Mitä sait työpaikaltasi joululahjaksi?
Me saimme herkkukorin jossa on kahvia, suklaata, pipareita, pullo glögiä, sekä kaksi juustoa.
Kommentit (83)
Ainakaan vielä ei ole tullut tietoa, että olisi tulossa minkäänlaista lahjaa. Onhan tässä vielä tämä päivä ja maanantai enää työpäiviä ennen joulua (ja itse lomalla maanantaina).
En mitään.
Aikaisemmin on jotain pientä tullut joka vuosi. Tänä vuonna ei. Eletään vissiin ankeita aikoja.
Ei saada mitään, kuten ei saaatu monena edeltävänäkään vuonna. Työnantaja on iso oyj.
100€ lahjakortti, herkkukori ja 8.3% palkankorotus.
En saanut mitään. Joululounas oli tarjolla, mutta sinne oli rajattu määrä paikkoja. En ollut riittävän nopea, joten jäin ilman.
Saappaan kuvan ja päätin muuttaa saapasmaahan
Sain palkan, sen tulo on ollut epävarmaa tässä syksyn aikana. Onpahan jännitystä elämässä, kun miettii tuleeko palkkapäivänä rahaa, vai ehkä viikon päästä. Tällä kertaa ei tullut kuin vain päivän myöhässä.
Asiakkaalta sain suklaalevyn ja pehmeä viltin.
Oma työnantaja ei ole vielä antanut mitään.
Viel on tää ja maanantai aikaa.
Jos ei lahjaa tule niin en enää ens vuonna tee niin innokkaasti töitä, vaikka tosin olen jo reilu vuoden toteuttanut sitä hiljaista irtisanoutumista ja tehnyt vain annetut tehtävät hissukseen.
Meillä on joka vuosi Delicardin Katalonian, josta voi valita. Tämän vuonna valitsin rannekorun, viime vuonna lasiastiaston ja sitä edellisenä ison maljakon. Valittavana on myös hyväntekväisyysvaihtoehto.
Ei saada koskaan mitään. Työnantaja iso ja vakavarainen pankki.
Ei mitään. Ei saatu viime vuonnakaan mitään. Itse asiassa vuoden 23 joululounaskin on vielä pitämättä. Siis meillä. Muut tiimit pitivät sellaisen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joka vuosi Delicardin Katalonian, josta voi valita. Tämän vuonna valitsin rannekorun, viime vuonna lasiastiaston ja sitä edellisenä ison maljakon. Valittavana on myös hyväntekväisyysvaihtoehto.
Jota ei varmaan kukaan valitse, kun voi itselleenkin ottaa kivaa tavaraa.
Suklaarasian, glögipullon ja kauniin kynttilän. Lahjakassit jaettiin jo vuosikymmenien aikana perinteeksi muodostuneella joulukahvitauolla. Tarjolla oli joulutorttuja, pipareita ja konvehteja, tauko vapaamittainen normaalin vartin sijaan.
Ei isoja seteleitä tai blinblingiä ja pöhinää, vaan aito kiitos työnantajalta kuluneesta vuodesta. Lomautusvaroitus on kyllä kaikkien työntekijöiden niskassa, mutta niin me työntekijät kuin firman johtokin joustetaan ja luovitaan tahoillamme, ja kahvikeskustelun yhteydessä johto myös linjasi että mahdolliset lomautukset toteutetaan työajan lyhennyksinä sikäli mikäli niihin on tarvetta.
En mitään moneen vuoteen. Pelkkää kyttäilyä vaan vuodesta toiseen.
Me saimme puisen puurokauhan rusetilla ja kulkusella. Ihan nätti.
Valtiolla saimme todella todella korkeatasoiset pikkujoulut eräässä Helsingin keskustan luksuspaikassa ja lisäksi hyvä joululounas. Lisänä paljon vapaata etätöissä. Olen tyytyväinen.
Ai niin, kun demarit oli hallituksessa, virkakunta sai hyvät lahjat (Iittalas yms) mutta nyt vaan noita syömisiä ja juomisia.
Sääliksi käy. Kyllähän normaaleissa työpaikoissa lahjat työntekijöille tarjotaan.