MistĂ€ ja miten uusi kumppani? đ€
Otetaan uusi yritys, kun tuo vanha hautautui.
Olen elÀmÀssÀni ollut vÀhÀn epÀonnisessa tilanteessa ja tarvitsisin jonkinnÀköistÀ neuvoa.
Vuosi sitten vaimoni vaihtoi minut toiseen mieheen lennosta ja jÀin sinkkumieheksi. Olin vaimoni kanssa yhdessÀ 12 vuotta.
Minusta sen verran ettÀ olen 31-vuotias mies ja minulla on kaksi lasta.
Koen ettÀ olen henkisesti valmis etsimÀÀn uutta kumppania, mutta mistÀ sellaista nykypÀivÀnÀ kuuluu etsiÀ? Haluaako kukaan nainen edes miestÀ jolla on jo lapsia? En etsi lapsilleni uutta ÀitiÀ, vaan itselleni uutta kumppania.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko ettÀ joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidÀ lapsista?
SieltÀ tapahtumia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettÀ jos mÀÀritÀt nÀin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreÀ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiÀ ja tahtotiloja.
En vain usko ettÀ mahdollinen kumppani lÀvÀhtÀÀ eteen ilman mitÀÀn. Olisihan se kiva.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ 31-vuotias mies löytÀÀ helposti kumppanin kun on perusasiat kunnossa. Tuossa iÀssÀ alkaa miesten markkinat sitÀ mukaa kun naisten epÀtoivo kasvaa.
Itse joskus kolmekymppisenÀ lapsettomana sinkkuna en olisi miestÀ ottanut, jolla jo lapsia on, mutta ehkÀ muille eronneille, joilla lapsia on, kelpaa.
Ihan uteliaisuutta, miksi et? Jos mies olisi muuten sinun mieleesi? Koetko ettÀ joutuisit kasvattamaan lapsia vasten tahtoasi, vai etkö vain pidÀ lapsista?
Halusin ydinperheen, enkÀ kaipaa kuvioon entistÀ eukkoa. Lapsissa ei vikaa, mutta kun itse halusin pari, niin jo valmiiksi tehtyjen lasten kanssa mÀÀrÀ olisi kasvanut liian suureksi. KolmekymppisissÀ on vielÀ kivoja lapsettomiakin miehiÀ.
Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti ettÀ sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemÀÀn lisÀÀ lapsia tulevaisuudessa. TÀmÀ jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikÀisiÀsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisÀÀ lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellÀ 40v rajoilla jotka eivÀt ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.
Lapsettomana mahdollisuudet kumppanin löytÀmiseen on huomattavasti paremmat ikÀluokassasi. Ei se silti este ole kaikille. Kannattaa rehellisesti kertoa lapsista ja siitÀ haluaako niitÀ jatkossa, niin sÀÀstyy kaikkien aikaa, varsinkin jos etsit vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kuulosta ikinÀ hyvÀltÀ tuo, ettÀ lÀhdetÀÀn etsimÀÀn kumppania. Eikös niitÀ ihmisiÀ kohtaa ihan normaalissa elÀmÀssÀ? MinÀ en ainakaan haluaisi miestÀ jolla on ns. haku pÀÀllÀ, ja joka lÀhestyisi minua siksi ettÀ hÀnellÀ on kumppanin paikka auki. Tuntuu, ettei sillÀ henkilöllÀ itsellÀÀn ole silloin kummemmin merkitystÀ.
No vaikka kohtaisit sen miehesi jossain lenkkipolulla, niin ei sun persoona oo sille se tÀrkein juttu, vaan 1. ulkonÀkö 2. mitÀ teet miehen hyvÀksi fyysisesti ja psyykkisesti 3. et nalkuta noita em asioita tehdessÀsi.
Sama tilanne se on, vaikka etsisi tarkoituksella.
Ei, vaan nimenomaan se mÀÀrÀtietoinen kumppanin etsijÀ viisveisaa usein myös ulkonÀkötoiveistaan ja siitÀ tuntuuko toinen naiselta lainkaan. Sitten kuolataan muita naisia ja kohdellaan kumppania kaltoin, kun oma nainen on otettu vain kodinkoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ kriteerit puolisolle on aika hauskoja. Voin sanoa, ettÀ jos mÀÀritÀt nÀin: 40 v. hoikka, sosiaalinen... tms. Varmasti rakastut 50 v. , pyöreÀ introvertti. Kunpa ihmiset rentoutuisivat, ja luottaisivat sattumiin ja kohtaloihin. Ilman mitÀÀn mÀÀrityksiÀ ja tahtotiloja.
