Mitä sait työpaikaltasi joululahjaksi?
Me saimme herkkukorin jossa on kahvia, suklaata, pipareita, pullo glögiä, sekä kaksi juustoa.
Kommentit (83)
Kuulemma glögit ja joulutortut oli joku tiistai tarjottu toimistolla. Osa-aikaisena ei sattunut työajalle, joten nekin jäi väliin.
En mitään, yli 15v ollut saman ison firman palveluksessa, mutta firmalla ei ole kuulemma vaan tapana antaa joululahjaa eikä joululounasta. Käsittämätöntä! Ja epasssirahakin aivan mitätön aina.
Sai valita muutamasta eri lahjakortti vaihtoehdosta. Valitsin 65€ epassiin rahaa. Tykkään ja tulee varmasti käyttöön
En tiedä, koska avaan laatikon vasta aattoiltana. Näin minulle lapsena opetettiin.
Joukukuun palkassa tuli prosentuaalinen kertakorvaus, itse sain n 200 euroa.
Nautimme upean joulupöydän. Laitoin kassiin kinkut ym niin ei tarvi itse ostaa.
En mitään. Meillä on käynnissä muutosneuvottelut, joten kaikki kuluerät on pantu nolliin.
Ja taas menee valtion pussista rahaa kun laittavat verotukseen. Varokaa mistä siis valitatte koko ajan. T: TYÖTÖN
Vierailija kirjoitti:
En mitään, yli 15v ollut saman ison firman palveluksessa, mutta firmalla ei ole kuulemma vaan tapana antaa joululahjaa eikä joululounasta. Käsittämätöntä! Ja epasssirahakin aivan mitätön aina.
Raha mutta toisaalta ihan hyväkin asia. Jotkut nyt vain loukkaantuvat kaikesta, esim. tästä joululahjattomuudesta. Itse en ole koskaan ymmärtänyt mielistelyn takia lahjomista enkä todellakaan pidä itsestäänselvyytenä lahjoja työnantajaltani. Se ei vaikuta työntekooni saanko lahjoja vai en.
Vierailija kirjoitti:
Nautimme upean joulupöydän. Laitoin kassiin kinkut ym niin ei tarvi itse ostaa.
Ai kauhee tää nauratti. Oliko sulla siellä jotain rasioita vai ihanko vaan vedit kassin pohjalle? Kotona kassi auki joulupöytään ja jokaiselle lusikka. 😄
No joo, tiedän, mutta hauska mielikuva silti.
Ei varsinaista lahjaa, mutta joulukahvit saimme.
100 euron arvoinen lahjakortti ja suklaarasia. Lisäksi oli jouluruokailu jo aiemmin ja tällä viikolla vielä kahvit kaikkine jouluherkkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Firman luottokortin. Nyt voin tehdä ihan mitä huvittaa.
Näin mäkin joskus lapsena luulin. Sitten kun sain ensimmäisen, niin ymmärsin että se on itseasiassa se oma luottokortti millä saa tehdä mitä huvittaa, ei firman kortti. Omia luottokorttilaskuja kun ei kyttää muut kuin minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Aidon Japanilaisen veljeskunnan seppämestarin valmistaman Katanan. Säilytän sitä telineessään terä ylöspäin, jotta yöllä henget voivat laskeutua lepäämään sen terälle. Muulloin teroitan sillä lyijykynäni.
Onko työnantajasi samurain veljeskunta?
Joulubuffetti, osa ei varmaan saanut mitään.
Lomautus. Ihan sillä ettei tarvitse maksaa joulunajasta työntekijöille.