonka kanssa haluan jakaa elämäni". Ap:lle kelpaa kuka vaan?

No ei tietenkään kelpaa kuka vaan, mutta miten minä sen kumppanin löytäisin, muuta kuin etsimällä? Tai miten löydän sen ihmisen jonka kanssa haluan jakaa elämäni? Ei ainakaan niin että istun yksin sohvalla kotona.

Vierailija
17/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mies voi löytää kumppanin vaikka olisikin lapsia. Ainakaan minua (lapseton nainen) ei haittaisi, jos mies tosiaan ei olisi etsimässä lapsille äitihahmoa. Aika usein isimiehet ovat juuri parasta kumppanimatskua.

Deittisovelluksia minäkin suosittelisin. Jos olet parisuhdetta hakemassa, voin melkein luvata että kiinnostuneita riittää. Suurin osa miehistä etsii noissa pelkästään kevytsuhteita joten parisuhdetta hakevat erottuvat edukseen.

Vierailija
18/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat että siität heille lapsen ja maksat elareita.

Vierailija
19/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 31-vuotias mies löytää helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iässä alkaa miesten markkinat sitä mukaa kun naisten epätoivo kasvaa.

Mitä on perusasiat? 

Vierailija
20/57 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat plussaa ja vaikutat järkevältä ihmiseltä. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystävällisiä ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikäistäsi ihmistä, älä mainitse urheilullisuutta, se on nykyään kirosana, pyydä treffeille kävelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi