Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, löytyi tosi kiva FWB Tinderistä

Vierailija
19.12.2024 |

On juteltu paljon chatissä ja pari videopuheluakin otettu. Tarkoituksena ei kummallakaan ole mikään muu kuin harrastaa seksiä ja toteuttaa toistemme fantasioita. Sattui vihdoinkin matchäämään niin että nuo fantasiat tai halut kohtaavat ainakin puheissa täysin.

Ekat treffit sovittu Joulun pyhien jälkeen ja jo nyt perhosia vatsassa 🥰. Sovittiin ettei ekoilla treffeillä vielä naitaisi, mutta ainakin itse olisin ihan valmis jo antautumaan seksin syövereihin heti sovitun kahvittelun jälkeen.

Kommentit (9)

1/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se nainen onkin livenä tosi ällö tai ei ollenkaan viehättävä?

Vierailija
2/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! On hienoa, että nykyaikana ihmiset osaavat hakeutua tällaisiinkin suhteisiin ilman turhaa häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaisi seksiä ennen tapaamista. M41

Vierailija
4/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrofia odotellessa.

Vierailija
5/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu valitettavasti siihen, että ette tule koskaan tapaamaan koska Tinder. Kerro toki miten kävi!

Vierailija
6/9 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö auton värin?

Ja voimia AP:lle!

Vierailija
7/9 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaaminen sovittu ja jos vastaa yhtään sitä mistä on puhuttu ja videopuheluissa näyttänyt niin miksipä ei mentäisi heti asiaan.

AP

Vierailija
8/9 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudu valitettavasti siihen, että ette tule koskaan tapaamaan koska Tinder. Kerro toki miten kävi!

Kyllä mulla oli 2023 neljät Tinder seksitreffit ja kolme noista johti seksiin ensi treffeillä ja kahden kanssa tavattiin useamminkin.

Vierailija
9/9 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaaminen sovittu ja jos vastaa yhtään sitä mistä on puhuttu ja videopuheluissa näyttänyt niin miksipä ei mentäisi heti asiaan.

AP

Ymmärrän. Kyllä mäkin olen harrastanut ekalla tapaamisella seksiä useasti, ja naisetkin sanoneet juuri noin, että ovat olleet valmiita harrastamaan seksiä ekoilla treffeillä, jos olen kasvokkain samanlainen, kuin netissä. En vain halua luvata seksiä, enkä oikein myöskään puhua seksijuttuja, ennen kuin on oikeasti harrastettu seksiä. Ehkä sillä olen erottunut ns. vonkaajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi