Mistä ja miten uusi kumppani? 🤔
Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.
Olen elämässäni ollut vähän epäonnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnäköistä neuvoa.
Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jäin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta.
Minusta sen verran että olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta.
Koen että olen henkisesti valmis etsimään uutta kumppania, mutta mistä sellaista nykypäivänä kuuluu etsiä? Haluaako kukaan nainen edes miestä jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta äitiä, vaan itselleni uutta kumppania.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 31-vuotias mies löytää helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iässä alkaa miesten markkinat sitä mukaa kun naisten epätoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenä lapsettomana sinkkuna en olisi miestä ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkä muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko että joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidä lapsista?
Sieltä tapahtumia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, että jos määrität näin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreä introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitään määrityksiä ja tahtotiloja.
En vain usko että mahdollinen kumppani lävähtää eteen ilman mitään. Olisihan se kiva.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 31-vuotias mies löytää helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iässä alkaa miesten markkinat sitä mukaa kun naisten epätoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenä lapsettomana sinkkuna en olisi miestä ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkä muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko että joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidä lapsista?
Halusin ydinperheen, enkä kaipaa kuvioon entistä eukkoa. Lapsissa ei vikaa, mutta kun itse halusin pari, niin jo valmiiksi tehtyjen lasten kanssa määrä olisi kasvanut liian suureksi. Kolmekymppisissä on vielä kivoja lapsettomiakin miehiä.
Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti että sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemään lisää lapsia tulevaisuudessa. Tämä jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikäisiäsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisää lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellä 40v rajoilla jotka eivät ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.
Lapsettomana mahdollisuudet kumppanin löytämiseen on huomattavasti paremmat ikäluokassasi. Ei se silti este ole kaikille. Kannattaa rehellisesti kertoa lapsista ja siitä haluaako niitä jatkossa, niin säästyy kaikkien aikaa, varsinkin jos etsit vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kuulosta ikinä hyvältä tuo, että lähdetään etsimään kumppania. Eikös niitä ihmisiä kohtaa ihan normaalissa elämässä? Minä en ainakaan haluaisi miestä jolla on ns. haku päällä, ja joka lähestyisi minua siksi että hänellä on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillä henkilöllä itsellään ole silloin kummemmin merkitystä.
No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tärkein juttu, vaan 1. ulkonäkö 2. mitä teet miehen hyväksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessäsi.
Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella.
Ei, vaan nimenomaan se määrätietoinen kumppanin etsijä viisveisaa usein myös ulkonäkötoiveistaan ja siitä tuntuuko toinen naiselta lainkaan. Sitten kuolataan muita naisia ja kohdellaan kumppania kaltoin, kun oma nainen on otettu vain kodinkoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, että jos määrität näin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreä introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitään määrityksiä ja tahtotiloja.
En vain usko että mahdollinen kumppani lävähtää eteen ilman mitään. Olisihan se kiva.
AP
No toivotaan, että jostain osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti että sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemään lisää lapsia tulevaisuudessa. Tämä jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikäisiäsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisää lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellä 40v rajoilla jotka eivät ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.
Hankala tuo, kun en tiedä haluanko lisää lapsia vai en. Toisaalta ei minua lapset haittaa, mutta minulla on jo kaksi.
Kukaan fiksu n ei lähde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lähti.
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäisessä tapauksessa voi löytää nuorempiakin jotka eivät halua lapsia. Suurin osa ehkä naisia joilla on myös jo lapsia mutta voi siellä olla jokunen lapsetonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat plussaa ja vaikutat järkevältä ihmiseltä. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystävällisiä ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikäistäsi ihmistä, älä mainitse urheilullisuutta, se on nykyään kirosana, pyydä treffeille kävelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.
Kiitos tsempeistä ja neuvoista.
Miksi urheilullisuus on nykyään kirosana?
Urheilullisuus on kirosana vain sellaisille ihmisille, jotka ovat itse rapakunnossa.
Mene baariin ja iske joku Minna 50+ arkea jakamaan eli tekemään kotityöt ja huoletimaan pennuistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vähän vanhemmasta ikäluokasta. Nuorten naisten silmissä tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
Tätä itsekin pelkään aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvä jamppa, enkä haluaisi olla tässä tilanteessa missä olen.
Miks sen naisen pitäisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikäero ja sinulla on jo lapsiakin.
Ihan hyvä pointti kyllä, eihän sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
Minä voisin olla kiinnostunut.
T. 43-v. työtön yh-äiti
Ei kelpaa ap:lle, eikä kyllä muillekaan normaaleille miehille. Keskity saamaan elämäsi kuntoon ja lapsesi aikuisiksi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan fiksu n ei lähde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lähti.
Voihan tuo olla ja se itseänikin vähän huolettaa.
Akka lähti, koska rakastui työkaveriinsa.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Joo, olen kyllä oppinut kantapään kautta muutaman läksyn tässä vuoden aikana.