Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MistĂ€ ja miten uusi kumppani? đŸ€”

Vierailija
19.12.2024 |

Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.

Olen elĂ€mĂ€ssĂ€ni ollut vĂ€hĂ€n epĂ€onnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnĂ€köistĂ€ neuvoa. 

Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jÀin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessÀ 12 vuotta.

Minusta sen verran ettĂ€ olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta. 

Koen ettÀ olen henkisesti valmis etsimÀÀn uutta kumppania, mutta mistÀ sellaista nykypÀivÀnÀ kuuluu etsiÀ? Haluaako kukaan nainen edes miestÀ jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta ÀitiÀ, vaan itselleni uutta kumppania.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet toisella kierroksella, ÀlÀ alistu siihen rumbaan missÀ et koskaan uskalla sanoa mitÀÀn vastaan ja teet kaikkesi ollaksesi sellainen kuin nainen haluaa. Alkuun tÀmÀ toimii, mutta loppujen lopuksi johtaa eroon. Kuten sinunkin tapauksessa, nainen löytÀÀ jonkun jÀnnemmÀn.

Joo, olen kyllĂ€ oppinut kantapÀÀn kautta muutaman lĂ€ksyn tĂ€ssĂ€ vuoden aikana. 

Vierailija
42/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.

Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.

Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko ettÀ joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidÀ lapsista?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

www.sinkkutapahtumat.fi

SieltÀ tapahtumia löytyy.

Vierailija
44/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€mĂ€ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettĂ€ jos mÀÀritĂ€t nĂ€in: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreĂ€ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiĂ€ ja tahtotiloja.  

En vain usko ettÀ mahdollinen kumppani lÀvÀhtÀÀ eteen ilman mitÀÀn. Olisihan se kiva.

AP

Vierailija
45/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.

Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.

Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko ettÀ joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidÀ lapsista?

Halusin ydinperheen, enkÀ kaipaa kuvioon entistÀ eukkoa. Lapsissa ei vikaa, mutta kun itse halusin pari, niin jo valmiiksi tehtyjen lasten kanssa mÀÀrÀ olisi kasvanut liian suureksi. KolmekymppisissÀ on vielÀ kivoja lapsettomiakin miehiÀ.

Vierailija
46/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti ettÀ sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemÀÀn lisÀÀ lapsia tulevaisuudessa. TÀmÀ jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikÀisiÀsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisÀÀ lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellÀ 40v rajoilla jotka eivÀt ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.

Vierailija
47/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsettomana mahdollisuudet kumppanin löytÀmiseen on huomattavasti paremmat ikÀluokassasi. Ei se silti este ole kaikille. Kannattaa rehellisesti kertoa lapsista ja siitÀ haluaako niitÀ jatkossa, niin sÀÀstyy kaikkien aikaa, varsinkin jos etsit vakavaa suhdetta.

Vierailija
48/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kuulosta ikinĂ€ hyvĂ€ltĂ€ tuo, ettĂ€ lĂ€hdetÀÀn etsimÀÀn kumppania. Eikös niitĂ€ ihmisiĂ€ kohtaa ihan normaalissa elĂ€mĂ€ssĂ€? MinĂ€ en ainakaan haluaisi miestĂ€ jolla on ns. haku pÀÀllĂ€, ja joka lĂ€hestyisi minua siksi ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillĂ€ henkilöllĂ€ itsellÀÀn ole silloin kummemmin merkitystĂ€. 

No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tĂ€rkein juttu, vaan 1. ulkonĂ€kö 2. mitĂ€ teet miehen hyvĂ€ksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessĂ€si. 

Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella. 

Ei, vaan nimenomaan se mÀÀrĂ€tietoinen kumppanin etsijĂ€ viisveisaa usein myös ulkonĂ€kötoiveistaan ja siitĂ€ tuntuuko toinen naiselta lainkaan. Sitten kuolataan muita naisia ja kohdellaan kumppania kaltoin, kun oma nainen on otettu vain kodinkoneeksi. 

Vierailija
49/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€mĂ€ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettĂ€ jos mÀÀritĂ€t nĂ€in: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreĂ€ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiĂ€ ja tahtotiloja.  

En vain usko ettÀ mahdollinen kumppani lÀvÀhtÀÀ eteen ilman mitÀÀn. Olisihan se kiva.

AP

No toivotaan, ettĂ€ jostain osuu kohdalle. 

Vierailija
50/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti ettÀ sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemÀÀn lisÀÀ lapsia tulevaisuudessa. TÀmÀ jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikÀisiÀsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisÀÀ lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellÀ 40v rajoilla jotka eivÀt ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.

Hankala tuo, kun en tiedÀ haluanko lisÀÀ lapsia vai en. Toisaalta ei minua lapset haittaa, mutta minulla on jo kaksi.

Vierailija
51/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kukaan fiksu n ei lÀhde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lÀhti.

Vierailija
52/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀlkimmÀisessÀ tapauksessa voi löytÀÀ nuorempiakin jotka eivÀt halua lapsia. Suurin osa ehkÀ naisia joilla on myös jo lapsia mutta voi siellÀ olla jokunen lapsetonkin.

Vierailija
53/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat plussaa ja vaikutat jÀrkevÀltÀ ihmiseltÀ. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystÀvÀllisiÀ ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikÀistÀsi ihmistÀ, ÀlÀ mainitse urheilullisuutta, se on nykyÀÀn kirosana, pyydÀ treffeille kÀvelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.

Kiitos tsempeistĂ€ ja neuvoista. 

Miksi urheilullisuus on nykyÀÀn kirosana?

Urheilullisuus on kirosana vain sellaisille ihmisille, jotka ovat itse rapakunnossa.

Vierailija
54/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mene baariin ja iske joku Minna 50+ arkea jakamaan eli tekemÀÀn kotityöt ja huoletimaan pennuistasi.

Vierailija
55/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.

TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.

Miks sen naisen pitĂ€isi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikĂ€ero ja sinulla on jo lapsiakin. 

Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.

AP

MinÀ voisin olla kiinnostunut.

T. 43-v. työtön yh-Àiti

Ei kelpaa ap:lle, eikÀ kyllÀ muillekaan normaaleille miehille. Keskity saamaan elÀmÀsi kuntoon ja lapsesi aikuisiksi ensin.

Vierailija
56/57 |
19.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan fiksu n ei lÀhde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lÀhti.

Voihan tuo olla ja se itseĂ€nikin vĂ€hĂ€n huolettaa. 

Akka lĂ€hti, koska rakastui työkaveriinsa. 

Vierailija
57/57 |
04.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀ deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pÀÀsee kÀyttÀmÀÀn ilmaiseksi.TÀysjÀsenyys ei ole ehkÀ ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn neljÀ kolme