Mitä sait työpaikaltasi joululahjaksi?
Me saimme herkkukorin jossa on kahvia, suklaata, pipareita, pullo glögiä, sekä kaksi juustoa.
Kommentit (83)
Harmaasuolattu kinkku 6kg Arvo 47€ Kyllä osaan arvostaa Vekaaneille naurispussi Pekka 63v
potkut.no kaikki muutkin sai kenkää.vituttaa kuitenkin.
Olen sellaisessa maassa töissä, jossa joulukuussa saa kaksinkertaisen palkan tilille. Se on jouluraha. Kesälomarahaa sitten ei saakaan. Ihan hyvä juttu vaikka veroa siitä tietty menee paljon. Muita lahjoja ei jouluna jaella mikä on ihan ok.
Hyvaks -tarra-arkin ja Hyvaks -mainoskynän.
Missä työpaikoissa jaellaan jotain joululahjoja? En ole koko uralla ollut yhdessäkään, jossa olisi tällaista perinnettä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään muuta kuin lomautusta, vaikka töitä on niin paljon ettei kerkeä tehdä.
Meillä sama. Jokaiselle 2 viikkoa lomatusta, ekat joulukuussa, vikat maaliskuussa. Joulukuun ihmisistä moni otti siihen vielä talviloman ja ylityövapaat, iso osa ovat koko joulukuun poissa. Pomo on tyytyväinen ja samalla ihmettelee miten työt tehdään. Nyt on 2 päivän työt rästissä, siis 48 h ja työpäivän pituus on 8 h. Mulla alkaa loma huomisen jälkeen. Pomo alkuviikosta kyseli jos voisin joustaa lomasta. Lentoliput ostettu koko perheelle.
Ei oo mun ongelma, mutta tätä menoa asiakkaatkin lähtee
Lomautuksen taas kerran loma-ajoiksi
Kiitos Jyväskylän kaupunki.
En mitään. Työt valtiolla. Omasta pussistaan osaston esimies osti joululahjan jokaiselle.
Muillakin näemmä naamioitu tuo henkilöstöetu e-passi joululahjaksi. miellä ensin leikattiin koko passi pois, nyt tuotiin takaisin "joululahjana" mikä ei nyt ihan lain kirjaimen mukaan mene kun ei ole kaikille samansuuruinen.
Lahjakortti jolla jokainen voi valita haluamansa tuotteen verkkokaupasta. Oman lahjoitin Hope ry:lle. Toivottavasti joku lapsi tai lapset saa vähän paremman joulun.
Firman logolla varustetun hupparin. Ei kuulemma ole työvaate, vaan vapaa-ajan vaate.
17 v samassa työpaikassa enkä ole koskaan saanut mitään lahjaa. Kai palkkani on se lahja.
Vierailija kirjoitti:
Muillakin näemmä naamioitu tuo henkilöstöetu e-passi joululahjaksi. miellä ensin leikattiin koko passi pois, nyt tuotiin takaisin "joululahjana" mikä ei nyt ihan lain kirjaimen mukaan mene kun ei ole kaikille samansuuruinen.
Olen se aikaisemmin kommentoinut, joka valitsi epassin. Lahja siis ei ole koko vuoden epassi raha, joka on muutama satanen koko henkilöstölle vaan tuohon päälle tuleva extra summa.
Todella ruman pipon, pidän kyllä jo vittuiluna. Oli sentään vähän parempi kuin asiakkaiden lahja.
Työnantaja toi laatikollisen Brunbergin suukkoja työpaikalle. Jokaiselle yksi.