En vain usko ettÀ mahdollinen kumppani lÀvÀhtÀÀ eteen ilman mitÀÀn. Olisihan se kiva.
AP
No toivotaan, ettÀ jostain osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Teet Tinderiin profiilin jossa kerrot avoimesti ettÀ sulla on ne lapset. Sitten kerrot haluatko/oletko valmis tekemÀÀn lisÀÀ lapsia tulevaisuudessa. TÀmÀ jakaa sun treffikumppanit sitten niihin jotka ovat ikÀisiÀsi jotka haluavat lapsia tulevaisuudessa tai jos et halua lisÀÀ lapsia niin sitten treffikumppanit saattavat olla siellÀ 40v rajoilla jotka eivÀt ole halunneet lapsia/saaneet lapsia tai joilla juna jo meni. Tuo lapsiasia on se vedenjakaja sun tapauksessa.
Hankala tuo, kun en tiedÀ haluanko lisÀÀ lapsia vai en. Toisaalta ei minua lapset haittaa, mutta minulla on jo kaksi.
Kukaan fiksu n ei lÀhde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lÀhti.
Vierailija kirjoitti:
JÀlkimmÀisessÀ tapauksessa voi löytÀÀ nuorempiakin jotka eivÀt halua lapsia. Suurin osa ehkÀ naisia joilla on myös jo lapsia mutta voi siellÀ olla jokunen lapsetonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat plussaa ja vaikutat jÀrkevÀltÀ ihmiseltÀ. Varmasti uusi suhde löytyy. Tinder on nopein, sinne vaan ystÀvÀllisiÀ ja mukavia postauksia laittamaan. Hae suunnilleen oman ikÀistÀsi ihmistÀ, ÀlÀ mainitse urheilullisuutta, se on nykyÀÀn kirosana, pyydÀ treffeille kÀvelylenkille, kirjastoon, luistelemaan tai kahville kahvilaan. Onnea matkaan.
Kiitos tsempeistÀ ja neuvoista.
Miksi urheilullisuus on nykyÀÀn kirosana?
Urheilullisuus on kirosana vain sellaisille ihmisille, jotka ovat itse rapakunnossa.
Mene baariin ja iske joku Minna 50+ arkea jakamaan eli tekemÀÀn kotityöt ja huoletimaan pennuistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa vÀhÀn vanhemmasta ikÀluokasta. Nuorten naisten silmissÀ tuollainen isimies ei ole kovin kuumaa kamaa.
TÀtÀ itsekin pelkÀÀn aikalailla. Tosi harmi homma kun oon kuitenkin ihan hyvÀ jamppa, enkÀ haluaisi olla tÀssÀ tilanteessa missÀ olen.
Miks sen naisen pitÀisi olla nuori? Jos se on esim 35 niin ei ole kummoinen ikÀero ja sinulla on jo lapsiakin.
Ihan hyvÀ pointti kyllÀ, eihÀn sen tarvitse olla nuorempi, jotenkin vain ajattelin ettei minua nyt kukaan vanhempi nainen ainakaan halua.
AP
MinÀ voisin olla kiinnostunut.
T. 43-v. työtön yh-Àiti
Ei kelpaa ap:lle, eikÀ kyllÀ muillekaan normaaleille miehille. Keskity saamaan elÀmÀsi kuntoon ja lapsesi aikuisiksi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan fiksu n ei lÀhde suhteeseen miehen kanssa, jolla noin pienet lapset. Miksi akkasi lÀhti.
Voihan tuo olla ja se itseÀnikin vÀhÀn huolettaa.
Akka lÀhti, koska rakastui työkaveriinsa.
HyvÀ deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pÀÀsee kÀyttÀmÀÀn ilmaiseksi.TÀysjÀsenyys ei ole ehkÀ ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Joo, olen kyllÀ oppinut kantapÀÀn kautta muutaman lÀksyn tÀssÀ vuoden aikana.